Heb jij het nummer van Paul?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wie heb je geprankt dan?![]()
en moet je het nummer van de locale dorpsgek nog hebben?
Ik heb geen goede radiostem hoor. Maar ik wil best wat inspreken.quote:
Dit is mooi.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is dit voor achterlijk kattengejank?
Aka SperzieBoonToon?quote:
als je dat zinnetje wat ik zei zou willen inspreken, of iets wat daarop lijktquote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen goede radiostem hoor. Maar ik wil best wat inspreken.
Prachtig. Past ook echt zo verdomd goed bij Darude. Geweldige overgang ookquote:
PM ze maar naar mij, of msnquote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef sharr het volgende:
Ben ik weer enzo.
Dit nummer
* sharr de hele tijd prankcalls probeert te verzinnen
Jamie Cullum - Gran Torino, je moet de film zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is dit voor achterlijk kattengejank?
nee, een levende persoonlijkheid die (naar alle waarschijnlijkheid en wat ik ook hoop) niet hier rond hangt.quote:
Hoiquote:
Die film is gaafquote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jamie Cullum - Gran Torino, je moet de film zien.
ik kan niet luisteren want lerenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:31 schreef trolololo het volgende:
Goedenavond! Even mijn programma voorbereiden!
Nee dat moet ik niet. Dit nummer is na Darude gewoon een giga tegenvallerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jamie Cullum - Gran Torino, je moet de film zien.
hey sharrquote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef sharr het volgende:
Ben ik weer enzo.
Dit nummer
* sharr de hele tijd prankcalls probeert te verzinnen
ik stem voor je agresieve veel beat veel bass nummer!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig. Past ook echt zo verdomd goed bij Darude. Geweldige overgang ook![]()
En ja ik ben strontsjaggo
Daar gaat het niet omquote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig. Past ook echt zo verdomd goed bij Darude. Geweldige overgang ook![]()
En ja ik ben strontsjaggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |