3 minuut 6 sekonden. Dat is op het randje, he?quote:
Zo dusquote:Ik heb werkelijk geen idee hoe de beste man eruit ziet.
Verder niet over nagedachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
3 minuut 6 sekonden. Dat is op het randje, he?
Het is flink mis in het Midden-Oosten, hè? Knap onverwacht, ook. FOK! springt er fijn op in met een nieuw subforumquote:Zo dus
Dat is een regel is die is ingesteld voordat ik hier ooit belandde. De vijfminutenregel, meen ik. Vijf minuten wachten voordat je antwoordt. Of waren het er drie?quote:
quote:
Tja, mis... Ik geloof meer in verandering geforceerd door het volk dan door een buitenlandse mogendheid.quote:[..]
Het is flink mis in het Midden-Oosten, hè? Knap onverwacht, ook. FOK! springt er fijn op in met een nieuw subforum
Ah, drie minuten. Ik wist het gewoon niet meer. Staat het in de OP?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben een 3-minutenregel om het plaatsen van een plaatje niet te ontmoedigen.
Driequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een regel is die is ingesteld voordat ik hier ooit belandde. De vijfminutenregel, meen ik. Vijf minuten wachten voordat je antwoordt. Of waren het er drie?
Heeft iig dus niets te maken met de TT
Sorry, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, mis... Ik geloof meer in verandering geforceerd door het volk dan door een buitenlandse mogendheid.
Als 3 minuten en 6 seconden op het randje is dan lijkt me 3 minuten waarschijnlijker dan 5.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, drie minuten. Ik wist het gewoon niet meer. Staat het in de OP?
Bijdehandje. Ik houd het allemaal niet zo bij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:19 schreef Arcee het volgende:
Als 3 minuten en 6 seconden op het randje is dan lijkt me 3 minuten waarschijnlijker dan 5.
Euh, Egypte?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, waar heb je het over?
Tegenwoordig gaat vooral tong80 over de plaatjes, dus dat kan nog wel even durenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Arcee het volgende:
Komt er nog een nieuwe foto of moet ik nog 3 minuten WAchten? Of 5?
Laat ik mijn vraag specificeren. (Er is ook al spraakverwarring in het DWDD-topic. Bedankt voor de steun, RC.) Welke buitenlandse mogendheid?quote:
Haha! Inmiddels hebben wij tong aangesteld als plaatjesposter. Dat komt omdat we (vanuit dit topic én vanuit de AKQ) nog 135.308.495 plaatjes van hem tegoed hebben. Maar als we zo zijn "uitgepraat", wil ik best een plaatje zoeken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Arcee het volgende:
Komt er nog een nieuwe foto of moet ik nog 3 minuten WAchten? Of 5?
Nou, de Amerikanen hebben er bijvoorbeeld ook nogal een handje van om landen in die regio te bevrijden van hun regime.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat ik mijn vraag specificeren. (Er is ook al spraakverwarring in het DWDD-topic. Bedankt voor de steun, RC.) Welke buitenlandse mogendheid?
The Americans know nuzzzzzzzzing, they're from Barcelona!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, de Amerikanen hebben er bijvoorbeeld ook nogal een handje van om landen in die regio te bevrijden van hun regime.
Haha, dat had ik ook al idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
(Elke keer trap ik er weer in. Denk ik: Waar de hell bemoeit Bill zich mee)
Ik reageerde vooral op dat het "mis" zou zijn. Ik vind er weinig mis mee dat het volk een dictator verdrijft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
The Americans know nuzzzzzzzzing, they're from Barcelona!
Ik heb het niet op de voet gevolgd, maar heb begrepen dat de rellen in Tunesië zijn overgeslagen. Daar heeft de USA toch niks mee te maken? Clinton maant zelfs tot kalmte. (Elke keer trap ik er weer in. Denk ik: Waar de hell bemoeit Bill zich mee)
Oh, oké. Ik vind rellen, doden, gewonden, algehele chaos ook behoorlijk mis. Ook al komt dat uit het volk zelf.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik reageerde vooral op dat het "mis" zou zijn. Ik vind er weinig mis mee dat het volk een dictator verdrijft.
Ja, als je auto daar geparkeerd stond heb je wel een probleem. Het is natuurlijk afschuwelijk dat de politie op z'n eigen burgers schiet maar dat is dan ook een groep die enorm profiteert van de corruptie. Voor het leger, altans dat gedeelte wat er op uitgestuurd is incl. dienstplichtigen, geldt dat veel minder. Vooralsnog lijkt het bloedvergieten relatief gering voor wat er gebeurt, maar het is nog zeker niet voorbij,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik vind rellen, doden, gewonden, algehele chaos ook behoorlijk mis. Ook al komt dat uit het volk zelf.
Neuh, die zijn goede vriendjes met Mubarak.quote:Ik dacht dat je bedoelde dat de Yanks erachter zouden zitten.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, als je auto daar geparkeerd stond heb je wel een probleem.
Het hele Midden-Oosten mag wat mij betreft branden, als dat democratie zou brengen.quote:Het is natuurlijk afschuwelijk dat de politie op z'n eigen burgers schiet maar dat is dan ook een groep die enorm profiteert van de corruptie. Voor het leger, altans dat gedeelte wat er op uitgestuurd is incl. dienstplichtigen, geldt dat veel minder. Vooralsnog lijkt het bloedvergieten relatief gering voor wat er gebeurt, maar het is nog zeker niet voorbij,
Waar is Joris Luyendijk om de dingen uit te leggen?quote:Neuh, die zijn goede vriendjes met Mubarak.
Ik hoorde van de week "El Baradei" op tv en ik dacht dat ze zeiden: Sjuul Paradijsquote:
Deze regimes verdragen de vooruitgang niet. Toegang tot vrije media speelt een grote rol in dit proces. Het was ook niet voor niets dat de Taliban televisie en internet verbood in Afghanistan. En ook hier zag je dat de eerste reactie van de machthebbers was om het internet en mobiel telefoonverkeer te blokkeren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
Het hele Midden-Oosten mag wat mij betreft branden, als dat democratie zou brengen.
Ik heb 'm niet gezien of gehoord. Griepje misschien?quote:[..]
Waar is Joris Luyendijk om de dingen uit te leggen?Is hij gesignaleerd vanavond op tv?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Een of andere snotneus. Een schaatser?
quote:
Syrië is het volgende land dat aan de beurt is? Want daar verbieden ze internet nu ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze regimes verdragen de vooruitgang niet. Toegang tot vrije media speelt een grote rol in dit proces. Het was ook niet voor niets dat de Taliban televisie en internet verbood in Afghanistan. En ook hier zag je dat de eerste reactie van de machthebbers was om het internet en mobiel telefoonverkeer te blokkeren.
Hij heeft in die regio gewerkt en heeft er een boek over geschreven. Hij lijkt me wel de aangewezen man.quote:Ik heb 'm niet gezien of gehoord. Griepje misschien?
Ze proberen waarschijnlijk de sneeuwbal te stoppen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Syrië is het volgende land dat aan de beurt is? Want daar verbieden ze internet nu ook.
Ik heb vandaag vooral AlJazeera en CNN gekeken. Het zou kunnen dat ik 'm daarom gemist heb.quote:[..]
Hij heeft in die regio gewerkt en heeft er een boek over geschreven. Hij lijkt me wel de aangewezen man.
Al Jazeera? Gij heiden!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag vooral AlJazeera en CNN gekeken. Het zou kunnen dat ik 'm daarom gemist heb.
De Engelse AlJazeera op internet, CNN op tv.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Al Jazeera? Gij heiden!![]()
Is dat de Engelstalige versie? Wel interessant, ze zijn natuurlijk goed ingevoerd. Geen idee of ik die hier zou kunnen ontvangen. Niet eens tegen bijbetaling, vermoed ik
Oh, internet. Zó geïnteresseerd ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
De Engelse AlJazeera op internet, CNN op tv.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Arcee wacht op een plaatje, Scrutinizer.
Jij bent met je dingetjes die op andere dingetjes passen pas net de 21e eeuw ingerold.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, internet. Zó geïnteresseerd ben ik nou ook weer niet
Precies. Genietenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent met je dingetjes die op andere dingetjes passen pas net de 21e eeuw ingerold.
Ik zag een tijdje geleden een leuk clipje van Letterman, even zoeken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. GenietenVan de week nog naar allerlei clipjes van David Letterman gekeken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een leuk clipje van Letterman, even zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |