de afbeelding die ik niet kan zien...quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 17 januari 2011 14:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
2x 18 is ook 36 dus niet zeuren
zouden ze nog steeds uit zien, nadat heel internet ze belachelijk gemaakt heeft?quote:
Helemaal niksquote:Op maandag 17 januari 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
altijd maar weer die blonde kutwijven wat is er mis met donker?
preciesquote:
er knalde bij mij ook iets tegen de vuurmuurquote:Op maandag 17 januari 2011 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de afbeelding die ik niet kan zien...
ik zag een foto van de rechter die gewoon normale kleur had, dus denk het welquote:Op maandag 17 januari 2011 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zouden ze nog steeds uit zien, nadat heel internet ze belachelijk gemaakt heeft?
gelukkig... dat schept een band!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er knalde bij mij ook iets tegen de vuurmuur
3 wijven, blond in bikini op een balkon en de 2 buitenste meiden houden met hun hand de borsten vd middelste vastquote:Op maandag 17 januari 2011 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de afbeelding die ik niet kan zien...
Jaquote:
die hebben zichzelf opgehangenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zouden ze nog steeds uit zien, nadat heel internet ze belachelijk gemaakt heeft?
Snel hequote:Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
Je kan ook niet even een half uur werken of er worden bijna 2 topics volgespamd.
dank jequote:Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 wijven, blond in bikini op een balkon en de 2 buitenste meiden houden met hun hand de borsten vd middelste vast
niet boeiend
Nothing to see here... move along
'Werken'... Was de trein op tijd in St Niklaus?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
Je kan ook niet even een half uur werken of er worden bijna 2 topics volgespamd.
Misschien weer eens tijd voor het vrijdag middag topicquote:Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 wijven, blond in bikini op een balkon en de 2 buitenste meiden houden met hun hand de borsten vd middelste vast
niet boeiend
Nothing to see here... move along
werken?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
ik ben 13 jaar ouderquote:
Nee joh... jij doet niet genoeg je bestquote:
Ga even fijn naar de homo SC of zo, als je een harde plasser krijgt van die verwijfde mietjes, maar verpest in godsnaam onze eetlust er niet meequote:
hij heeft een snor getekendquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee joh... jij doet niet genoeg je best
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga even fijn naar de homo SC of zo, als je een harde plasser krijgt van die verwijfde mietjes, maar verpest in godsnaam onze eetlust er niet meer.
quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
'Werken'... Was de trein op tijd in St Niklaus?
en nog steeds lekkerquote:
Heb je die ook van je huidige UI?quote:
quote:
Nee, werken voor de echte baasquote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
'Werken'... Was de trein op tijd in St Niklaus?
neeeheeeequote:
geef die taart maar hierquote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga even fijn naar de homo SC of zo, als je een harde plasser krijgt van die verwijfde mietjes, maar verpest in godsnaam onze eetlust er niet mee.
ja, echt?quote:
Men wacht overigens nog op een rangeerder die de loc aan de andere kant van de trein koppelt... ineens was hij weg gisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |