Mêh, is je huis echt nog maar de helft waard dan oid?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef Joene het volgende:
Ja op dat moment zo in 2007 toen een maand later die huizenmarkt instortte ?
Mijn huis is nu ongeveer 20k minder waard dan toen ik het kochtquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, is je huis echt nog maar de helft waard dan oid?
Nee en het kan nu dus ook niet want dan hou ik schuld over ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je was niet van plan aanstonds te verkopen, toch?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Een oplossing is aanstaande J! Ik moet gewoon vanaf juni elk jaar 5% huurverhoging betalen en daardoor wordt jouw huis opeens meer waard ofzo.
De hypotheekrente blijft ook nog wel, de aftrek (whehehe) ervan gok ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:15 schreef Joene het volgende:
Dus wat mij betreft houden ze de hypotheekrente nog ff ?
Bedankt Swets , die 20l mag wel weer terugkomen dus ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Een oplossing is aanstaande J! Ik moet gewoon vanaf juni elk jaar 5% huurverhoging betalen en daardoor wordt jouw huis opeens meer waard ofzo.
Had jij verwacht dat een kabinet van VVD en CDA naast de huurwoningen óok de HRA aan zou pakken dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had gehoopt dat er nu eindelijk eens een regering zou komen die wat aan het belachelijke woonklimaat in Nederland zou dóénquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat een kabinet van VVD en CDA naast de huurwoningen óok de HRA aan zou pakken dan?
De eerste paar jaar niet ben ik bangquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er nu eindelijk eens een regering zou komen die wat aan het belachelijke woonklimaat in Nederland zou dóén
Nee dat dacht ik ook, maar IK mag het gelag al gaan betalen vanaf 1 Juli. HRA kan er wat mij betreft nu helemaal niet meer snel genoeg af gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef Joene het volgende:
[..]
De eerste paar jaar niet ben ik bang
Wat mij betreft mag het eraf als ze de max woningwaarde 250k aanhouden ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook, maar IK mag het gelag al gaan betalen vanaf 1 Juli. HRA kan er wat mij betreft nu helemaal niet meer snel genoeg af gaan.
Onder de 5 ton zal voor een redelijke doorstroomcrisis zorgen. Laat ze eerst maar een miljoen doen. Dat scheelt al een berg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het eraf als ze de max woningwaarde 250k aanhouden ofzo.
Dan hadden meer mensen links/progressief moeten stemmen, dit is blijkbaar wat het volk wil.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had gehoopt dat er nu eindelijk eens een regering zou komen die wat aan het belachelijke woonklimaat in Nederland zou dóén
Alsof die poppenkast speler van een Cohen daar wat aan zou doen. Ga toch weg man.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan hadden meer mensen links/progressief moeten stemmen, dit is blijkbaar wat het volk wil..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan hadden meer mensen links/progressief moeten stemmen, dit is blijkbaar wat het volk wil..
Wheheheeh hoera voor de Smartphone!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:58 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo ff dringende zaken hier. Live live live vanaf een parkeerplaats dus met pech! Kut auto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |