Heb hem wel eens bij iemand anders gezien. Leuk dingetje, alleen veels te duur!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef arucard het volgende:
Ik ben van plan een Boss RC20 Loopstation te kopen. Heeft er hier iemand ervaring mee ? Of überhaupt met een looppedaaltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
De RC2 zou ook nog kunnen, stuk goedkoper maar wel minder functies.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb hem wel eens bij iemand anders gezien. Leuk dingetje, alleen veels te duur!
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb nog een POD XT Live hier liggen waar ik niks mee doe
Het is verder een top ding maar omdat ik alleen de distortion/overdrive gebruikte heb ik besloten hem weg te doen. Ook ga ik m'n Hot Rod Deluxe weg doen, niet omdat het een kut amp is maar gewoon omdat ik wat anders wil. Iets wat gemaakt is om te scheuren! Daardoor wordt dus ook de Line6 overbodigquote:
Is het een melodie? Probeer eens alleen de melodie te spelen, dan baslijntjes. Lukt dat niet eerst kijken welke toonladder die melodie is en dan baslijn en akkoorden bij verzinnen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Irritant: een nummer bedenken in je hoofd, maar de akkoorden niet kunnen vinden.
ik vind die hot rod zo geweldigquote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is verder een top ding maar omdat ik alleen de distortion/overdrive gebruikte heb ik besloten hem weg te doen. Ook ga ik m'n Hot Rod Deluxe weg doen, niet omdat het een kut amp is maar gewoon omdat ik wat anders wil. Iets wat gemaakt is om te scheuren! Daardoor wordt dus ook de Line6 overbodig
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef Muchachooo het volgende:
Ik speel veel met de Hold functie op mijn DD-7 (40sec loop), is echt lachen!
Kan me voorstellen dat zo'n loopstation een leuk ding is, maar inderdaad: veel te duur!
Weet er iemand hier trouwens hoe ik aan een custom halspen cover kom? (Ik wil er iets anders hebben staan dan 'Studio', zoals mijn naam bijvoorbeeld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is verder een top ding maar omdat ik alleen de distortion/overdrive gebruikte heb ik besloten hem weg te doen. Ook ga ik m'n Hot Rod Deluxe weg doen, niet omdat het een kut amp is maar gewoon omdat ik wat anders wil. Iets wat gemaakt is om te scheuren! Daardoor wordt dus ook de Line6 overbodig
Je hebt nooooit nieuwe gear nodigquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik vind die hot rod zo geweldig
maar ik heb hier nog mijn marshall staan, dus heb helemaal geen nieuwe versterker nodig
quote:
zolang je maar niet gelooft dat dat ding echt 450 euro kost normaalquote:Op maandag 17 januari 2011 19:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie aanbieding
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/vox/vt-50
Ik speel er wekelijks/maandelijks op en vind dat dat ding nog best lekker geluid heeft!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zolang je maar niet gelooft dat dat ding echt 450 euro kost normaal
bovendien ben ik nog steeds niet heel enthousiast over die ValveTronix serie..
Voor die prijs dus een aanrader?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik speel er wekelijks/maandelijks op en vind dat dat ding nog best lekker geluid heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |