abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:15:42 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_91499424
quote:
Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de meest vergezochte theorieën, is dit wel iets dat de programmamakers als hint zouden kunnen verwerken. Goed gevonden.
Zoiets is al eens gedaan, een hint in leader. In die van de tweede serie met Nico, die elke aflevering wat verder abseilde. Ik zou het een beetje jammer vinden als nu weer met de leader zo gesjoemeld zou worden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:49:43 #52
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_91500116
Alhoewel ik die voor Soundos wel heel mooi vind, word ik wel een beetje gek van al die - hoogstwaarschijnlijk valse - hints. }:| Het houdt de Molfans lekker bezig, maar in feite wordt het zoeken naar hints hier vrijwel nutteloos door. In de laatste aflevering wordt toch pas duidelijk welke van al die overduidelijke hints je serieus had moeten nemen en welke men er gewoon voor de lol en afleiding ingestopt heeft.
Het moet tegenwoordig wel een echte, letterlijke "... is de Mol"-hint zijn wil ik er nog waarde aan hechten.

Maar goed, Soundos heeft zich natuurlijk bij die mandjesopdracht wel als een echte Mol gedragen, dus wat dat betreft zou het zeker nog kunnen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:53:21 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91502572
Weer een nieuwe Tweet:

Jij ziet jij ziet wat ik niet zie. Natuurlijk niet. Kijk zelf: donderdag, Nederland 1, 20:30 uur.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 januari 2011 @ 08:58:37 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91502663
Die intro met een gespiegelde Soundos is in elk geval heel opvallend. Ik ben nu wel benieuwd naar de intro van aflevering 3, of daar weer zoiets gebeurt met iemand.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91504019
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef bonzai-bart het volgende:
Wel respect voor Jan hoor, waarom was niemand eerder op het hooibaal idee gekomen? 8-)

Zat dat "Trust Nobody" in de opening van het programma ook in vorige delen? Als dat niet zo is vraag ik me af hoe Horace daar dan bij komt, hij zei dat namelijk in de aflevering van donderdag..
Is toch een quote uit een serie?
X-files of 24 ofzo....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:37:55 #56
202348 Susi
Temple of Love
pi_91504967
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja maar Hanna ligt er al uit, dus weten we al dat zij niet de Mol was. Dat zou toch geen echte hint zijn dan?
óf in de eerste aflevering had Hanna iets anders in haar intro moeten hebben wat in de intro van de tweede aflevering niet is, wat zou aangeven dat ze eruit zou vliegen. Als dat zo was, vliegt Soundos er de volgende ronde uit, omdat er nu bij haar een verschil is. En dat in de komende afleveringleader er weer iets met een andere deelnemer zou zijn, die er dán uitvliegt.

Maar het lijkt me logischer dat Soundos dan de mol is. Ik zal even de leader van aflevering 1 kijken en vergelijken met het stukje van Hanna in de tweede intro.

Edit: Het stukje van Hanna is hetzelfde in aflevering 1 en 2.
pi_91505154
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef Susi het volgende:

[..]

Maar het lijkt me logischer dat Soundos dan de mol is. Ik zal even de leader van aflevering 1 kijken en vergelijken met het stukje van Hanna in de tweede intro.

Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_91505190
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.
Dat zeg je wel maar het was mij niet opgevallen. An sich vind ik het een goede hint. Alleen het beoogde resultaat bevalt me niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:35:01 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_91507004
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tja, maar waarom dan alleen naar haar ? Dat zou betekenen dat bepaalde mensen in de afleveringen ook gespiegeld zijn, met uitzondering van één persoon dan ? Zo'n redactie gaat dat niet bij één onschuldig persoon doen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:49:19 #60
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91507565
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef Susi het volgende:

[..]

Tja, maar waarom dan alleen naar haar ? Dat zou betekenen dat bepaalde mensen in de afleveringen ook gespiegeld zijn, met uitzondering van één persoon dan ? Zo'n redactie gaat dat niet bij één onschuldig persoon doen.
Misschien zijn/komen er nog andere aanwijzingen naar andere niet-Mollen?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:56:57 #61
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_91507888
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat zeg je wel maar het was mij niet opgevallen. An sich vind ik het een goede hint. Alleen het beoogde resultaat bevalt me niet.
Het was mij ook niet opgevallen, maar hoop niet dat zij de mol is :N
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:02:27 #62
202348 Susi
Temple of Love
pi_91508136
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dat zou gerust kunnen. Dan moet eigenlijk iemand Hanna even nagaan in de afgelopen twee afleveringen.

Edit: Maar zoals onderstaande zegt, het is niet logisch.

[ Bericht 5% gewijzigd door Susi op 18-01-2011 14:01:10 ]
pi_91508251
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar da's toch niet logisch.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 januari 2011 @ 12:06:33 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91508289
Ik denk dat we moeten afwachten wat er in intro 3 gebeurt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91508362
Wat denken jullie van het joker cadeau van Horace aan Pepijn.

Ik denk dat Horace hier een duidelijke boodschap geeft. Hij lijkt te zeggen: "Ik heb deze joker niet nodig, want ik weet dat jij de Mol bent. Als Mol heb jij dus niets aan deze joker".

Horace legt dan ook helemaal dubbel van het lachen _O- (hij is dan ook een echte "player", die van het spel geniet).
De reactie van Pepijn lijkt niet echt op blijheid of verbazing. Eerder de reactie van een persoon die weet dat hij betrapt is. :(
To repeat what others have said, requires education; to challenge it, requires brains.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:10:17 #66
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91508465
Ik denk dat je in een Pepijn tunnel zit. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_91509763
Ik zag dat heel veel mensen op Anna zaten in een ander topic, waarom ziet niemand dat Art zich wel erg verdacht maakt, ook Karin vertrouw ik niet en Pepijn staat ook op mijn verdachtenlijst.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:45:37 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91509973
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan nog niet zeggen wie de mol is.
Wie wel? Wie verdenk jij...
pi_91510260
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Nober het volgende:
Ik zag dat heel veel mensen op Anna zaten in een ander topic, waarom ziet niemand dat Art zich wel erg verdacht maakt, ook Karin vertrouw ik niet en Pepijn staat ook op mijn verdachtenlijst.
Dat hebben we wel degelijk gezien, maar bij Art ligt het er veels te dik bovenop..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:10:07 #71
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91510762
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Nober het volgende:

Wie wel? Wie verdenk jij...
Zeg ik toch dat ik nu niet kan zeggen wie de mol is :o ! Dit jaar is moeilijke als andere jaren :@ !
pi_91511873
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat hebben we wel degelijk gezien, maar bij Art ligt het er veels te dik bovenop..
Wilde net zeggen, Art is in 1 aflevering van hoofdvefdachte naar
'gewone' speler gegaan voor mij.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:52:48 #73
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91512490
Anna is het niet. Ze lijkt verdacht door o.a. die radiostilte, maar ik vind het verdachter dat er helemaal niks over gezegd is door de anderen. Ze wordt verdacht gemaakt door de montage denk ik. Bovendien zie je wel haar mond bewegen alsof ze wel praat. Zou dus echt een technisch mankement kunnen zijn.

Art is het volgens mij ook niet. Hij gedraagt zich wel verdacht, maar hij heeft ook afgesproken met Patrick om (hem) verdacht over te laten komen, dus dat kan ie zelf ook expres zo gedaan hebben.

Wat me nog opviel, was dat Patrick eerst zegt dat iedereen naar hem toe komt en hem vanalles vertelt en hij zo een lijstje kon geven met wie wat gaat stemmen. En even later zegt ie, dat ie met Art had afgesproken verdacht over te komen, omdat iedereen volgens hem op Karin zat.
Aan het einde bij test wordt Karin alleen volgens mij helemaal niet genoemd.

En bij de uitslag van de theatherstukjes, als PJ zegt dat 7 mensen die van Pepijn goed hadden, kijkt hij héél verbaasd! Verdacht? Maar hij zegt ook dat zijn opmerking over het Circus niet te missen is, 100% score. Dus misschien verbaasd dat niet iedereen het goed had?
Horace zegt niet zoveel over de theatherstukjes, alleen dat ie benieuwd is hoeveel mensen het goed hebben, of wie ofzow. 3 maar. Nog één minder dan Patrich waar iedereen (opgejut door Art) over viel.

Kan er niks van maken, maar vond het wel opvallend ;)

Ik heb nu echt werkelijk geen idee wie de mol is :D Voor iedereen valt wel wat verdachts te bedenken, of juist iets wat hem/haar minder verdacht maakt. Ik wacht de volgende aflevering nog maar even af geloof ik.
©Dumbo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:13:22 #74
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91513491
Hebben jullie ook de extra filmpjes op de avro site gekeken? Heb je de filmpjes Interview aflevering 1, (en afl 2) en daarin zitten ook stukjes die niet op tv zijn geweest in de aflevering. Horace zegt op gegeven moment, dat hij wel met vertrouwen de executie in ging omdat hij wel wat over meer informatie beschikte over de executie dan de rest?!

Iemand die weet waar hij op doelt? Best verdacht anders...
©Dumbo
pi_91514384
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef texelonia het volgende:
Anna is het niet. Ze lijkt verdacht door o.a. die radiostilte, maar ik vind het verdachter dat er helemaal niks over gezegd is door de anderen. Ze wordt verdacht gemaakt door de montage denk ik. Bovendien zie je wel haar mond bewegen alsof ze wel praat. Zou dus echt een technisch mankement kunnen zijn.
Of zij is in het bezit van een knopje om haar microfoon uit te zetten, kan vervolgens voor de camera net doen alsof ze wel nog praat en niet doorheeft dat niemand haar hoort...
En bij de rest van de opdrachten lijkt ze fanatiek mee te doen, maar ik vind het juist een manier waar ze zogenaamd mee laat zien hoe goed ze haar best doet, maar juist op een manier dat het niets oplevert voor de pot...
Wat maakt het uit als ze haar advertentieverhaaltje duidelijk heeft geschreven als ze verder alle namen verkeerd in kan vullen? Iedereen denkt zo dat ze haar best doet en ze kan de opdracht verder stiekem verneuken, zonder dat het haar verdacht maakt. En juist dat maakt haar voor mij wel verdacht :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')