Ben jij blij in een schrikkeljaar!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet maar het schijnt bij mn functie te horen dat ik 24x7x365 ofzo mn telefoon opneem als die overgaat ?
Hmmm jaquote:
Mja.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef NJ het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)et-ziekteverlof.html
En het verkopen van de aandelen start in 3, 2, 1...
Ah kijk nou!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. Hond(je): http://yfrog.com/h3kpwovj
Muurtje gelatext (whehehehe) en nog een plaat voor afwerking geschilderd.quote:
Vind ik best ja.quote:
Je was toch ziek thuis ?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik best ja.
Morgen mag ik nog even latexen, nog 2 plaatsen voor afwerking schilderen en behangen.
Dan vind ik dat hubbie zijn zolder mag inruimen
Bijna ?quote:
Ik heb me al weer beter gemeld! Want inderdaad als ik dit thuis kan kan ik ook werken!quote:
Braafquote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me al weer beter gemeld! Want inderdaad als ik dit thuis kan kan ik ook werken!
Dus nu ben ik vrijDie dagen stonden al vast
En ik lig nu lekker op bed!
Waar was je ? Je twittert is ook dood ?quote:
twittert doet 't gewoon?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar was je ? Je twittert is ook dood ?
Je zei niks vandaag.quote:
Er is hier niemand ? kantoor alleen ? leeg ? ik ?quote:
ik mezelf denk ik .quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ik trap straks zoeen junior naar beneden.
WTF zo van die noeste ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had het drukIk moest godverdomme opeens arbeid verrichten voor die lousy 2x modaal.
Van 9:00 tot 16:55 in meetings. Toen naar huis en van 19:00 tot 20:30 achterstallige mail beantwoord.quote:
Dat weet ik daarom heb ik er 1 dus thuis ?quote:
Komt goed denk ik dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:44 schreef KingOfMars het volgende:
Eerste overleg gehad, nu ff dood ui m'n ogen kijken en dan op naar functioneringsgesprek?
Ah, allemaal geldjes toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben ook echt een manus from everything. Nu zit ik weer een website te bouwen voor een iphone app.
2x onverwacht bezoek ?quote:
Een kerel van 60 en een printermonteur ?quote:
En dan heb jij een topdag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Een kerel van 60 en een printermonteur ?
Ja als in niet dusquote:
Jaquote:
Hou je van groenten ?quote:
Je hoeft niks te kennen ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik kan niks maar kan wel goed doen alsof?
De bank zit lekkerquote:
ik ook.quote:
Maak dan ook eens wat lekkers wat ze allemaal lusten Swets.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, hier is het gevecht om het avondeten weer gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |