abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91645143
Ik ben met haar aan het praten maar ze is een koppige, ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen tegen haar dat we geen toekomst samen hebben. Ze is geobsedeerd. Maar ik wil gewoon dat ze verder gaat en gelukkig word met een ander.

Ze heeft ook nog een hele stapel met foto's, sommige kleren van mij liggen daar nog en ik heb wat jurken voor haar gekocht. FML

[ Bericht 22% gewijzigd door Rijstkoker op 21-01-2011 02:07:33 ]
rice rice baby tututututedudududum
pi_91645838
Het is heel lastig want je moet er sowieso niet aan toegeven maar je moet haar ook niet keihard laten vallen of negatief doen.
pi_91678231
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben met haar aan het praten maar ze is een koppige, ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen tegen haar dat we geen toekomst samen hebben. Ze is geobsedeerd. Maar ik wil gewoon dat ze verder gaat en gelukkig word met een ander.

Ze heeft ook nog een hele stapel met foto's, sommige kleren van mij liggen daar nog en ik heb wat jurken voor haar gekocht. FML
Tsja, zij is nog overduidelijk gek op je, en zo niet dan heeft ze verlatingsangst.

Anyway, waarom trek jij je daar zo van aan? Jouw leven, dus daar bepaal je ook wie je vriendin is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91695081
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja, zij is nog overduidelijk gek op je, en zo niet dan heeft ze verlatingsangst.

Anyway, waarom trek jij je daar zo van aan? Jouw leven, dus daar bepaal je ook wie je vriendin is.
Het is niet zo dat ze ineens niks meer is, ze is een goed persoon alleen ik wil niet met haar samen zijn. Voor de rest heb ik nog wel het beste met haar voor.
pi_92159304
Het is alweer zo'n 2 weken geleden en nog steeds belt ze mij elke dag en stuurt steeds berichten. Het beste is gewoon negeren ofniet? Praten werkt ook niet want ze blijft steeds vragen stellen en verhalen vertellen. Waarom accepteert ze gewoon niet dat het uit is en dat liefde van 2 kanten moet komen. }:|
  zondag 6 februari 2011 @ 22:24:40 #210
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_92435390
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Rijstkoker het volgende:
in het begin van een relatie ben ik natuurlijk wel verliefd maar op d'n duur begin ik mij gewoon te ergeren aan dingen zoals: Elke dag een smsje krijgen van ik mis je terwijl we elkaar net 3 uur geleden hebben gezien, continu bij me blijven hangen terwijl ik soms ook met wat vrienden iets wil doen
Zooo herkenbaar. Er zijn 2 dingen waar ik totaal niet tegen kan: sleur en mensen die mijn aandacht opeisen. De langste relatie tot nu toe was met een meid die gewoon haar eigen leven leidde, maar zulke exemplaren lijken een zeldzaamheid.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_92439072
Ze zit nog steeds achter mij aan, ze belde vandaag 13 keer maar ik nam niet op.
Een paar dagen geleden vertelde ze ook dat ze ging verhuizen omdat overal waar ze gaat ze aan ons moet denken :{
Ik vind het allemaal wel heel extreem hoe zij er mee omgaat maar ik ga er gewoon bijna niet meer mee praten.

[ Bericht 67% gewijzigd door Rijstkoker op 06-02-2011 23:38:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')