Niet echt. Tegen die tijd lig ik al op één oor. Misschien wel op tweequote:
Gelukkig maar, ik ga ook zo slapen en kon je dus ook niet tot die tijd wakker houden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet echt. Tegen die tijd lig ik al op één oor. Misschien wel op twee![]()
Hamsteren?quote:De wekker gaat weer om half tien
Dat verwacht ik ook niet van je.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig maar, ik ga ook zo slapen en kon je dus ook niet tot die tijd wakker houden.
Nee. Trustenquote:Hamsteren?
Ik dacht dat het in de reglementen stondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet van je.
Trustenquote:[..]
Nee. Trusten
Als het goed is, krijg hetzelfde salaris, al is de schaal van deze functie wel lager. Maar genoeg stof om over na te denken. Bedankt voor je uiteenzetting.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het salaris, natuurlijk. Hoe kan ik dat vergeten
De foto van Lennon maakte mijn dag goedquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
En we hebben het weer overleefd wat een hectiek, zo'n kinderverjaardag. Bedankje voor de felicitaties!
Wat fijn dat hij die uitoefening heeft. Had je een rotdag?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
De foto van Lennon maakte mijn dag goed
Ajax niet zien spelen ?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij die uitoefening heeft. Had je een rotdag?
Ander onderwerp...quote:
Ik niet. Ik was druk met hapjes maken. Maar heb het wel gehoord van Peace.quote:
Hier lijkt hij enorm op jou, Diaan!quote:
Dankjewel.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier lijkt hij enorm op jou, Diaan!
Gefeliciteerd
Ik heb de gelijkenis tot nu toe ook niet echt gezien op andere foto's, maar op deze welquote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel.
Wel grappig, jij bent de enige die zegt dat hij op mij lijkt. Hij lijkt irl echt heel veel op Peace.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb de gelijkenis tot nu toe ook niet echt gezien op andere foto's, maar op deze wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |