flitserquote:
iddquote:Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heerlijk he dat je het nu allemaal zelf kan doen
Ik ken het.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef Giertje het volgende:
douchen is fijn kan er kalm een uur onder staan
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kap eens met dat irritante lapobaggeren of ga naar PUB of zo... dat is meer jouw niveau.
Die ene " ik wil er vanaf" - reply - to - allquote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe maar niet denk dak wel weet welke je bedoeld
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef MPG het volgende:
Ok,ok, die PM-hint is wel weer duidelijk.
huh?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van de animo check en wanneer je kan
Grappig johquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Die ene " ik wil er vanaf" - reply - to - all
miniquote:
giertjequote:Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef Giertje het volgende:
zo ben weer lekker fris van onder de douche
ik had ook wel graag willen komenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een meet waarvoor ik een aantal mensen heb uitgenodigd per PM.
De ruimte is beperkt, en meer mensen dan degenen die de PM hebben ontvangen, kan ik niet kwijt.
En als iemand vindt dat er nog iemand ontbreekt, dan graag niet iemand al half bij mij thuis uitnodigen in de KSC, maar even per PM met mij overleggen.
Daarom zit er ook een gewone beantwoord knop naastquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Die ene " ik wil er vanaf" - reply - to - all
Die PM waar ze toen over gingen spammen om van de lijst af te komenquote:
mijn antwoord niet gezien?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn vraag in het vorige topic nog gezien?
is lastig zonder bril ..quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom zit er ook een gewone beantwoord knop naast
[..]
Die PM waar ze toen over gingen spammen om van de lijst af te komen![]()
Eenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
auwin vinger gesneden
en ik ga mijn motortje uit bed halen * LovelyLady hoort vrrrrrrrrrrroeeeeeemmmmmmmmmmmm door de babyfoon
we doen wel een mini meet..quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had ook wel graag willen komen
Komt de volgende keer dan wel weer
kusje op je vingerquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
auwin vinger gesneden
en ik ga mijn motortje uit bed halen * LovelyLady hoort vrrrrrrrrrrroeeeeeemmmmmmmmmmmm door de babyfoon
Kusje op je vingerquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
auwin vinger gesneden
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
auwin vinger gesneden
van veeeel soorten mar ik speel ze te weinigquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we doen wel een mini meet..
van welke spelletjes hou jij??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |