Tsja, zij is nog overduidelijk gek op je, en zo niet dan heeft ze verlatingsangst.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben met haar aan het praten maar ze is een koppige, ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen tegen haar dat we geen toekomst samen hebben. Ze is geobsedeerd. Maar ik wil gewoon dat ze verder gaat en gelukkig word met een ander.
Ze heeft ook nog een hele stapel met foto's, sommige kleren van mij liggen daar nog en ik heb wat jurken voor haar gekocht. FML
Het is niet zo dat ze ineens niks meer is, ze is een goed persoon alleen ik wil niet met haar samen zijn. Voor de rest heb ik nog wel het beste met haar voor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, zij is nog overduidelijk gek op je, en zo niet dan heeft ze verlatingsangst.
Anyway, waarom trek jij je daar zo van aan? Jouw leven, dus daar bepaal je ook wie je vriendin is.
Zooo herkenbaar. Er zijn 2 dingen waar ik totaal niet tegen kan: sleur en mensen die mijn aandacht opeisen. De langste relatie tot nu toe was met een meid die gewoon haar eigen leven leidde, maar zulke exemplaren lijken een zeldzaamheid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Rijstkoker het volgende:
in het begin van een relatie ben ik natuurlijk wel verliefd maar op d'n duur begin ik mij gewoon te ergeren aan dingen zoals: Elke dag een smsje krijgen van ik mis je terwijl we elkaar net 3 uur geleden hebben gezien, continu bij me blijven hangen terwijl ik soms ook met wat vrienden iets wil doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |