2200 diamond stelt niet zo veel meer voor hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef GoodGawd het volgende:
Heb net 6 potjes gespeeld en allemaal zonder gg weg gegaan. Stelletje nubs.
Misschien lag het ook aan mijn rush en nuke tactiekMaarja als zelfs 2200 diamonds daar van verliezen, zijn ze die titel niet waard
Ja hier een paar rush builds:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Euribob het volgende:
Iemand nog een tip voor deze terran-lovende newb die niet van terran af wil maar wel eens een potje wilt winnen?
Oh maar ik ben pas 1700 dus ik kijk op tegen alles wat hoger is. Onterecht dus :3 Je moet ook beetje naar het aantal games kijken, als iemand hebt met 800 games en 2200 dan is het niet zo boeiend. Dat komt gewoon door het vele spelen. Ik heb nu 1700nogwat met 120 nog iets wins 54, nogwat winrate. Daar zit dus nog heel wat rek in :3quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef Aibmi het volgende:
[..]
2200 diamond stelt niet zo veel meer voor hoorIk was 2800 voordat ik gepromote werd naar master..
Ye, ligt natuurlijk sterk aan je bonuspool. Maar als dat allemaal op is stelt 2200 niet zoveel voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Oh maar ik ben pas 1700 dus ik kijk op tegen alles wat hoger is. Onterecht dus :3 Je moet ook beetje naar het aantal games kijken, als iemand hebt met 800 games en 2200 dan is het niet zo boeiend. Dat komt gewoon door het vele spelen. Ik heb nu 1700nogwat met 120 nog iets wins 54, nogwat winrate. Daar zit dus nog heel wat rek in :3
Je friends list openen en dan "add a friend", dan zie je rechtsboven jouw eigen nummer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef Tom_Poes het volgende:
ik heb echt verdomd weinig tijd, zit volle bak aan de studie, maar heb nu gelukkig iets teveel tijd ingepland voor een opdracht, dus het restant mag SC2 :p
maar als je me add (McSilent) zie ik je wel een keer online. (hoe kom ik achter mn id nummer?
gebruik hotkeys om dingen te maken, bijv "BB" om een barracks te maken, en shift linkermuisclick je workers die iets bouwen terug naar een mineral patch. Zo heb je geen idle workersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Euribob het volgende:
Iemand nog een tip voor deze terran-lovende newb die niet van terran af wil maar wel eens een potje wilt winnen?
wat is jouw id in sc eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:45 schreef Turalyon het volgende:
[..]
gebruik hotkeys om dingen te maken, bijv "BB" om een barracks te maken, en shift linkermuisclick je workers die iets bouwen terug naar een mineral patch. Zo heb je geen idle workersAls je beter wil worden eerst je macro verbeteren, micro en strategie komt nog wel.
Als je potjes wil winnen zal ik focussen om 3 barracks te maken, 2 met een tech lab, en een met een reactor. Daaruit train je dan constant marauders / marines, research ondertussen stimpack en conc shells. Daarmee zal je een hoop potjes winnen, vergeet niet dat je continu scv's moet maken, mules droppen, zorg dat je rond de 27 workers per base zit. Je weet wanneer je goed zit als je scv's van de ene mineral naar de andere mineral patch springen.
Dan ben ik McSilent #542quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:32 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Je friends list openen en dan "add a friend", dan zie je rechtsboven jouw eigen nummer.
AH!! Ik ben klaar voor de Fok league, zo goed als warm tegen GoodGawd, 2 x NET aan down gegaan:(quote:
pwwwwndquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:42 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
AH!! Ik ben klaar voor de Fok league, zo goed als warm tegen GoodGawd, 2 x NET aan down gegaan:(
stomme Terran...
zuur, niet gescout? :pquote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Donderkonijn het volgende:
echt jonge. versla ik 2x silver en daarna een gold, laat ik me daarna dom 2x achter elkaar cannon rushen :S
erger nog, wel gescout, maar dom aangepakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
zuur, niet gescout? :p
ik heb bijna weer 2k punten!op naar goud!
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Tom_Poes geef je id eens eigenlijk>? kan m niet vinden inde OP
quote:
Wat Salamando zegt dus. Ik heb jou net toegevoegd. Ik sta 4e nu, protoss gaat best goed nu.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Tom_Poes geef je id eens eigenlijk>? kan m niet vinden inde OP
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nou kannie wachten tot ik je mag 4gaten dan
Oh, geen abbo?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kan em niet meer toevoegen (te lang topic actief), je zou moeten wachten tot de volgende rethread
Zo nu en dan check ik even :p maar niet lang ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef Turalyon het volgende:
Storm of the Imperial Sanctum, wat een bazen spel. Iemand die het speelt?
Best leeg in FOK channel
Nvm, het is: non-stop queens maken. Lijkt me minder leuk, je kan niet goed aanvallen tenzij je een highway maakt, maar verdedigen kan wel natuurlijk, non stop transfusequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Iemand Day[9]'s funday monday van gisteren gezien? Bij mij hapert t als een malle, dus ik ben er mee gestopt. Is er een nieuwe opdracht voor volgende week?
Dat klopt, met een abbo mag je langer editten.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja ik kan wel editten, maar op een gegeven moment wil dat niet meerdenk limit op dagen ofzo
Heb ik ook gehad voor 3/4 maandquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef GoodGawd het volgende:
Geen league meer gedaan sinds de patch, ben beetje uit de starcraft stemming v_v
Ik heb m ook al 3 x gekregen, 1 keer kon ik m verdedigen met genoeg FF, maar denk dat hij iets uit zn timing zat waardoor ik die kans kreeg...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
aaaaaaaaaaaah wordt gek van die 3 rr
Wat is dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Walloff afmaken met extra gate - zodat je een 2xgate+core walloff hebt en dan 1 sentry+stalkers chronoen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hoezo loop je achter? Hij cut drones op 14, en zijn expand daarna is echt te laatquote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
sja ik weet hetmaar goed uitgevoerd is het dan nog steeds lastig te stoppen. plus dat je gewoon achterloopt aangezien hij kan retreaten en dronen ://
@nifty tis een 3 roach rush met voor de rest speedlings. 3 roaches verneuken je zealot waarna 20 lings je base in flooden. Vaak in combo met een ovie voor highground, zodat een forefield ook niet helpt
Hij hield het tegen tegen mij, maar ik killde aardig wat probes van hem. Dus ik zat binnen een paar minuten met een expo waarnaar ik keihard ging drones en mijn 2de expo pakte en daarna een 200/220 roach hydra army op hem afstuurde. Toen was het GGquote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hoezo loop je achter? Hij cut drones op 14, en zijn expand daarna is echt te laat
Jap, snelle speed gevolgd door 3 roach die als bedoeling hebben de zealotblock te killen om de speedlings naar binnen te latenquote:
Klinkt alsof het eigenlijk daar al afgelopen was. Overigens zit er een gat van ongeveer 10 minuten in je verhaalquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Hij hield het tegen tegen mij, maar ik killde aardig wat probes van hem. Dus ik zat binnen een paar minuten met een expo waarnaar ik keihard ging drones en mijn 2de expo pakte en daarna een 200/220 roach hydra army op hem afstuurde. Toen was het GG
Klopt, ik verneukte ook mn wallin (had probe ready voor pylon maar reageerde te laat) dus lings kwamen mn base al binnen. Daarna was het pheonix voor mij in colossi, maar teveel roaches en hydras. Ik ging voor een void/colo combo maar ik lag in army al tever achter. Vooral toen er 16 corrupters op me af kwamenquote:Klinkt alsof het eigenlijk daar al afgelopen was. Overigens zit er een gat van ongeveer 10 minuten in je verhaal
Ik vind het geen all-in.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
hele sterke allin build van zerg tegen protoss
Tis niet helemaal all-in, maar als je het fout doet zit je zonder drones. Als je het goed doet tegen een toss die niet scout win je 100%.quote:
Als je het doet en niet wint, heb je dan automatisch verloren? Of heb je kans om weer terug te komen? (op mijn niveau wordt er zoveel opgefokt dat het 50/50 is na een mislukte push.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Tis niet helemaal all-in, maar als je het fout doet zit je zonder drones. Als je het goed doet tegen een toss die niet scout win je 100%.
Early pool, early extractor, early roach warren en early speed zorgen ervoor dat de zerg echt een grafeconomie heeft. Dat kost hem echt meer dan de 150 minerals die het de protoss kost om z'n eigen gateway te vernietigen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Als je het doet en niet wint, heb je dan automatisch verloren? Of heb je kans om weer terug te komen? (op mijn niveau wordt er zoveel opgefokt dat het 50/50 is na een mislukte push.dus ik weet t niet)
en als de protoss de ultrasnelle roach warren ziet, en je ziet dat hij het ziet, en je gaat daarna updronen en voert de push niet uit. Hij moet dan toch reageren met een walloff, istie ook fjoeked ga jij gratis expo-en...
aibmi zegt dus dat de economie al te kut is dan. Lijkt mij niet raar, maar ik zou het niet durven zeggen, ik geloof ook zo maar dat protoss er niet uit komt en zerg snel weer bij gedroned is. Hoe ga je dat vergelijken/testen?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Klopt, maar als hij een goede walloff ziet rent hij terug en droned...
Wat wil je vergelijken dan? Als die 3rr faalt dan heeft zerg gewoon al zo goed als verloren, ervan uitgaande dat beide spelers even goed zijn. Als zerg units maakt, kan hij geen drones maken, dus income zal uiteindelijk iets van 22-25 probes tegen 14 drones zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:27 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
aibmi zegt dus dat de economie al te kut is dan. Lijkt mij niet raar, maar ik zou het niet durven zeggen, ik geloof ook zo maar dat protoss er niet uit komt en zerg snel weer bij gedroned is. Hoe ga je dat vergelijken/testen?
jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef Razilat het volgende:
Zijn er nog meer mensen hooked aan Starjeweled? de paar uurtjes die ik online kon vrij maken zijn direct in de Starjeweled time-sink verdwenen.
kom gewoon in channel FOK en vraag het danquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Ook weer met Starcraft 2 begonnen, lange tijd geleden. Binnenkort weer eens een 4 vs 4 (of minder) met Fok organiseren? Goeie ouwe tijd
Tja, er worden zat games zonder mind control gespeeld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je 250 energy hebt en je rechtermuisklikt een unit van hun, heb je permanent mindcontrol.
Dus een colossus is 750 om te maken (zoiets), en met 250 issie van jou
@revje, ja nuST FIGHTINGGGGG
Zitten wel altijd erg weinig mensen inquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:23 schreef Turalyon het volgende:
[..]
kom gewoon in channel FOK en vraag het dan
Ja je moet ze altijd een beetje inviten als je online komt, zijn wat schuwe mensenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Zitten wel altijd erg weinig mensen in
Klintk spannend. Kna ik't egens nakijken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
OOOOOh my god!!! Iemand ST_Squirtle tegen IMMvp gezien??? zwaar beste game van het jaar tot zover makkelijk
OMMGGGGGGG en ik heb het einde nog gemist, een klant moest zonodig weer te vroeg op afspraak verschijnen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kleine samenvatting:
Crossspawn
Herass
Expanden
EPICNESSSSSSSSSSSSS
Mothership
Archons
Tanks
EPICNESSSSSSSSSSSSSSSSsss
Mothership (ja sowieso 2)
DTs
ZOMG THE CARNAGE
Immortals
Gatewayunits
Marauders Marines
Drops
AAAAAAAAAAAAAAAAH SO MANY THINGS HAPPENING
GGGGGG
allemaal in een 37 minuten durend jasje
http://sc2armory.com/forums/topic/21583quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:25 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Klintk spannend. Kna ik't egens nakijken?
Spannend is niet eens het goede woordquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:25 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Klintk spannend. Kna ik't egens nakijken?
speel altijd paar potjes tegen docorct, dan speel ik nog 1 ladder en ga ik mn bed opzoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:21 schreef Tom_Poes het volgende:
Hebben jullie ook last van opstart problemen? Speel je eerst een (paar) potje(s) tegen de computer om het gevoel weer te krijgen? Of heb je een muscle memory waar je u tegen zegt en ben je altijd even goed tenzij je dronken bent?
EDIT - Of omdat je dronken bent
Weet ik, ik heb de meeste uit Fok al sinds de release in mijn lijst staan. Ben vaak genoeg verslagen door GoodGawd, haat het om 1 vs 1 tegen hem te doen. Heb trouwens nog heel veel oude replays van Fokkers tegen andere Fokkers, mocht iemand interesse hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Goodgawd is Nifty, die kan je gewoon negeren. Iets met copperleague ofzo
is deze al up ergens?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
OOOOOh my god!!! Iemand ST_Squirtle tegen IMMvp gezien??? zwaar beste game van het jaar tot zover makkelijk
OMMGGGGGGG en ik heb het einde nog gemist, een klant moest zonodig weer te vroeg op afspraak verschijnen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kleine samenvatting:
Crossspawn
Herass
Expanden
EPICNESSSSSSSSSSSSS
Mothership
Archons
Tanks
EPICNESSSSSSSSSSSSSSSSsss
Mothership (ja sowieso 2)
DTs
ZOMG THE CARNAGE
Immortals
Gatewayunits
Marauders Marines
Drops
AAAAAAAAAAAAAAAAH SO MANY THINGS HAPPENING
GGGGGG
allemaal in een 37 minuten durend jasje
De site SCHREEUWT gemid. download tijd > 6 minuten. Dit doet mij denken aan max 10 minuten :pquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Axeklok het volgende:
[..]
http://www.fileserve.com/file/24ef6wJ/ GSTL02 07 Final STARTALE vs IM M8.flv
Mijne deed er een half uurtje over. Als jij die games ergens anders kan vinden.. let me know!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
De site SCHREEUWT gemid. download tijd > 6 minuten. Dit doet mij denken aan max 10 minuten :p
M'n downloader zegt echter nog een uur nodig te hebben -.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |