Misschien een beetje een domme vraag, maar is dat in het programma gezegd, 'zoek de verschillen, vind de mol'?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
klik
Soundos is gespiegeld in de leader van aflevering 2.. 'zoek de verschillen, vind de mol' ??
Nee, tweet van de Molquote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Marloes het volgende:
[..]
Misschien een beetje een domme vraag, maar is dat in het programma gezegd, 'zoek de verschillen, vind de mol'?
Een hele goede vondst!quote:
Dat is mooi gemaakt!quote:
Nee, het staat als opmerking bij aflevering 2 geschreven in het Molboekje, wat je bij de VARA kunt downloaden.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Marloes het volgende:
[..]
Misschien een beetje een domme vraag, maar is dat in het programma gezegd, 'zoek de verschillen, vind de mol'?
Klopt inderdaad..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, het staat als opmerking bij aflevering 2 geschreven in het Molboekje, wat je bij de VARA kunt downloaden.
Bij aflevering 1 was de bijgevoegde tekst in het molboekje "Het vuurtje wordt aangestoken".
Ja, ik vind het verschil in de intro wel heel goed gevonden en overtuigend, maar de rest zie ik er nog echt niet bij.quote:
Dat wordt meerdere keren per aflevering toegepast en lijkt vrij willekeurig te zijn.. dat is geen hint.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Marloes het volgende:
Nouja, misschien betekent het ook wel dat in elke aflevering van elke niet-mol verschillen worden getoond ipv van de mol zelf..? Ik bedoel, dat Soundos in kleur was en de rest zwart/wit dat is iedereen toch wel opgevallen..
En dan dat er bij bijvoorbeeld Horace niks gebeurt, als later dan ook blijkt dat hij de Mol is.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Marloes het volgende:
Nouja, misschien betekent het ook wel dat in elke aflevering van elke niet-mol verschillen worden getoond ipv van de mol zelf..? Ik bedoel, dat Soundos in kleur was en de rest zwart/wit dat is iedereen toch wel opgevallen..
Hoe bedoel je dat precies, dat het meerdere keren wordt toegepast?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wordt meerdere keren per aflevering toegepast en lijkt vrij willekeurig te zijn.. dat is geen hint.
In aflevering 1 gebeurde dat (uit mijn hoofd) iig ook bij Horace, en ook bij Anna. Misschien ook nog wel bij anderen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Marloes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies, dat het meerdere keren wordt toegepast?
Dat zie ik inderdaad eerder gebeuren..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan dat er bij bijvoorbeeld Horace niks gebeurt, als later dan ook blijkt dat hij de Mol is.
Al bij meerdere kandidate geweest inderdaad en bij de levende stillevenopdracht gebruikt om de verschillen aan te geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In aflevering 1 gebeurde dat (uit mijn hoofd) iig ook bij Horace, en ook bij Anna. Misschien ook nog wel bij anderen.
Hadden ze dan niet beter Hanna kunnen doen ? Want die is er dit keer uitgevlogen. Nu zou je ze dan al tegen elkaar kunnen afstrepen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad eerder gebeuren..
Ja maar Hanna ligt er al uit, dus weten we al dat zij niet de Mol was. Dat zou toch geen echte hint zijn dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet beter Hanna kunnen doen ? Want die is er dit keer uitgevlogen. Nu zou je ze dan al tegen elkaar kunnen afstrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |