Ik verdenk nog steeds Pepijn:
- Bij de mandjesopdracht pakt Soundos geen geld en komt ze met lege handen terug. Naast Soundos zelf kan dit Pepijn aangerekend worden. Hij geeft immers door dat het laatste mandje niet leeg is (wat valse informatie blijkt te zijn). Ook houdt hij zijn informatie vrij cryptisch ("Wat de anderen gezegd hebben is waar") i.p.v. heel duidelijk te zeggen "Jongens, er ligt nu echt alleen nog maar geld en de hoogste bedragen liggen daar een daar".
- Aan het eind van aflevering 1 is Pepijn de held door iedereen mee te nemen in zijn vrijstelling. Natuurlijk kon hij dit niet volledig sturen (hij kon niet zeker weten dat hij die vrijstelling te pakken zou krijgen), maar het past wel goed in de taktiek dat de Mol zo af en toe (en zeker in het begin) graag de held wil uithangen zodat hij/zij voorlopig niet verdacht wordt. George deed dit destijds bijvoorbeeld ook door te abseilen, ondanks zijn (gefakete) hoogtevrees. En Inge was volgens mij ook heel goed in de allereerste opdracht in haar serie.
- Bij de theateropdracht is Pepijn de enige die zelf vol in beeld komt op een van de foto's die getoond werden (als clown op een schilderij in zijn huiskamer). Dit samen met zijn opmerking dat hij schrok "omdat hij een schilderij met een cartooneske Mol zag" maakt het wel een beetje verdacht, ook al deed de montage vermoeden dat hij het over een foto in Karins serie had.
- Bij de mijnenopdracht wordt hij belachelijk snel afgeschoten. Hij is volgens mij de enige die niet verder kwam dan degene voor hem. Wat tevens betekende dat Jan en Art geen informatie hadden over het laatste gedeelte van de route. Ook probeerde hij de plannen op het laatst nog even te wijzigen, toen ze met z'n 3en waren. Dat is ook verdacht, want eerst met z'n 2en en dan eentje alleen (zoals hij voorstelde) zou vrijwel zeker niet beter zijn geweest dan wat ze nu deden.
- Bij zoek-de-verschillen geeft hij een fout antwoord, maar wel op een heel subtiele manier (over nagedacht?). Bíjna goed, waardoor het hem wellicht minder kwalijk genomen wordt.
Maar natuurlijk kunnen het ook nep-mollenstreken zijn.

Alhoewel gezegd moet worden dat hij het dan wel veel slimmer doet dan de meesten die dat proberen.
Verder verdenk ik Soundos een beetje. Als ze het is, dan speelt ze wel een geweldige rol als over-enthousiaste Molfan-kandidaat, die bijna flauwvalt als ze PJ ziet, maar die ondertussen toch geen geld binnenhaalt. Zou wel tof zijn.