Echt niet te geloven. Hoe kun je in godsnaam zo naast de maat zitten in funk-muziek?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Idd genant hoe dat zooitje square blanken staat te "dansen"
De La Soulquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Dus dáár komt "Me myself and I" vandaan
Geen idééquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt niet te geloven. Hoe kun je in godsnaam zo naast de maat zitten in funk-muziek?
Ik ben ook geen fan van haar maar wel van dat nummerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idéé![]()
Kan ik je nog vermoeien met een clipje dat ik heb herontdekt en fantástisch vind? (Nu ik toch in de 21e eeuw ben beland)
Ben overigens beslist geen Bjork-fan
Die waren zo zoetquote:
Ben het aan het spelen, laat het op me inwerken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dit is toch wel het mooiste wat ik onlangs op YouTube gevonden heb.
Covers, zelfs van The Bee Gees, kunnen ook mooi zijn
Hoe ze daar staat op die truck, helemaal in haar eigen wereld, hoe ze flirt met de camera, geweldig. Raar wijf.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook geen fan van haar maar wel van dat nummer
Ray of Light van Madonna is volgens mij ook ontstaan met dit nummer in gedachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe ze daar staat op die truck, helemaal in haar eigen wereld, hoe ze flirt met de camera, geweldig. Raar wijf.
Smaken verschillen, gelukkig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga zo toch het origineel van de Bee Gees zoekenMaar eerst De La Soul.
Pfffff. Alsof Madonna ooit een origineel idee heeft gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ray of Light van Madonna is volgens mij ook ontstaan met dit nummer in gedachten.
quote:Smaken verschillen, gelukkig.
Toch zeker wel een uur of zes, hoop ik. Slaap lekkerquote:
Ik ook, maar dat is een prima nummer idd. Net als en nog beter wat mij betreft:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idéé![]()
Kan ik je nog vermoeien met een clipje dat ik heb herontdekt en fantástisch vind? (Nu ik toch in de 21e eeuw ben beland)
Ben overigens beslist geen Bjork-fan
P.M. Dawn idd, maar mooi nummer, ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Die waren zo zoet"Set adrift on memory bliss" is ook van hun, toch?
Smaken verschillen. Sorry ik kan niet tegen dat gekrijs. Net als ik het geluid uitzet als Skunk Anansie langs komt.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Sorry ik kan niet tegen dat gekrijs. Net als ik het geluid uitzet als Skunk Anansie langs komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |