de melk was lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb 2 keer van Paresto mogen "genieten" in Amsterdam, weet niet of ik er nou positief over moet zijn
Het eten is blijkbaar bij de echte kazernes nog erger?
Ik zat zelf te denken aan waar we bagger opgediend krijgen...quote:
De lunch met het broodje kroket?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb 2 keer van Paresto mogen "genieten" in Amsterdam, weet niet of ik er nou positief over moet zijn
Hoe groter, hoe kutter. Schoolbats en dergelijke zijn dus goed klote. En Oirschotquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Vronsky het volgende:
Oirschot is schoolbat geplaatstquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hoe groter, hoe kutter. Schoolbats en dergelijke zijn dus goed klote. En Oirschot
http://www.defensie.nl/cdc/catering/contact/quote:Op maandag 17 januari 2011 00:09 schreef Vronsky het volgende:
ER aan de slag bij paresto.
Is er niemand hier die wat invloed kan uitoefenen?
Op MissieMax-dag in november was het ook zeer goed geregeld! Was zelfs verbaasd dat we nergens voor hoefden te betalen, want dat had me eigenlijk niet meer dan logisch geleken.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef EllaN het volgende:
Op de dagen dat ik als thuisblijver op een kazerne ben geweest hadden we van die Johma broodjes en wraps en soep en allerlei lekkers. Was heel prima geregeld voor het thuisfront moet ik zeggen.
Dus datquote:Op maandag 17 januari 2011 00:15 schreef jankaas020 het volgende:
Bij ons doen ze op dat soort dagen altijd blauwe hap, als ik persoonlijk iets niet te vreten vind is het wel blauwe hap!
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oirschot is schoolbat geplaatst![]()
Nachtmerries als ik terug denk aan dat avond eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |