ja, je moet wat over hebben voor die lange lokken hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mir het valt me wel tegen dat je geen rood haar meer hebt
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Mirjam het volgende:
op gegeven moment stuurde hij een héél pikante foto
reactie van ex:
'dat ze dat wil'
reactie van vriend:
'voor mij wel'![]()
oooh, echt?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Rawr Mir
Woah t word hier steeds warmerTis nu al 25 graden
ik iwl ik wil ik wiiilquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Rawr Mir
Woah t word hier steeds warmerTis nu al 25 graden
jup, and I don't mindquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooh, echt?
zķ lekker.
kan jij ook toffe nagellaksels kopen daaro?
ja zeker he?
nouja, ik weet nietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jup, and I don't mindkorte broeken, jurkjes
ja. echt heel erg. maar ik ga niet meer falen met makeup en lakjes. behalve als ik AA van ChG tegenkom
als je iets wil hebben dan wil ik wel op jacht hoor
Nevermind, Anchors Away natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jup, and I don't mindkorte broeken, jurkjes
ja. echt heel erg. maar ik ga niet meer falen met makeup en lakjes. behalve als ik AA van ChG tegenkom
als je iets wil hebben dan wil ik wel op jacht hoor
ik kan het mee terug nemen als ik bij dico langs geweest ben?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet
wat kost het je om een pakketje hierheen te sturen?
Ik ga ff pakketkosten opzoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet
wat kost het je om een pakketje hierheen te sturen?
boh! kan ook. hangt er vanaf wat het dico anders zou kosten (ja, mij natuurlijk, maarjesnapttwel)quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan het mee terug nemen als ik bij dico langs geweest ben?
10 tot 20 maart als ik morgen toestemming van teamleider krijgquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boh! kan ook. hangt er vanaf wat het dico anders zou kosten (ja, mij natuurlijk, maarjesnapttwel)
wanneer ga je?
oh, wat heerlijk zeg, ik ben nu al jaloersquote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
10 tot 20 maart als ik morgen toestemming van teamleider krijg
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb gister de spiegel van mijn moeders auto kaduuk geredenik werd niet lekker en zag alles dubbel en toen boem
Ja het duurt alleen nog wel evenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, wat heerlijk zeg, ik ben nu al jaloers
al sla je me doodquote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]!! Muts!
Euhm flat rate box is 13.95denk dat die maat wel groot genoeg is?
Ehmm zowat alles?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al sla je me dood
heb jij al eens 'del sol' lakjes gezien?
en wat kun je nog meer voor een leuke prijs aankopen daaro?
Die ook jaquote:
wat doet opi kosten daaro?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ehmm zowat alles?OPI, ChG, Sinful colors, Nicole by opi, milani, wet n wild, nyx, orly, sally hansen....
Del sol nog niet gezien eigenlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat doet opi kosten daaro?
heb jij ook al zo'n toffe winkel gevonden waar ze álles hebben, en waar 't niks kost? +
en del sol?
hier geen del sol store in de buurt, ik ga eens kijken of we hier een walgreens hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Mirjam het volgende:
crap.
ik zoek echt al een tijd del sol
ze hebben speciale del sol stores, en walgreens heeft het ook wel eens geloof ik.
dus mocht je die eens zien?
Heb je al voor Bieber gekekenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hier geen del sol store in de buurt, ik ga eens kijken of we hier een walgreens hebben
ik ga ff douchen
Ook van nailetc.?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
@mirjam; ainnir zei toen toch dat opi op td veel goedkoper was dan in amerika?
@debs; had dico daar ook niet last van?
Die zijn overal uitverkocht van wat ik er van gelezen had. Je bedoelt toch die Nicole by OPI lakjes?quote:
Maar ze zijn vaak wel heel speciaal en mooi enzquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die ook jamaar die zijn wel 9 dollar
afzetters
Yep ik had er iemand voorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef bibi het volgende:
[..]
Die zijn overal uitverkocht van wat ik er van gelezen had. Je bedoelt toch die Nicole by OPI lakjes?
Met die lakjes kun je goud verdienen momenteel op ebay. Zijn erg gewild. Ik zie ze duurder verkocht worden dan voor een chanel lakje.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep ik had er iemand voormaar overal uitverkocht dus
Tuurlijk, stuur maar een Pm en ik kijk wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:08 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar ze zijn vaak wel heel speciaal en mooi enzMag ik je eens vragen om er eens een paar op te sturen?
Nee die van mij komen van de zoya.com website. Maar op dit moment heeft Zoya 300.000 orders vanwege de actie dus de lakjes kunnen wat vertraging opleveren, ook dus bij andere franchises enzo..quote:
Wel stom, want het is dan wel pre order maar SQ's waren ook al geshiptquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee die van mij komen van de zoya.com website. Maar op dit moment heeft Zoya 300.000 orders vanwege de actie dus de lakjes kunnen wat vertraging opleveren, ook dus bij andere franchises enzo..
Das wel mooi kak danquote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel stom, want het is dan wel pre order maar SQ's waren ook al geshipt.
dat is schrikken!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik moest vanavond gewoon ineens werken voor mijn geld!!Normaal komt er nooit een hond op maandagavond
Als het nu op je bankrekening gestort wordt voel je je vast goooodquote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker!! Ik wist niet wat me overkwam joh!!
Goed gedaan chick!!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als het nu op je bankrekening gestort wordt voel je je vast gooood
Ik heb mn rapport af, een huge ass rapport, en wat ik van mn klasgenoten heb gehoord (minder paginas, minder uitgebreid, minder bronnen, kwalitatief wat minder) heb ik hem dus ook nog vét goed
Jeeeejquote:
Oh jee.... gewoon in de kast zal wel onschoonmoeders gedacht zijn, he?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Mirjam het volgende:
mijn schoonmoeder is van het weekend hier geweest om te helpen schoon te maken.
lief hoor, maar nu ben ik weer eens alles kwijt
zo kan ik nérgens een schoon nachthemd vinden![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Mirjam het volgende:
mijn schoonmoeder is van het weekend hier geweest om te helpen schoon te maken.
lief hoor, maar nu ben ik weer eens alles kwijt
zo kan ik nérgens een schoon nachthemd vinden![]()
Dat is klote....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:08 schreef Diconnected het volgende:
Goedemorrege! Ik heb barstende koppijn en buikpijn en kramp. Ik haat pms
Echt niet? Of is dit meer een verkapte ik-ben-vrijdag-jarig post?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguh![]()
Blegh door een fout van mijn verstuurder krijg ik vrijdag waarschijnlijk mijn vracht binnen![]()
En dan ben ik jarig dan heb ik daar helemaal geen zin in![]()
Echt niet het kot moet aan kant en s'middags visitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt niet? Of is dit meer een verkapte ik-ben-vrijdag-jarig post?
kennelijk :")quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh jee.... gewoon in de kast zal wel onschoonmoeders gedacht zijn, he?
neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nog gevonden uiteindelijk?
Goedemorgen trouwens!
Ik durf er best wel geld op te zetten dat jij ook in het bezit bent van dat geweldig nieuwe stukje techniek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kennelijk :")
[..]
neehoop ze vandaag wel te vinden, ik wil een schone aan
ja, maar ken je dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik durf er best wel geld op te zetten dat jij ook in het bezit bent van dat geweldig nieuwe stukje techniek.
Ze noemen het: "telefoon"
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef princess-a het volgende:
Ik kreeg net een lege vlop binnen met een gat bovenin, weg is mijn Snow Fairy lip tint
wat een rukstreekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef princess-a het volgende:
Ik kreeg net een lege vlop binnen met een gat bovenin, weg is mijn Snow Fairy lip tint
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:10 schreef DeltaCephei het volgende:
MIS IK IETS? Verzend Zoya ineens internationaal?![]()
I knowquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar er is wel ebay of http://www.nailetc.com/
Dico en ik jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
I knowIk dacht omdat ik meende te lezen dat sommigen van jullie van de 3 Free aanbieding gebruik hebben gemaakt.
is die wel gisteren verstuurd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef milka82 het volgende:
Delta is lief! Al vond ik Snowfairy ook de keet uit meuren jaMaar hee, smaken verschillen!
Ik vandaag in een jubelstemming, want DE koffer zou bij me komen, Tnt aan de deur, met een pakketje... Dat is een klein koffertje zegt mini nog... was het mijn Cherry Culture bestelling (ook leuk, daar niet van) maar geen koffer
De koffer herken je inderdaad wel als je die krijgt. Let ook op de vermoeide uitdrukking van de bezorger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef milka82 het volgende:
Delta is lief! Al vond ik Snowfairy ook de keet uit meuren jaMaar hee, smaken verschillen!
Ik vandaag in een jubelstemming, want DE koffer zou bij me komen, Tnt aan de deur, met een pakketje... Dat is een klein koffertje zegt mini nog... was het mijn Cherry Culture bestelling (ook leuk, daar niet van) maar geen koffer
Als ik het goed begrepen heb zou ie afgelopen zaterdag al verstuurd worden? Zie koffertopic. Nu ja,heb me nu vermaakt met een legertje Milani's,squee!quote:
dat sowieso niet, want ik was pas zondag in de gelegenheid om jouw adres naar de dames te sturenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb zou ie afgelopen zaterdag al verstuurd worden? Zie koffertopic. Nu ja,heb me nu vermaakt met een legertje Milani's,squee!
quote:
ik ben tot nu toe erg tevreden over de calcium gel fortifier van china glaze, en P2 heeft een euh, ff denken, nail thickener gel ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Dwyn het volgende:
Mijn nagels zijn ook weer helemaal naar de klote van 2 dagen werken.![]()
Die Sally Hansen doet bij mij volgens mij ook weinig. Iemand nog andere tips voor zwakke nagels?
Een bureaubaan nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Dwyn het volgende:
Mijn nagels zijn ook weer helemaal naar de klote van 2 dagen werken.![]()
Die Sally Hansen doet bij mij volgens mij ook weinig. Iemand nog andere tips voor zwakke nagels?
Die van CG ken ik niet. Zal eens kijken, dankje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben tot nu toe erg tevreden over de calcium gel fortifier van china glaze, en P2 heeft een euh, ff denken, nail thickener gel ofzo.
je nagels breken dan iig wat minder snel af
Hehe, daar heb ik wat van meegenomen. 5 flesjes lak voor 2.98.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Mirjam het volgende:
ik was net bij de action, daar hebben ze ineens heul veel make-up, en ook sets met veel nagellakkies enzoot.
de lakjes zelf vond ik maar meh, maargoed, zaten best leuke dingen tussen voor dat geld
nagellakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie mogen raden wat de buurvrouw net af kwam geven
Het TD pakketje van 1 december?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
TDquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
koelkast!quote:
nee, nog niet, maar ik ga mijn bek houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef Mirjam het volgende:
en je had toch al een refund gehad, SQ??
free nailpolish~!@!@@@@![]()
goezo, lekker niks zeggen tegen ze!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nog niet, maar ik ga mijn bek houden.
En als ik geen refund krijg, dan slijt ik al die CND effects vast wel ergens
er staat niets bij mijn CC-gegevens op internotzbankieren. Of zou dat langer duren?quote:Dear
Ur refund was issue into ur mastercard already for the amount of $66.50 please check with ur bank statement
Thank you
steven
Ur.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat niets bij mijn CC-gegevens op internotzbankieren. Of zou dat langer duren?
Wel weird, want ik heb met paypal betaald
Ik houd me aanbevolenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is al een hele verbetering ten opzichte van de vorige mail van Steven:quote:
quote:DEAR
I WILL ISSUE A REFUND INTO UR PAYPAL ACCT
THANK YOU
STEVEN
Pathetic.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is al een hele verbetering ten opzichte van de vorige mail van Steven:
[..]
Ze zitten met z'n allen voor het huis?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen![]()
Had net kadotje gekocht in de stad, omdat we donderdag nog sinterklaas vieren met de huisgenoten. Normaal zit er NIEMAND aan de voorkant van ons huis maar net nu ik dus met een Rituals tasje aan kom zetten zitten ze er met zn allen.. Gekke bekken te trekken en te wijzen naar mn tasjeGelukkig zagen ze niet wat voor tasje het was want ik had mn hand voor het logo
ik heb straks een setje The Look, een sapphire en een jade sparkle, een copper, scarlet en een emerald shimmer en een inkwell over.quote:
Ahh mooi, copper shimmer willik sowieso wel, ennn jade en sapphire sparkle neem ik ook graag overquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zitten met z'n allen voor het huis?
Woon je in Helmond?
[..]
ik heb straks een setje The Look, een sapphire en een jade sparkle, een copper, scarlet en een emerald shimmer en een inkwell over.
Kijk,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh mooi, copper shimmer willik sowieso wel, ennn jade en sapphire sparkle neem ik ook graag over.
In één van de kamers aan de voorkant van het huisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zitten met z'n allen voor het huis?
Woon je in Helmond?
[..]
ik heb straks een setje The Look, een sapphire en een jade sparkle, een copper, scarlet en een emerald shimmer en een inkwell over.
CAPS LOCK, STEVEN!quote:NO I REFUND INTO UR MASTERCARD
THANK YOU
STEVEN
sorry, PI vergetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
In één van de kamers aan de voorkant van het huisAlsof jij niet weet waar ik woon
whehequote:
boohoo net nu ik een broke bitch benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Katy Perry is te orderen bij de TD prutsers
kak, net nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Katy Perry is te orderen bij de TD prutsers
precies, ik wacht sowieso nog ff tot het geld daadwerkelijk op mijn rekening staatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:35 schreef Mss het volgende:
Ik zie niks over Glam Slam. Ik wil die groene
Ik heb net ook een dokter oetker pizza weggetieftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:01 schreef DeltaCephei het volgende:
We aten vanavond pizza, mennn ranzig. Smerige Dr Oetker Texas pizza.![]()
IKKE IKKEquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
YAY TD BESTELLEEE!!
wie wilt er nog meebestellen?
ik zie dat texas ook te bestellen is! even kijken of daar nog leuke lakjes tussen zitten en als ik 2 plekjes over hou mag je erbijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
IKKE IKKE
$2,22 shipping per lakkie toch?
En, kun je die 2 OPI's in de postzak doen?Ik wil de 2 Katy Perry glitters.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie dat texas ook te bestellen is! even kijken of daar nog leuke lakjes tussen zitten en als ik 2 plekjes over hou mag je erbij
Mijn nichtje die met ons op vakantie zou gaan, doet ineens moeilijk over dat we nu alvast moeten betalen zodat we kunnen gaan boeken. Ze heeft het geld waarschijnlijk pas vlak voordat we op vakantie gaan. Dat weet je toch al als je afspreekt met iemand op vakantie te gaan?quote:
done!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
als niemand zich meldt wil ik Not like the movies en last friday night wel
Hmm, niet zo handig inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn nichtje die met ons op vakantie zou gaan, doet ineens moeilijk over dat we nu alvast moeten betalen zodat we kunnen gaan boeken. Ze heeft het geld waarschijnlijk pas vlak voordat we op vakantie gaan. Dat weet je toch al als je afspreekt met iemand op vakantie te gaan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn nichtje die met ons op vakantie zou gaan, doet ineens moeilijk over dat we nu alvast moeten betalen zodat we kunnen gaan boeken. Ze heeft het geld waarschijnlijk pas vlak voordat we op vakantie gaan. Dat weet je toch al als je afspreekt met iemand op vakantie te gaan?
Ja precies. En het is al over drie maanden. Ik denk niet dat ze zomaar dat hele bedrag bij elkaar spaart.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gaat boeken moet je vooruit betalen zodat ze zeker zijn dat je ook daadwerkelijk gaat betalen. Beetje jammer.
en terechtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt door dico in Amerika aangelijnd
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wordt door dico in Amerika aangelijnd
ik eerst ik eerst!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef Joysa het volgende:
Ik hoop toch dat de mijne er nog gewoon zijn
DAT!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom er ineens een vrolijk printje op Always maandverband staat? Wat is het nut? Je bloedt het meteen onder en dan zie je het niet meer.
Trouwens, wie bekijkt er nou z'n maandverband?
Jij blijkbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom er ineens een vrolijk printje op Always maandverband staat? Wat is het nut? Je bloedt het meteen onder en dan zie je het niet meer.
Trouwens, wie bekijkt er nou z'n maandverband?
Dan kun je de hondjes/bloemetjes/wk-voetballen volsmeren met strontquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
en aanvullend, waarom heeft luxe pleepapier altijd een printje? Het is schijtlint for gods sake!
vergeet de ongesteldheidsflubbers en -klonten nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je de hondjes/bloemetjes/wk-voetballen volsmeren met stront
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vergeet de ongesteldheidsflubbers en -klonten niet
mamma SQ!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik krijg dus geen baby voorlopig
oke, vooruit dan. Het is je vergevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kondigden het groots aan op de verpakking, dus dan ga je er op letten
Wat voor hebben ze daar dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
Hier in Amerika hebben ze pas rare tampons! Hebben ze niet eens normale OB-tjes.
/care aangezien ik geen tampons gebruik maar toch
Allemaal met van die kartonnen inbrenghulzen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
Hier in Amerika hebben ze pas rare tampons! Hebben ze niet eens normale OB-tjes.
/care aangezien ik geen tampons gebruik maar toch
daarmee stamp je de tampon achterin je sleuf zonder je vingers vies te maken. Ideaal bij lange nagelsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Ik snap inbrenghulzen nooit.
Durf ze niet te kopen omdat ik geen idee heb wat ik er mee moet
Dan douw je die huls dr in en dan haal je die huls er weer uit en zit de tampon dr in ofzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarmee stamp je de tampon achterin je sleuf zonder je vingers vies te maken. Ideaal bij lange nagels
Ja, zo ongeveer. Het is een grote huls met een tampon er in, en er onder zit een smaller kokertje. Je duwt de grotere huls tot de rand naar binnen, dan duw je het kleinere kokertje in het grotere kokertje, zodat de tampon helemaal naar achteren gaat. dan trek je de huls weer naar buiten et voila!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan douw je die huls dr in en dan haal je die huls er weer uit en zit de tampon dr in ofzo?
Oh heuj dat is best handig denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer. Het is een grote huls met een tampon er in, en er onder zit een smaller kokertje. Je duwt de grotere huls tot de rand naar binnen, dan duw je het kleinere kokertje in het grotere kokertje, zodat de tampon helemaal naar achteren gaat. dan trek je de huls weer naar buiten et voila!
Jezus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
ondanks dat deze dame haar gleuf aan de voorkant heeft werkt het dus zo:
[ afbeelding ]
geen wonder dat jonge meisjes bang zijn van hun eigen anatomie met zulke voorbeeldenquote:
Jamaaar, mijne ziet er niet zo uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen wonder dat jonge meisjes bang zijn van hun eigen anatomie met zulke voorbeelden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Joysa het volgende:
Best handig as ie daar zou zitten, kunnen we ook wildpissen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je aan het milieu denkt kun je ook zelf deze uitwasbare exemplaren haken:
[ afbeelding ]
Vooral leuk als je vriendje de was gaat doen
joh, die staan er overmorgen weer op hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gets
voorlopig geen td voor mezelf nu de meeste van de opi's die ik wilde nu sold out zijn
I know de gets ging over het onderwerpquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, die staan er overmorgen weer op hoor
i know, lekker toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
I know de gets ging over het onderwerp![]()
Crackles zijn geilquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
SQ!
Godverdegodver, ik ben ook een avondje weg hoor. Staan de Glam Slams erop, is Katy Perry alweer uitverkocht. Wel mooi klote dat die Glam Slam alleen een duoverpakking is, ik vind crackle lakjes niks aan. Nou hopen dat het er over een paar dagen weer allemaal op staat
.
Ik heb al die van p2.. zwarte en zilvere.. dus eigenlijk heb ik wel genoegquote:
ik ben nog steeds zo blij dat ik eraf benquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
die discussie hebben we volgens mij al eens gevoerd en toen tot de conclusie gekomen dat dat heel persoonlijk is
mogge! De week is weer bijna doormidden
Ik ruik het weekend al!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
mogge! De week is weer bijna doormidden
Ik heb gisteren een belletje gekregen van mijn schoonmoeder. Ik hoop heel heel heel heel erg dat dit je (erg verlate) secret santa cadeau nog isquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:15 schreef milka82 het volgende:
Ik zit te wachten op THA koffer en mijn holo's... Me wantz!
jaa hequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef Dwyn het volgende:
Wow, het is echt lekker buiten.
3 graden, zonnetje. Heerlijk
Laat ze het maar even lekker houden. Ik ga mijn studiootje eens even lekker luchten haha.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
jaa he
kreeg net een smsje van iemand 'kut regen'
ik denk huuuuuuh, maar in het zuiden regende het dus
ik zag op buienradar alleen maar ieniemienie wolkjes daar, dus het zal wel mee vallenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Laat ze het maar even lekker houden. Ik ga mijn studiootje eens even lekker luchten haha.
Er komt zo te zien wel wat aan vanuit het noorden, maar dat zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik zag op buienradar alleen maar ieniemienie wolkjes daar, dus het zal wel mee vallen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
I have a big happy !
Mijn winterjas is kapoet.. Rits is helemaal stuk en ik weet van mijn mams dat een rits herstellen nogal lastig is (en duur als je het laat doen).. Naja maakt ook niet uit want... Met de Kerst had ik een jas in de steps gezien. Was toen afgeprijsd van 220 euro naar 150 ofzo... Nog steeds duur en ik had hem niet nodig. Nu zag ik op de webshop dat ie afgeprijs is naar 59 euro. Dus meteen winkel gebeld en die hebben nog 1 jas én in mijn maat. Die hebben ze nu achter gehangen voor me yay![]()
Heb ik toch de jas waar ik zo verliefd op was![]()
Bwhehehequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Postal Gold gaf mij 450 euro, dat was echt fantastisch
Ja, heerlijk! Ik kan altijd heel blij worden van lekker slapenquote:
In Limburg schijnt lekker de zonquote:
Dat is heel erg yayquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
I have a big happy !
Mijn winterjas is kapoet.. Rits is helemaal stuk en ik weet van mijn mams dat een rits herstellen nogal lastig is (en duur als je het laat doen).. Naja maakt ook niet uit want... Met de Kerst had ik een jas in de steps gezien. Was toen afgeprijsd van 220 euro naar 150 ofzo... Nog steeds duur en ik had hem niet nodig. Nu zag ik op de webshop dat ie afgeprijs is naar 59 euro. Dus meteen winkel gebeld en die hebben nog 1 jas én in mijn maat. Die hebben ze nu achter gehangen voor me yay![]()
Heb ik toch de jas waar ik zo verliefd op was![]()
ik bedoelde dedames hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helemaal niet we zijn toch gegaan het viel alleen even tegen buiten
Nou, dat niet, maar naar buiten terwijl het regent blijft toch minder prettig dan naar buiten gaan wanneer het droog is.quote:
Gaaf!!quote:
Ik heb ze ook nog liggen maar doe er nooit wat meequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaaf!!
Bedenk me dat ik die thuis ook nog heb liggen, ik ga zo ook eens wat knutselen denk ik
Ooh wat heb ik daar zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |