Ik wil je ook wel wakker komen makenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als het zou kunnen..
maar een sinaasappel eten om wakker te worden..
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pics or it did not happen !!!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
De Duitse uitwisselingsstudente is gearriveerd!
Ben benieuwd hoe goed haar engels is, want mijn Duits schiet ruim tekort voor een normaal gesprek
haar engels is niet zo goed maar d'r frans is wel goedquote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben benieuwd hoe goed haar engels is, want mijn Duits schiet ruim tekort voor een normaal gesprek
Stuur maar hier heenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
stof ze wokquote:
of grieks ?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
haar engels is niet zo goed maar d'r frans is wel goed
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laterzquote:
Onverzadigbaarquote:
wedden dat ik brakker benquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Das helemaal niet zo ver duitsland in vanaf hierquote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Ze komt uit Osnabrück
Interessant heah?
Misschien is het je buurmeisje welquote:Op maandag 17 januari 2011 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das helemaal niet zo ver duitsland in vanaf hier
vanaf hier een uurtje rijdenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das helemaal niet zo ver duitsland in vanaf hier
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |