Eindelijk, succes met je show.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Wat wachten, ik ben er al een uur pik
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Anders heb je even geduld zeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef Driepink het volgende:
ik wacht nog steeds op mn jingle van koelkast
koelkast in tha house fridgequote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
nou nou nou!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders heb je even geduld zeg.
Wat denk je nou? Ik roep erom en hij laat dan vast wel alles waar ie mee bezig is vallen want zo belangrijk ben ik?
Weet je nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:05 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga nu de film Barry Munday downloaden, is die leuk?
Kan je die tijdens ONZradio kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:05 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga nu de film Barry Munday downloaden, is die leuk?
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:05 schreef Graseter het volgende:
Je kan nou ook via de site naar het huidige topic gaan.
http://onz-radio.nl/ -> Radio > FOK!topic
Mede mogelijk gemaakt door BBQSausage
Jawohl, ik ben geen vrouwquote:Op maandag 17 januari 2011 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan je die tijdens ONZradio kijken?
Met master kan je geen mic gebruiken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
Wat is in Virtual DJ het verschil tussen Master en Master + Mic? Ik kan namelijk niet broadcasten als ik MASTER + MIC aanklik, maar wel als ik Master doe.
Tismeboi Snuf. !quote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
Wat is in Virtual DJ het verschil tussen Master en Master + Mic? Ik kan namelijk niet broadcasten als ik MASTER + MIC aanklik, maar wel als ik Master doe.
QFTquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef TrollenFTW het volgende:
Die kreun blijft geil. Toch jammer dat ze klaarkomt op een vis.
Oh okequote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met master kan je geen mic gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |