Haha dat gaat nog ff niet gebeuren denk ik, doorstuderen ftw.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
en het wordt nog veel erger als je straks een vaste baan hebt
Ik dacht dat je bonuspool hoger wordt als je niet speelt, maar hij lijkt nu een beetje te dalen :Squote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef GoodGawd het volgende:
Heb nu ook een uit de hand gelopen bonus pool. Dat had ik al, heb maar 200 league matches gespeeld ofzo.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Youth is wasted on the young
Help! Waar? LINK!quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:43 schreef augurkenkoning het volgende:
Yep, beter. Nog ff 2 meepikken voordat in naar de uni moet
Die was super close!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef GoodGawd het volgende:
Idra 6 pool fail hehe. Net aan ook, als die marine van 5 hp niet in de bunker kwam was het over voor Jinro.
Idd, die drop op t begin was ook beter te redden...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef janatwork het volgende:
het was sowieso een beetje raar siegetank spel van Nada, volgens mij is hij 3 gevechten ingegaan in de tank mode die hij makelijk had gewonnen als zijn tanks gesieged waren.
ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef GoodGawd het volgende:
Weet niet, niet gezien. Weer aan de studie
Als iemand mij cheesed, rek ik het spel ook altijd zo lang mogelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef Salamando het volgende:
Zojuist een potje van 54 minuten gespeeld
Mensen die niet opgeven ook al weten ze dat ze gaan verliezen
Ik zou het knap vinden als je een potje ongeveer 50 minuten kan rekken na cheesequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Als iemand mij cheesed, rek ik het spel ook altijd zo lang mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |