400 euro?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef barry457 het volgende:
Wat is een aannemelijk bod? Weet misschien iemand die hier geintresseerd in is.
333000km ongeveerquote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef ditiseenusername het volgende:
[modzeikmodus] Richt/vraagprijs is verplicht [/modzeikmodus]
Toffe bak! hoeveel km's heeft deze gemaakt?
ben niet meer zo van het tunen, ik ga meer voor zuinigere auto, en de koppaking begint te lekken.quote:
Ok no hard feelingsquote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef LuieSurinamer het volgende:
had ie 2 ton gelopen had ik interesse, maar bijna 3,5 ton gaat mij iets te ver.
moet even kijken wat me vriendin er van vind miss word het nog meer wat we biedenquote:
helmondquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik kan niet zien waar maar gister heb ik even getankt en toen ik stil stond thuis zag ik een plasje olie op de grond liggen. Na een test me de radiateur (die loopt over en bubbelt) weet ik zeker dat hij lekt. Durf niet te zeggen hoelang hij het nog volhoudt maar je kan er nog goed mee rijden. Als het echt moet krijg je er een fles koelvloeistof en olie bij maar weet niet waar je vandaan moet komen. Anders moet je een soort aanhanger regelen.
Er zit een heel klein beetje mayo achtige aanslag aan de binnenkant van de oliedop. Net begonnen zeg maar.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef T42 het volgende:
[..]
helmond
maar zit er schuim in de olie?
mag een bod doen van 250quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er zit een heel klein beetje mayo achtige aanslag aan de binnenkant van de oliedop. Net begonnen zeg maar.
ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omdat ik al meteen met hem een afspraak heb kunnen maken. Hij had haast geloof ik.
Heb em al gereserveerd. Mocht dat vrijdag niet doorgaan ben je de eerste.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ookmaar zo heb ik geen kans als ik nie kan bellen
had bij 1e bod al langs willen komenen dan helemaal uit helmond
kan zaterdag al langs komendus? 400?
gewoon afbellenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb em al gereserveerd. Mocht dat vrijdag niet doorgaan ben je de eerste.
tot 12:00 op het postkantoor op het oldehofsterkerkhofquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee zo ben ik niet. En trouwens zaterdags kan je helemaal niet overschrijven.
En waar zie jij tegenwoordig nog een postkantoor op oldehoofsterkerkhof? Die is al een tijdje weg daar.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tot 12:00 op het postkantoor op het oldehofsterkerkhof
maar ik heb zo ook geen kans gehad vind ikquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee zo ben ik niet. En trouwens zaterdags kan je helemaal niet overschrijven.
Heb toch net die 350 wel genoteerd? Die kreeg ik via speurders binnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef T42 het volgende:
[..]
maar ik heb zo ook geen kans gehad vind ikdan had je meteen minimum prijs tegen mij moetten zeggen
die noteer je wel en 350 nie
Bij die in de Bruna in de Miro kun je op zaterdagen ook tot 12:00 terecht.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En waar zie jij tegenwoordig nog een postkantoor op oldehoofsterkerkhof? Die is al een tijdje weg daar.
ow jah da wist ik nie...quote:Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb toch net die 350 wel genoteerd? Die kreeg ik via speurders binnen.
ik d8 jij noteerd en wacht af dan kan ik nog altijd hoger biedenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
En ik had niet verwacht dat jij van 250 naar 400 zou gaan aangezien je met 100 begon. Zoals ik al zei je bent tweede opt moment.
topic is nog niet eens halve dag oudquote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef Peter het volgende:
Is er eens en keer iemand netjes en een heer, is het weer niet goed
Voortaan niet meer voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten dan hèquote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef T42 het volgende:
[..]
topic is nog niet eens halve dag ouddaarom, ging beetje snel zo. en 99% dat die jongen hem koopt
ging er vanuit dat topic zeker wel een week open bleef snappie of bied jij ook overal de hoofdprijs voor.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voortaan niet meer voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten dan hè
Of, in ieder geval, dat als je dat probeert, niet gaan klagen als het mislukt en je het misloopt.
jup daar hoopte ik opquote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef jacobussss het volgende:
geen goeie handelaar OxygeneFRL dat weten we dan ook weer hij kon het ook wel vertellen dat er 350 was geboden dan kon jij misschien overbieden majah te snel
neej snap wel dat je een afspraak maakt en hem vast houd. alleen ik zou zeggen hij staat net 5 uur te koop ik wacht nog even afquote:Op maandag 17 januari 2011 20:23 schreef jacobussss het volgende:
hoezo kan jij hem niet ophalen ??
wie het eerst komt ophalen wie het eerste maalt ?? is het toch of heb ik dat fout ??
jah maar zaterdag haal ik niet meer, (ivm met wat regelen)quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb je nog interesse T42? De huidige koper heeft pas de 26e geld en heb gezegd dat ik daar liever niet op wacht en dacht meteen aan jou.
dat moet wel lukken zie je pmquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wanneer volgende week? Die jongen had woendag pas geld dus als je daarvoor nog kan mag je hem meenemen.
Hoeft per definitie nog niet de koppakking te zijn hoor, kan goed zijn dat het alleen wat vocht/condens is in je olie, of een bevroren carterventilatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er zit een heel klein beetje mayo achtige aanslag aan de binnenkant van de oliedop. Net begonnen zeg maar.
Dan lijkt het idd vrij duidelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
En hij lekt olie en verbruikt koelvloeistof en krijg een check engine melding. Zegt mij genoeg.
Zal ook wel, maar kom de laatste tijd vaker mensen tegen die praten dat hun koppakking stuk is terwijl er geen KVS lekkage is of opbouw van druk. Dit komt vaker voor met zulk weer omdat soms de carterventilatie wel eens wil bevriezen/aankoeken, en dat samen met een hoge luchtvochtigheid kan wel eens wat sludge geven onder de oliedop.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb er nog wel beetje verstand van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |