Zoiets is al eens gedaan, een hint in leader. In die van de tweede serie met Nico, die elke aflevering wat verder abseilde. Ik zou het een beetje jammer vinden als nu weer met de leader zo gesjoemeld zou worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meest vergezochte theorieën, is dit wel iets dat de programmamakers als hint zouden kunnen verwerken. Goed gevonden.
Is toch een quote uit een serie?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef bonzai-bart het volgende:
Wel respect voor Jan hoor, waarom was niemand eerder op het hooibaal idee gekomen?![]()
Zat dat "Trust Nobody" in de opening van het programma ook in vorige delen? Als dat niet zo is vraag ik me af hoe Horace daar dan bij komt, hij zei dat namelijk in de aflevering van donderdag..
óf in de eerste aflevering had Hanna iets anders in haar intro moeten hebben wat in de intro van de tweede aflevering niet is, wat zou aangeven dat ze eruit zou vliegen. Als dat zo was, vliegt Soundos er de volgende ronde uit, omdat er nu bij haar een verschil is. En dat in de komende afleveringleader er weer iets met een andere deelnemer zou zijn, die er dán uitvliegt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar Hanna ligt er al uit, dus weten we al dat zij niet de Mol was. Dat zou toch geen echte hint zijn dan?
Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar het lijkt me logischer dat Soundos dan de mol is. Ik zal even de leader van aflevering 1 kijken en vergelijken met het stukje van Hanna in de tweede intro.
Dat zeg je wel maar het was mij niet opgevallen. An sich vind ik het een goede hint. Alleen het beoogde resultaat bevalt me niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.
Tja, maar waarom dan alleen naar haar ? Dat zou betekenen dat bepaalde mensen in de afleveringen ook gespiegeld zijn, met uitzondering van één persoon dan ? Zo'n redactie gaat dat niet bij één onschuldig persoon doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.
Misschien zijn/komen er nog andere aanwijzingen naar andere niet-Mollen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Tja, maar waarom dan alleen naar haar ? Dat zou betekenen dat bepaalde mensen in de afleveringen ook gespiegeld zijn, met uitzondering van één persoon dan ? Zo'n redactie gaat dat niet bij één onschuldig persoon doen.
Het was mij ook niet opgevallen, maar hoop niet dat zij de mol isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zeg je wel maar het was mij niet opgevallen. An sich vind ik het een goede hint. Alleen het beoogde resultaat bevalt me niet.
Dat zou gerust kunnen. Dan moet eigenlijk iemand Hanna even nagaan in de afgelopen twee afleveringen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Misschien zijn/komen er nog andere aanwijzingen naar andere niet-Mollen?
Maar da's toch niet logisch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Misschien zijn/komen er nog andere aanwijzingen naar andere niet-Mollen?
Wie wel? Wie verdenk jij...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan nog niet zeggen wie de mol is.
Dat hebben we wel degelijk gezien, maar bij Art ligt het er veels te dik bovenop..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Nober het volgende:
Ik zag dat heel veel mensen op Anna zaten in een ander topic, waarom ziet niemand dat Art zich wel erg verdacht maakt, ook Karin vertrouw ik niet en Pepijn staat ook op mijn verdachtenlijst.
Zeg ik toch dat ik nu niet kan zeggen wie de mol isquote:
Wilde net zeggen, Art is in 1 aflevering van hoofdvefdachte naarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hebben we wel degelijk gezien, maar bij Art ligt het er veels te dik bovenop..
Of zij is in het bezit van een knopje om haar microfoon uit te zetten, kan vervolgens voor de camera net doen alsof ze wel nog praat en niet doorheeft dat niemand haar hoort...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef texelonia het volgende:
Anna is het niet. Ze lijkt verdacht door o.a. die radiostilte, maar ik vind het verdachter dat er helemaal niks over gezegd is door de anderen. Ze wordt verdacht gemaakt door de montage denk ik. Bovendien zie je wel haar mond bewegen alsof ze wel praat. Zou dus echt een technisch mankement kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |