preciesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is goffer toch geen competitie
dat is dus misluktquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vanochtend zei ik nog wel dat ik vanaf nu waarschijnlijk wat minder zou posten.
Serieus,quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hup aan het werk jijquote:
Je moet toch wat consequenter zijn voor je zelfquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vanochtend zei ik nog wel dat ik vanaf nu waarschijnlijk wat minder zou posten.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tijd voor soep !!!! tis 4 uur geweest !!
het is ook een SCquote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef Koen66 het volgende:
zo druk als het een tijdje terug was zo rustig is het nu
cup a soupquote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tijd voor soep !!!! tis 4 uur geweest !!
Zeg ik erger me dood aan je posts... of je doet normaal mee of je flikkert een eind opquote:
Cutequote:
owja, werkenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker toch, kan je ook nog wat anders doen
yupz chinese tok tok soepquote:
ik nog niet heb net mijn ontbijt opquote:
*** Warning ***quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg ik erger me dood aan je posts... of je doet normaal mee of je flikkert een eind op
En serieus ik zit te overwegen om een abbo te nemen om alleen maar zulke vervelende pubers te blocken
Ik kan nou eenmaal slecht negeren ...
hehehehe tuurlijk niet johquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de volgende keer de batterijen eruit halenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whehe ik weet heus wel waar je op doelt hoor...ik ben niet gek
Die heb ik al ruim 9 uur geleden op, ben bijna aan mijn avond eten toequote:Op maandag 17 januari 2011 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog niet heb net mijn ontbijt op
Datingsitequote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oeh.
Ik zag nou een leuk meisje voor bij komen op een datingsite, leuk profiel, ziet er leuk uit![]()
Je zou er op slag verliefd op worden.![]()
wuuut? watquote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
Hij is er nog steeeeeeeeeeeds niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |