Misschien als je het lief vraagtquote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Swomp het volgende:
[..]
hij zoekt een bonkers dubstep remixtoch ?
maar maar, heb ik al 2x gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Doe die jingle nog eens? Ik heb hem nog niet gehoord en zonet gemist
aaah je hebt vast nog wel iets leuks in gedachtenquote:
Uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah je hebt vast nog wel iets leuks in gedachten
wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Apuleius het volgende:
Wrom staan er geen AdSense advertenties meer op de onzin radio-site? Het is nu adBrite zie ik. In vegelijking met AdSense beur je daar geen reet per klik. Echt centenwerk.Zijn jullie van je AdSense account getrapt soms?
zal niet zeggen veel plezier.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef OverRated het volgende:
Ik ga eens even leren, draai om half 5
Leerzequote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef OverRated het volgende:
Ik ga eens even leren, draai om half 5
Kut updatesquote:Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Apuleius het volgende:
Dat er geen
[..]
AdSense staat er niet meer?
Oh ja tuurlijk iedereen kent dat, ja nu je het zegt.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
dat nummer![]()
jeweet wel ... bbbbonkers !
Ik had een jaar geleden een adsense account en die was verbannen, ze vonden het nodig om dit account ook te verbannen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Apuleius het volgende:
Wrom staan er geen AdSense advertenties meer op de onzin radio-site? Het is nu adBrite zie ik. In vegelijking met AdSense beur je daar geen reet per klik. Echt centenwerk.Zijn jullie van je AdSense account getrapt soms?
luister danquote:Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk iedereen kent dat, ja nu je het zegt.?
jouquote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
wow, ik had hem ook nog niet gehoord, jou stem is wel goed
Zet mijn account er maar op!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden een adsense account en die was verbannen, ze vonden het nodig om dit account ook te verbannen.
Nou, da's lekker dan. Er is gewoon geen redelijk alternatief.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden een adsense account en die was verbannen, ze vonden het nodig om dit account ook te verbannen.
Dat sprookjequote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, even de luisteraars van de teststream weggejaagd
Dat is "terug gestort naar de adverteerders", ik denk gewoon naar hun eigen rekening.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Rockiejj het volgende:
Is het account verbannen? En al dat verdiende geld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |