Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef JustD1984 het volgende:
Aangezien iedereen aan het mollen is zou het tof zijn als ze eens iedereen de mol lieten zijn zonder dat ze het van elkaar weten... En 1 persoon is dan niet de Mol.![]()
Dan zit iedereen volgende keer op karinquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Misschien. Het kan ook onderdeel van de nieuwe styling zijn. Mocht morgen de aflevering met de letter R beginnen, dan is het een (mogelijke) hint
En daar komt PIETERRRR-JAN!1!!111quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat betekend dat Pieter-Jan de Mol is
Soundes is nu veel leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
In de 1e aflevering vond ik Soundos ook vreselijk, maar eigenlijk is ook wel weer soort van grappig om te zien..
Als het gespeeld is is 't briljant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
In de 1e aflevering vond ik Soundos ook vreselijk, maar eigenlijk is ook wel weer soort van grappig om te zien..
Da's ook toevalligquote:@pauwenwitteman
Pauw & Witteman
Vanavond ook te gast in #penw: mediamagnaat John de Mol en actrice Anna Drijver: www.pauwenwitteman.nl
Ze heeft een boek uit.quote:
Ik las broekquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
Ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Misschien zat John de Mol wel in die bus
Jan, horace of pepijn & art;)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Heb er zin in, ik blijf nog steeds bij Art als mol.
Je hebt nog 10 minuten om te zeggen wat je kwijt wilt en dan zou ik inderdaad het forum dicht klikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik verdwijn maar even uit dit topic tot het op uitzendinggemist staat. Dat is meestal gelijk na de uitzending toch?
Haha oeps! Goede opmerking. Ik dacht niet naquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezen
Heb je die op dvd of wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 dagen het seizoen met Marc-Marie nog even erdoorheen gejast. Was wéér leuk (zeker al een keer of 5 gezien
). Was ook een groep vol irritatie enzo, veel leuker dan een groep waar alles zo gezellig is
. Ben blij dat in de aankondiging net ook een soort oorlog ontstond
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |