Die we nu hebben is nog niet helemaal actief zoals je ziet. Voor het AdSense account door de shredder ging zaten we rond de 250 euro, zo heb ik vernomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Met wat ik meer verdienmet google ads, of met wat jullie nu hebben. Ik heb een site met 8000 unieke bezoekers per maand ofzo, moet er toch een beetje geld uit krijgen
maar google ads gaat zo sloom
Waarom die niet meer dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die we nu hebben is nog niet helemaal actief zoals je ziet. Voor het AdSense account door de shredder ging zaten we rond de 250 euro, zo heb ik vernomen.
aight dan ben ik vrijquote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
luister je zaterdag half 10 naar mijn setje dan ?
als ik je lief aankijk
Die is geband.quote:
nein, verjaardag is verzet..quote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
aight dan ben ik vrij
zitten we dan niet bij je broer?
ja alleen die 250 was niet helemaal op eerlijke manierquote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die we nu hebben is nog niet helemaal actief zoals je ziet. Voor het AdSense account door de shredder ging zaten we rond de 250 euro, zo heb ik vernomen.
CLUB TROPICANA - WHAMquote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef trolololo het volgende:
Wat is goede lekkere foute muziek om wat door heen te zeggen?
Yeshquote:Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Faux. het volgende:
Dit is de nummer 1 van de Top 2000, toch?
Totdat djkoelkast weer aan de beurt isquote:
Half acht komt er nieuw nieuws. Die van zeven uur sla ik geloof ik over, of ik moet nu in vijf minuten heel snel typen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wanneer komt er nieuws bij? Want dan slaan we die van 6u over, en dan wil koelkast vast wel die van mij uitzenden rond 7/half8.
Hoef ik die van 20:00 niet te doen?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Half acht komt er nieuw nieuws. Die van zeven uur sla ik geloof ik over, of ik moet nu in vijf minuten heel snel typen.
Doe eens nietquote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |