Wat voor onderzoek?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:01 schreef Teal het volgende:
[..]
Onderzoek
Moet je even mijn betoog lezen![]()
Of open er een topic over
Ik ga geen betoog schrijven over iets waarvan ik niets weet. Dus ik heb onderzoek gedaan om argumenten te vinden en toe te kunnen passen om iemand van mijn stelling te kunnen overtuigen.quote:
En toch weet je niet waarom de minimum leeftijd voor drank in de VS naar 21 werd verhoogd?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ga geen betoog schrijven over iets waarvan ik niets weet. Dus ik heb onderzoek gedaan om argumenten te vinden en toe te kunnen passen om iemand van mijn stelling te kunnen overtuigen.
Anders is het zo knullig denk je ook niet
Heb ik dat ooit gezegd / gevraagd danquote:Op maandag 17 januari 2011 12:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
En toch weet je niet waarom de minimum leeftijd voor drank in de VS naar 21 werd verhoogd?
Je posts in dit topic doen me nou niet echt vermoeden dat je gedegen onderzoek hebt gedaan moet ik zeggen. Wat voor literatuur heb je gebruikt?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ga geen betoog schrijven over iets waarvan ik niets weet. Dus ik heb onderzoek gedaan om argumenten te vinden en toe te kunnen passen om iemand van mijn stelling te kunnen overtuigen.
Anders is het zo knullig denk je ook niet
Lijkt mij nogal relevant voor je onderzoek, niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gezegd / gevraagd dan
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je posts in dit topic doen me nou niet echt vermoeden dat je gedegen onderzoek hebt gedaan moet ik zeggen. Wat voor literatuur heb je gebruikt?
Omdat mijn insteek anders is. Ik ben resultaat gericht opzoek naar vanaf je 16e rijden, 21 drinken. En wat ik in Nederland wil is 16 rijden en 18 drinken.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal relevant voor je onderzoek, niet?
O sorry, ik wist niet dat het je insteek was om geen gedegen onderzoek te doen. My bad.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:12 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn insteek anders is. Ik ben resultaat gericht opzoek naar vanaf je 16e rijden, 21 drinken. En wat ik in Nederland wil is 16 rijden en 18 drinken.
Dus nee, dan zie ik dat soort info niet omdat ik dat nodig heb. Mogelijk dat het er wel bijpast.
Ik heb jou in dit topic zien stellen dat 16 drinken/21rijden niet goed is, omdat er dan mensen zijn die zich op hun 21e helemaal kapot zuipen en daar niet mee om kunnen gaan en zich doodrijden. En ik wijs jou er op dat dat misschien wel waar is, maar dat door het verhogen van de minimumleeftijd voor drank naar 21 jaar (in 1984) het aantal verkeerslsachtoffers in de groep 16-21 jarigen gehalveerd is.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:12 schreef Teal het volgende:
Omdat mijn insteek anders is. Ik ben resultaat gericht opzoek naar vanaf je 16e rijden, 21 drinken. En wat ik in Nederland wil is 16 rijden en 18 drinken.
Dus nee, dan zie ik dat soort info niet omdat ik dat nodig heb. Mogelijk dat het er wel bijpast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |