nee hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Lagt het niet verschrikkelijk dan?
dat ligt volgens mij aan minecraft.net. Op een andere server had ik daar ook last van...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Nou wel dus, goddamn duurt een volle minuut voor alleen me text daar aankomt
Nope.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
dat ligt volgens mij aan minecraft.net. Op een andere server had ik daar ook last van...
Hehe klopt, wij hadden er ook last van. De eigenaar heeft vandaag de mobs aangezet + meer slots. Eerst waren er 50 slots, dus was er nog meer lagg haha. Maargoed wordt dus gefixedquote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Nou wel dus, goddamn duurt een volle minuut voor alleen me text daar aankomt
Nope, zit 30min. lopen van de spawn af en op bedrock niveau. Dus dat is niet het geval.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Zie je dan niet alsnog de naam in mooie grote witte letters als je in de buurt bent?
Is al een tijdje offline geloof ik tot de release van Bukkit..?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:12 schreef HyperViper het volgende:
Waarom kan ik de server van Berend niet joinen, wat is hier aan de hand zeg.
Blijkbaar gaat dat Bukkit nog wel even duren, want gesprekken over de licentie met Mojang zijn uitgesteld naar een onbekende datum.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Is al een tijdje offline geloof ik tot de release van Bukkit..?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat dat Bukkit nog wel even duren, want gesprekken over de licentie met Mojang zijn uitgesteld naar een onbekende datum.
MinecraftPVP Status: Online
Connection Refused: connect![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |