quote:Op maandag 17 januari 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat nou eerder had geweten, dan had ik het gisterenavond niet zelf gedaan.
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil knuffelsHeel veel knuffels
Mag ik?
je slikt dus nietquote:Op maandag 17 januari 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na het zuigen heb ik toen overigens ook meteen maar gedweild.
Precies, als je goed kunt dweilen heb je daar ook geen last vanquote:
kan jij goed dweilenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, als je goed kunt dweilen heb je daar ook geen last van
Valt dweilen met de kraan open ook onder goed dweilen?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, als je goed kunt dweilen heb je daar ook geen last van
quote:
niets van gezien vrijdagquote:Op maandag 17 januari 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, soms blijven er hier en daar wel wat vlekjes zitten
ah, dan toch beter zuigen, of lukt dat helemaal niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, soms blijven er hier en daar wel wat vlekjes zitten
Jaquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet blijft zo'n maand geloof ik
we zijn over de helftquote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet blijft zo'n maand geloof ik
nou, ze waren er toch echt, maar jij keek natuurlijk ergens anders naarquote:
dat is pas NA het zuigen, gekkie...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, dan toch beter zuigen, of lukt dat helemaal niet?
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ze waren er toch echt, maar jij keek natuurlijk ergens anders naar
inderdaad, het is nog vroeg, k zag de dingen weer verkeerdomquote:Op maandag 17 januari 2011 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is pas NA het zuigen, gekkie...
jouw paardjequote:Op maandag 17 januari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
grijze auto, politie auto, brandweer auto
Ik denk dat het gewoon betekent dat je kierewiet bentquote:Op maandag 17 januari 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
Ineens herinner ik me weer een flard van mijn droom van vannacht... heel apart. Ik kwam op een station aan en ineens had ik mijn fiets bij me. Die wilde ik in de stalling zetten, want ja, als je dan in een andere stad bent, dan ga je gewoon lopen natuurlijk en gebruik je je fiets niet, ook al heb je die bij je. Vervolgens liep ik die stalling in, en ik bleef maar lopen, en uiteindelijk klauterde ik met de fiets aan mijn hand over een enorme berg boeken en stalde ik mijn fiets in een boekenkast, waar ik hem met een enorme ketting aan vast maakte....
Zou dit betekenen dat ik boeken over fietsen moet gaan kopen?.
Nou ja, niets nieuws onder de zon danquote:Op maandag 17 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon betekent dat je kierewiet bent
je bent bang dat je je fiets kwijt raakt en je vind eigenlijk dat je teveel boeken hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
Ineens herinner ik me weer een flard van mijn droom van vannacht... heel apart. Ik kwam op een station aan en ineens had ik mijn fiets bij me. Die wilde ik in de stalling zetten, want ja, als je dan in een andere stad bent, dan ga je gewoon lopen natuurlijk en gebruik je je fiets niet, ook al heb je die bij je. Vervolgens liep ik die stalling in, en ik bleef maar lopen, en uiteindelijk klauterde ik met de fiets aan mijn hand over een enorme berg boeken en stalde ik mijn fiets in een boekenkast, waar ik hem met een enorme ketting aan vast maakte....
Zou dit betekenen dat ik boeken over fietsen moet gaan kopen?.
Een mens kan nooit te veel boeken hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent bang dat je je fiets kwijt raakt en je vind eigenlijk dat je teveel boeken hebt
ik heb vanochtend nog de kopjes gepoetstquote:Op maandag 17 januari 2011 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan mogen we het niet over huishoudelijke klusjes hebben?.
echt welquote:Op maandag 17 januari 2011 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een mens kan nooit te veel boeken hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt wel![]()
[ afbeelding ]Ik wil het derde boek van onder van de tweede stapel van links lezen, kun jij dat boek even pakken voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |