Veronica nieuwe serie kijken of dat wat is. Anders comedy centralquote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Geen films in ieder geval. Er zal vast wel iets interessants op Discovery komen ofzo.
Hoe heet die serie?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veronica nieuwe serie kijken of dat wat is. Anders comedy central
Hawii 5 Oquote:
die reclames zagen er zo slecht uit dat ik het weiger te kijken, sorryquote:
Wat voor soort serie is 't?quote:
windows media player is helemaal te gekquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben supernatural aan het kijken.. zometeen seizoen 2 starten. Me luuuurrrves my mediaplayer
Hufters zijn het!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! en HP7.1 die te vroeg draait
Ach het kijkt vast lekker wegquote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij een soort van detective serie die zich afspeelt op Hawai
Oudere serie toch al ook?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij een soort van detective serie die zich afspeelt op Hawai
Van wie dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel die gave muziek erbij!
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hufters zijn het!
Of jij had gewoon op tijd thuis moeten zijn
Geen idee. Die serie is uit jouw jeugd dus dat zou jij moeten weten.quote:
Had je het maar op moeten houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepen
Poepen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |