hoe smaken zweetvoeten dan ?quote:Op maandag 17 januari 2011 03:52 schreef Little_Princess het volgende:
heb je weleens een kut gehad die naar zweetvoeten rook/smaakte?
Wil je ons misschien vertellen waar je precies bang voor bent?quote:Op maandag 17 januari 2011 03:52 schreef Little_Princess het volgende:
heb je weleens een kut gehad die naar zweetvoeten rook/smaakte?
dat ik nooit een kut zou proeven/ruiken dat niet naar zweetvoeten ruikt/smaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 04:03 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Wil je ons misschien vertellen waar je precies bang voor bent?
aah ja ok nou succes met je angsten misschien moet je het in de sportschool proberenquote:Op maandag 17 januari 2011 04:07 schreef Little_Princess het volgende:
[..]
dat ik nooit een kut zou proeven/ruiken dat niet naar zweetvoeten ruikt/smaakt
quote:Op maandag 17 januari 2011 04:18 schreef Oerbeer het volgende:
Naar ongesteldheid. Was donker. Volgende morgen rode vlekken rond m'n lippen...
quote:Op maandag 17 januari 2011 04:18 schreef Oerbeer het volgende:
Naar ongesteldheid. Was donker. Volgende morgen rode vlekken rond m'n lippen...
quote:Op maandag 17 januari 2011 03:47 schreef shintek het volgende:
Naar PIS, want dat komt er ook uit.
Ik hou van een schoon, droog kutje, die kan je zelf natmaken, is geiler
quote:Op maandag 17 januari 2011 04:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik dacht dat ik al heel wat trieste topics had gezien, maar dit is een 'new low'
quote:Op maandag 17 januari 2011 06:45 schreef Sapstengel het volgende:
Je username doet vermoeden dat je een vrouw bent, dan is er een makkelijke manier om dit te ontdekken: Stop je vinger erin en daarna in je mond.
Niet wassen is een keuze.quote:
Ah, dat zal het wel zijn geweest.quote:
Oei dat klinkt als een ex van mij zeg eens is het toevallig een ex fok mod ?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:37 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Ah, dat zal het wel zijn geweest.
Nu ja, mijn ex was dan ook walgelijk dik en verschrikkelijk verwend en lui om goed voor zichzelf te zorgen. Dat zal ook wel een grote rol hebben gespeeldkuthoer
voorzover ik weet kent ze het fok forum geeneensquote:Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oei dat klinkt als een ex van mij zeg eens is het toevallig een ex fok mod ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
voorzover ik weet kent ze het fok forum geeneens
Ik hoop voor jou van niet, want dankzij haar heb ik aids opgelopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]Hebben we dezelfde vriendin gehad?!?
Oh, ninja-edit!![]()
Beter hoor!
Da's kut!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou van niet, want dankzij haar heb ik aids opgelopen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 06:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zelf niet door wat de dimensies zijn van deze faal die je zojuist gemaakt hebt, maar er komt een tijd dat je dat inziet
waarom ging je dan met haar?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:37 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Ah, dat zal het wel zijn geweest.
Nu ja, mijn ex was dan ook walgelijk dik en verschrikkelijk verwend en lui om goed voor zichzelf te zorgen. Dat zal ook wel een grote rol hebben gespeeldkuthoer
hoe kun je de 'smaak' van een kut nou weer met 4 grove smaken vergelijken? Het is gewoon een beetje dit, een beetje dat, maar heel lastig te omschrijven eigenlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 03:44 schreef Little_Princess het volgende:
bitter/zoet/zuur/zout/ziltig?? smake alle kutten hetzelfde?
Graag reacties want ik heb nog nooit iemand gebeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef cool15 het volgende:
jij hebt zeker een kut gegetennee. Ben geen lesbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft geen lesbo te zijn om een kut te likken? Bi bestaat ook, of gewoon avontuurlijk?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef cool15 het volgende:
[..]
hoe weet je dan hoe een kut smaakt
Er is idd veel verschil ja. Bij de ene blijf je uren liggen likken als Lassie, en bij de ander is het ff gauw een lebber, ff kokhalzen en dan maar gewoon gaan liggen pompen op haar.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:08 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn kut lijkt soms geen smaak te hebben ofzo? Als ik zeg maar, in de ketel roer, en je lepel aflik, dan proef ik niksIk voel alleen het glijerige maar er zit geen smaakje aan. Mijn ex vond het wel lekker maar kon de smaak ook niet echt definieren, hij zei dat het het meest in de buurt van lichtelijk zoutjes komt. Zelf proef ik dat gewoon echt niet...
Wel een keer een meisje gelikt en gatverdammedat was echt smerig. Ten eerste stonk ze, en haar troep was ongelofelijk... ranzig. Superzout! En zuurachtig.. en heeeeeeeeeeeel sterk. Te smerig. Ben maar bij dr clit blijven likken en zo min mogelijk vocht aangeraakt.
gewoon. Ik weet het ook maar ongeveer, heb 1 keer met een vrouw geexperimenteerd. Nooit meerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef cool15 het volgende:
[..]
hoe weet je dan hoe een kut smaakt
quote:Op maandag 17 januari 2011 04:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik dacht dat ik al heel wat trieste topics had gezien, maar dit is een 'new low'
Klopt, 1 meisje daar kon ik wel uuuuuuuuuuuuren doorlikken. M'n ex ook, die had echt een verslaving a la de Leermeester van Lassie. Eerlijk gezegd werd ik in het begin het likken van hem gewoon zat na 2 uur ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is idd veel verschil ja. Bij de ene blijf je uren liggen likken als Lassie, en bij de ander is het ff gauw een lebber, ff kokhalzen en dan maar gewoon gaan liggen pompen op haar.
Pijnlijke reactie. Doe dan alsof je klaar komt en dan echt niet meer kanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt, 1 meisje daar kon ik wel uuuuuuuuuuuuren doorlikken. M'n ex ook, die had echt een verslaving a la de Leermeester van Lassie. Eerlijk gezegd werd ik in het begin het likken van hem gewoon zat na 2 uur ofzoheb toen ook gezegd van heeeey ik vind het heerlijk dat je zo van me geniet, maar hou 's op joh ik wil film kijken
Aaaah, kan die wel hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pijnlijke reactie. Doe dan alsof je klaar komt en dan echt niet meer kan
Kan niet klaarkomen en ga dat dus ook niet faken, dan stopt ie met zn best doen om me wel klaar te laten komenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pijnlijke reactie. Doe dan alsof je klaar komt en dan echt niet meer kan
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kan niet klaarkomen en ga dat dus ook niet faken, dan stopt ie met zn best doen om me wel klaar te laten komen
Niet met alleen sex, wel met douchequote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]Well that sucks! Nog nooit gehad dus?
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet met alleen sex, wel met douche
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |