En tijdens Noorderslag..quote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Een routine onderzoek op zondag
Precies, de enige die ik nog altijd goed vind is Boris alleen heeft hij ook niet het grote succes behaald.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daarna hoor je nooit meer wat van die gasten. Of heeft Jaap inmiddels al hit op hit gestapeld?![]()
![]()
Druk bezette vrouw he? Dan moet dat wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Een routine onderzoek op zondag
Dat is wel sneu gezien de grote plannen die ze had..quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.caroemerald.com/news/stemproblemen-caro-emerald/
Roel, kom er maar in.
Inderdaad. Ik snap die hype niet zo. Ik vond de audities een interessant concept hebben door puur op stem en zangkwaliteiten te beoordelen, maar daarna werd het gewoon weer de zoveelste talentenjacht. En dat houdt inderdaad niet in dat we ze over tien jaar nog kennen..quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daarna hoor je nooit meer wat van die gasten. Of heeft Jaap inmiddels al hit op hit gestapeld?![]()
![]()
Precies, dit.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap die hype niet zo. Ik vond de audities een interessant concept hebben door puur op stem en zangkwaliteiten te beoordelen, maar daarna werd het gewoon weer de zoveelste talentenjacht. En dat houdt inderdaad niet in dat we ze over tien jaar nog kennen..
Allebei eventofquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef CindieY het volgende:
Jammer, de Busta Rhymes-loze versie is tien keer vetter.
Ah, dit dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef CindieY het volgende:
Jammer, de Busta Rhymes-loze versie is tien keer vetter.
En eerlijk gezegd ben ik helemaal niet onder de indruk van die tattoo Ben, maar volgens mij ben ik de enige in dit land.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap die hype niet zo. Ik vond de audities een interessant concept hebben door puur op stem en zangkwaliteiten te beoordelen, maar daarna werd het gewoon weer de zoveelste talentenjacht. En dat houdt inderdaad niet in dat we ze over tien jaar nog kennen..
Behoorlijk onverwacht vooral natuurlijk! Had het niet verwacht... en zijzelf vast ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel sneu gezien de grote plannen die ze had..
Ik weet niet wat het is, maar ik heb iets tegen de stem van Busta. Misschien had ik em met vocals beter kunnen waarderen als er een andere rapper aan mee deed.quote:
Nee je bent niet de enige.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En eerlijk gezegd ben ik helemaal niet onder de indruk van die tattoo Ben, maar volgens mij ben ik de enige in dit land.
Ik vind 'm een goede zanger, maar goede zangers zijn er zoveel. Goede zangers die van top tot teen bedekt zijn met permanente inkt zijn echter uniek. Dus daarom is het opeens briljant.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En eerlijk gezegd ben ik helemaal niet onder de indruk van die tattoo Ben, maar volgens mij ben ik de enige in dit land.
Als je veel optreedt, wordt de kans natuurlijk steeds groter, lijkt mequote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behoorlijk onverwacht vooral natuurlijk! Had het niet verwacht... en zijzelf vast ook niet.
Zijn optreden vrijdag was matig inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik heb iets tegen de stem van Busta. Misschien had ik em met vocals beter kunnen waarderen als er een andere rapper aan mee deed.
quote:
Klopt, maar toch lijkt het me iets wat alsnog onverwacht komt. Er zijn zoveel artiesten die vaak optreden die nergens last van hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je veel optreedt, wordt de kans natuurlijk steeds groter, lijkt me. Hoe verschrikkelijk ik haar ook vind: dit gun je niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |