Ik een heel weekendquote:Op maandag 17 januari 2011 08:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze staan er wel hoor, en ik sta er gelukkig niet in.
Gisteren had ik een zo goead als FOK! vrije dag
Pinksteravatars... wat kun je daar in godsnaam mee doen?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en iets met sinterklaas, kerst, Pasen, Pinksteren...
Bij dezenquote:Op maandag 17 januari 2011 07:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie kunnen denk ik weinig doen.. Behalve beetje begrip hebben en een virtuele knuffel wellicht.
Toen ik door het topic scrollde, zag ik ze niet... alleen de KSC-cijfers. Maar ik sluit niet uit dat mijn ogen nog niet helemaal wakker warenquote:Op maandag 17 januari 2011 08:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze staan er wel hoor, en ik sta er gelukkig niet in.
Gisteren had ik een zo goead als FOK! vrije dag
Dank!quote:Op maandag 17 januari 2011 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij dezen
En remember wat ik gisterenavond zei
pinksteren is de uitstorting van de heilige geest, dus iets met vuur of zoquote:Op maandag 17 januari 2011 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pinksteravatars... wat kun je daar in godsnaam mee doen?.
En met Pasen ga je een paasei balanceren op die duim?.
Húúú.quote:
pleur toch op met je taartquote:Op maandag 17 januari 2011 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL.
Er is nog steeds taart over.
Wok... je hebt een nieuwe UIquote:
ywquote:
Doe maar versierd met slingers oidquote:Op maandag 17 januari 2011 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn eigen duim
maar nu moet ik ook weer nieuwe maken voor de feestdagen
Of hij prikt er een oliebol opquote:Op maandag 17 januari 2011 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
yw
[..]
Doe maar versierd met slingers oidNiet dat er een stukje mist
![]()
Ook goedquote:Op maandag 17 januari 2011 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is zonde. Ik eet hem zelf wel op dan.
na (bijna) anderhalf jaar maar eens iets nieuws gemaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleur toch op met je taart
[..]
Wok... je hebt een nieuwe UI
Joahquote:
Hai lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |