ja, je moet wat over hebben voor die lange lokken hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mir het valt me wel tegen dat je geen rood haar meer hebt
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Mirjam het volgende:
op gegeven moment stuurde hij een héél pikante foto
reactie van ex:
'dat ze dat wil'
reactie van vriend:
'voor mij wel'![]()
oooh, echt?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Rawr Mir
Woah t word hier steeds warmerTis nu al 25 graden
ik iwl ik wil ik wiiilquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Rawr Mir
Woah t word hier steeds warmerTis nu al 25 graden
jup, and I don't mindquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooh, echt?
zķ lekker.
kan jij ook toffe nagellaksels kopen daaro?
ja zeker he?
nouja, ik weet nietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jup, and I don't mindkorte broeken, jurkjes
ja. echt heel erg. maar ik ga niet meer falen met makeup en lakjes. behalve als ik AA van ChG tegenkom
als je iets wil hebben dan wil ik wel op jacht hoor
Nevermind, Anchors Away natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jup, and I don't mindkorte broeken, jurkjes
ja. echt heel erg. maar ik ga niet meer falen met makeup en lakjes. behalve als ik AA van ChG tegenkom
als je iets wil hebben dan wil ik wel op jacht hoor
ik kan het mee terug nemen als ik bij dico langs geweest ben?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet
wat kost het je om een pakketje hierheen te sturen?
Ik ga ff pakketkosten opzoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet
wat kost het je om een pakketje hierheen te sturen?
boh! kan ook. hangt er vanaf wat het dico anders zou kosten (ja, mij natuurlijk, maarjesnapttwel)quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan het mee terug nemen als ik bij dico langs geweest ben?
10 tot 20 maart als ik morgen toestemming van teamleider krijgquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boh! kan ook. hangt er vanaf wat het dico anders zou kosten (ja, mij natuurlijk, maarjesnapttwel)
wanneer ga je?
oh, wat heerlijk zeg, ik ben nu al jaloersquote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
10 tot 20 maart als ik morgen toestemming van teamleider krijg
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb gister de spiegel van mijn moeders auto kaduuk geredenik werd niet lekker en zag alles dubbel en toen boem
Ja het duurt alleen nog wel evenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, wat heerlijk zeg, ik ben nu al jaloers
al sla je me doodquote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]!! Muts!
Euhm flat rate box is 13.95denk dat die maat wel groot genoeg is?
Ehmm zowat alles?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al sla je me dood
heb jij al eens 'del sol' lakjes gezien?
en wat kun je nog meer voor een leuke prijs aankopen daaro?
Die ook jaquote:
wat doet opi kosten daaro?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ehmm zowat alles?OPI, ChG, Sinful colors, Nicole by opi, milani, wet n wild, nyx, orly, sally hansen....
Del sol nog niet gezien eigenlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat doet opi kosten daaro?
heb jij ook al zo'n toffe winkel gevonden waar ze álles hebben, en waar 't niks kost? +
en del sol?
hier geen del sol store in de buurt, ik ga eens kijken of we hier een walgreens hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Mirjam het volgende:
crap.
ik zoek echt al een tijd del sol
ze hebben speciale del sol stores, en walgreens heeft het ook wel eens geloof ik.
dus mocht je die eens zien?
Heb je al voor Bieber gekekenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hier geen del sol store in de buurt, ik ga eens kijken of we hier een walgreens hebben
ik ga ff douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |