Je bent, denk ik, nog net op tijd om geen puntenaftrek van Wickedangel te krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had even niet door dat ik het vorige topic had gesloten.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent, denk ik, nog net op tijd om geen puntenaftrek van Wickedangel te krijgen.
Morgen Lennon jarig?
Neem je er toch nog één.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Nee, a.s. zondag.... dan is hij gewoon alweer 2 jaar. De tijd gaat zooo snel.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar morgen is er wel een klein feestje: ik ben morgen 12,5 jaar in overheidsdienst!!
Make love, not war ☮
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat worden bonus-puntenquote:Maar morgen is er wel een klein feestje: ik ben morgen 12,5 jaar in overheidsdienst!!![]()
In ieder geval een gratificatie aan het einde van deze maand.quote:
Ze krijgen ook met mn verjaardag wat lekkers. Ik ga zo saucijzenbroodjes kopen, hebben ze liever dan gebak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo eens in de 12,5 jaar mag je je collega's best een beetje verwennen.
Dus dat wordt thuis de hele week taart etenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze krijgen ook met mn verjaardag wat lekkers. Ik ga zo saucijzenbroodjes kopen, hebben ze liever dan gebak.
nee, dat valt wel mee. Ik heb deze taart hier op Fok! getrakteerd...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dat wordt thuis de hele week taart eten
Lekker hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee, dat valt wel mee. Ik heb deze taart hier op Fok! getrakteerd...
En je bent al een week bezig met traktaties voor Lennon's verjaardag, las ik op Hyves.quote:A.s. zondag weer andere taart.
Heb je een afspraak met Wilfried?quote:
Ik heb geen idee wie het is. Een Hongaar, denk ik.quote:Dus jullie mogen raden discussieren slowchatten en roddelen tot ik weer terug ben.
Dan plaats ik de volgende.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker hoor
[..]
En je bent al een week bezig met traktaties voor Lennon's verjaardag, las ik op Hyves.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Voor Diaan!
[ afbeelding ]
Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah, wat leuk. Maar wel de verkeerde naam en leeftijd, Diaan. Jammer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
dankjewel!!
Wyccie, dit zijn bumba's:
[ afbeelding ] Ik heb er 20 gemaakt, dus 40x geknipt.
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, wat leuk. Maar wel de verkeerde naam en leeftijd, Diaan. Jammer.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb ze nog niet helemaal klaar, moet ze nog plakken. Als ik ze allemaal klaar heb, met juiste naam en leeftijd, post ik een foto hier. Okay?
Trustenquote:
Lijkt me sterkquote:ik begin op broer te lijken.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hallo tong, let je een beetje op?!
Je was me voor. tong is aan de beurt!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Lastig, Diaan. Van dit soort dingen, vaste banen en zo, heb ik helemaal geen kaas gegeten. Ik hou me gewoon altijd aan de regels van Wickedangel, dan komt het meestal wel goed.
Kies niet voor je gevoel. Wees rationeel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit in een dilemma... er is van alles onzeker in mn huidige functie.. kort samengevat: het kan zijn, dat deze functie over 2 jaar niet meer bestaat en dat (grotendeels) alle P&O-taken gecentraliseerd/geregionaliseerd zijn. Echter, er is helemaal niets zeker. Vandaag is bekend geworden dat er binnen de rechtbank en in Enschede 5 minuten fietsen een vaste administratieve functie vacant is voor 24 uur per week, alleen het rechtsgebied (bewindvoering) trekt me minder, maar aantal uren en locatie des te meer. Ik heb echter het gevoel dat ik nog niet klaar ben in mn huidige functie, ik vind het ook nog steeds erg leuk. Maar aan de andere kant moet ik ook aan mn eigen toekomst denken. Het is niet bekend of er nog zo'n soort vacature komt, maar aan de andere kant heb ik nog twee jaar en heb ik het gevoel dat deze vacature te vroeg komt. Kortom, dilemma..![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kies niet voor je gevoel. Wees rationeel.
Over 2 jaar zeggen ze 'Je paste perfect in onze organisatie, helaas ben je één van de laatsten die instroomden.'
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:28 schreef tong80 het volgende:
Diaan, mijn muze, mijn baken van geluk in zware dagen, mijn bron van geluk.
dat klopt helemaal. Zo staat Peace er ook een beetje in. Bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:47 schreef wyccie het volgende:
Diaan, ik zou je in ieder geval aanraden om bij je huidige baan te blijven.
Je hebt het prima naar je zin, ook al is het iets verder reizen (wat ook heel erg meevalt). Niemand die zeker weet hoe het over 2 jaar is. Het kan zijn dat ze gelijk hebben en dat je baan ophoudt, maar het kan ook zo zijn dat alles bij hetzelfde blijft, of dat jij in dezelfde werkomgeving een iets andere functie krijgt.
En zoiets als reistijd zegt helemaal niets. Als jij elke dag met tegenzin naar je werk gaat voor werkzaamheden die ook eens niet in je interessegebied liggen, word je daar niet gelukkiger van.
Precies.quote:
quote:If you wind up with a boring, miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest or some guy on TV telling you how to do your shit, then YOU DESERVE IT.
Wie wint er naar jouw gevoel TVOH?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zal ik zeker doen.Het zit vaak wel redelijk goed met het volgen van mn gevoel.
Dat is niet zo moeilijk dat is Ben denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie wint er naar jouw gevoel TVOH?
Je moet zeker je gevoel volgen, Diaan. Wat niet goed voelt, voelt niet goed, al zegt het genoeg dat je toch over die vacature nadenkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit in een dilemma... er is van alles onzeker in mn huidige functie.. kort samengevat: het kan zijn, dat deze functie over 2 jaar niet meer bestaat en dat (grotendeels) alle P&O-taken gecentraliseerd/geregionaliseerd zijn. Echter, er is helemaal niets zeker. Vandaag is bekend geworden dat er binnen de rechtbank en in Enschede 5 minuten fietsen een vaste administratieve functie vacant is voor 24 uur per week, alleen het rechtsgebied (bewindvoering) trekt me minder, maar aantal uren en locatie des te meer. Ik heb echter het gevoel dat ik nog niet klaar ben in mn huidige functie, ik vind het ook nog steeds erg leuk. Maar aan de andere kant moet ik ook aan mn eigen toekomst denken. Het is niet bekend of er nog zo'n soort vacature komt, maar aan de andere kant heb ik nog twee jaar en heb ik het gevoel dat deze vacature te vroeg komt. Kortom, dilemma..![]()
Oh, was er niet zeker van of het een raadplaatje was. Is het "de Zwarte Panter" (echte naam is me ontschoten)? Dame ook raden?quote:
En het salaris, natuurlijk. Hoe kan ik dat vergetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Uren en locatie zijn trouwens ook belangrijk, hoewel de werkzaamheden en de collega's imo het allerbelangrijkst zijn.
Frans. Of zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, was er niet zeker van of het een raadplaatje was. Is het "de Zwarte Panter" (echte naam is me ontschoten)?
Je mag ze beiden raden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, was er niet zeker van of het een raadplaatje was. Is het "de Zwarte Panter" (echte naam is me ontschoten)? Dame ook raden?
Zeg tong, weet Peaceman hier van?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:28 schreef tong80 het volgende:
Diaan, mijn muze, mijn baken van geluk in zware dagen, mijn bron van geluk.
Heb ik net gedaan, zie bovenquote:
Zo heet ik nietquote:Diaan
Je bent te goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Qua dame ga ik dan voor zo'n Hollywood starlet, Jayne Mansfield?
Dank u.quote:
Ik ga nog niet slapenquote:Trusten WA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |