Het komt allemaal goed schatje.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo.
Doet gewoon pijn om te zien dat mn zoon hier al zo druk is met een toekomst opbouwen en dat trap ik dan helemaal onderuit.
En waarom omdat ik weer eens een verkeerde keuze heb gemaakt. Verdomme it hurts. Ben wel weg hier, depri gedoe mag niet dus
Angel is ook blond he?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, je moet toch eerst was aanbrengen voor je het eraf kan halen? Wax on, wax off dus.
Wat een handig ezelsbruggetje!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, je moet toch eerst was aanbrengen voor je het eraf kan halen? Wax on, wax off dus.
Staat Krea van de depri-politie weer te flitsen dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben wel weg hier, depri gedoe mag niet dus
Whut?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo.
Doet gewoon pijn om te zien dat mn zoon hier al zo druk is met een toekomst opbouwen en dat trap ik dan helemaal onderuit.
En waarom omdat ik weer eens een verkeerde keuze heb gemaakt. Verdomme it hurts. Ben wel weg hier, depri gedoe mag niet dus
Ja zo zit ik ook nog steeds met dat Adem in Adem uit. Pffffquote:
Daarom heb je toch altijd je iPod op?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo zit ik ook nog steeds met dat Adem in Adem uit. Pffff
Wax on, wax off is aanvullend he, geen vervanging van adem in, adem uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Jacket on. Jacket offquote:Op maandag 17 januari 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar da's gevaarlijk als ik bij de kapper zit.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom heb je toch altijd je iPod op?.
*giggle*quote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Jacket on. Jacket off![]()
En waag het niet om er Jack on, Jack off van te maken
Wat ergquote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar da's gevaarlijk als ik bij de kapper zit.
laatst hadden ze 't draadje van de koptelefoon doorgeknipt... moest ik goddome beademd worden door een vrouw!
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wax on, wax off is aanvullend he, geen vervanging van adem in, adem uit.
Inderdaad, ik zou in deze ook niet uitgaan van het MW, hebben nu niet bepaald allemaal rechten gestudeerd he.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk staat toch niet gelijk aan helemaal niet?
Nou ja, lame. En nu?
lol @ filerijdersquote:Op maandag 17 januari 2011 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
Top! A13 afgesloten. Iedereen gaat dus via de A20 weg hiervandaan. Ik geloof dat ik nog even blijf
Tot die groep behoor ik niet.quote:
ik heb 1 keer iemand een lift aangeboden, ze reed door de regen op een ventweg en dat vond ik echt zo sneu... ze ging alleen niet mee.. weet niet waarom. misschien dacht ze dat mn vriendin en ik dr gingen op eten ofzo.quote:
Zie je er zo gevaarlijk uit dan?!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:29 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik heb 1 keer iemand een lift aangeboden, ze reed door de regen op een ventweg en dat vond ik echt zo sneu... ze ging alleen niet mee.. weet niet waarom. misschien dacht ze dat mn vriendin en ik dr gingen op eten ofzo.
Jep, in Nederland zijn we aardig mensenvreemd. In de VS gaat dat volgens mij makkelijker, als je de series/films mag gelovenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:29 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik heb 1 keer iemand een lift aangeboden, ze reed door de regen op een ventweg en dat vond ik echt zo sneu... ze ging alleen niet mee.. weet niet waarom. misschien dacht ze dat mn vriendin en ik dr gingen op eten ofzo.
Op fietsafstand van je werk wonen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Godvurrrrr... de hele ring A10 staat ook alweer vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |