Da's straattaal, jeweets.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Haten op is toch geen correct Nederlands? Je haat Apple, maar je haat niet OP iets lijkt me?
Je hebt me zojuist betrapt op een stevig staaltje puberale apeldoornse straattaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Haten op is toch geen correct Nederlands? Je haat Apple, maar je haat niet OP iets lijkt me?
Tikt het een beetje lekker trouwens, zo'n ding? Zoals op Fok of e-mail?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dat dus. Voor mij is de ipad niet te duur, omdat ik hem gewoon heel veel gebruik.
Ik heb hem net met mijn iPhone gekocht op iTunes.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dan wel dat ze het nummer Blue Monday wat vaker mogen draaien vandaag, daar word je vanzelf blij van
Ga geen liedjes kopen op iTunes, halloquote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem net met mijn iPhone gekocht op iTunes..
De ware aard van Kluts komt boven!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt me zojuist betrapt op een stevig staaltje puberale apeldoornse straattaal.
Die heb ik op vinyl, de 12 inch dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dan wel dat ze het nummer Blue Monday wat vaker mogen draaien vandaag, daar word je vanzelf blij van
iTunes.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef Q. het volgende:
Ik heb hem net met mijn iPhone gekocht op iTunes..
Omdat Blue Monday ook nog niet echt in NL heerscshccshcsht.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke commercie? De vakantie-industrie? Ik zie namelijk nog geen kaarten bij de Bruna
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wij jatten ze wel elders!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga geen liedjes kopen op iTunes, hallo
Bij mij doet ie het gewoonquote:Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef Techno het volgende:
[..]
iTunes is een draak van een programma, dat staat los van Apple.
* doet stoer met bendetekensquote:
mwah, korte berichtjes etc gaat redelijk, hele lappen tekst is niet echt handig.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tikt het een beetje lekker trouwens, zo'n ding? Zoals op Fok of e-mail?
Ik heb dat met 1 kabeltjequote:Op maandag 17 januari 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het gewoon
Had alleen een tijdje dat hij m'n iPod niet herkende, maar dat is vanzelf opgelost
O, daar zou het ook nog door kunnen komenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat met 1 kabeltje
Misschien omdat ik e rmet mijn buro-stoel wel erg vaak overheen gerold ben
O, dat is op zich wel jammerquote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, korte berichtjes etc gaat redelijk, hele lappen tekst is niet echt handig.
Ding is meer om weer te geven, niet om op te creeren.
Wasdaarmee?quote:
Da's de Apple onder de Nederlandse steden.quote:
'quote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel jammerM'n laptop is weer te groot om steeds mee te sjouwen
17"??quote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel jammerM'n laptop is weer te groot om steeds mee te sjouwen
Dat zijn ook echt bakbeesten jaquote:
Oooow, vanwege de TUE (de goede techniek) en de Design Academy (mooi design)?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's de Apple onder de Nederlandse steden.
De iTunes-store op de iPhone werkt anders prima. Net als de Mac-versie van iTunes. Perfect programma.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef Techno het volgende:
[..]
iTunes is een draak van een programma, dat staat los van Apple.
Dat zeggen alle Eindhovenadepten, maar het blijft een kutstad.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Oooow, vanwege de TUE (de goede techniek) en de Design Academy (mooi design)?
Toch zijn die laptops nu steeds lichter en makkelijker mee te sjouwen.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt bakbeesten ja15" is wel een beetje de max om relaxed mee te kunnen nemen.
ja in mobiele layout staay het aanvinkbolletje van dequote:
Wat ga je doen?quote:
Ik vind iTunes op OSX ook niet echt briljantquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De iTunes-store op de iPhone werkt anders prima. Net als de Mac-versie van iTunes. Perfect programma.Alleen de Windows-port is inderdaad kut.
Ik heb die van mij verzekerd voor jatten en valschadequote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch zijn die laptops nu steeds lichter en makkelijker mee te sjouwen.
Ik vond het vooral kut toen ik een laptop van werk had, dat ik dat ding mee de trein in moest sleuren en zulks, en wel eens 's avonds alleen op het station stond met een laptoptas. Ik gelijk bang dat ik beroofd zou worden natuurlijk.
Ik vind hem heel erg goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind iTunes op OSX ook niet echt briljant. Ik gebruik het alleen voor systeemupdates, content doe ik wil andere programma's.
Protesterende studenten uitlachen en bij een vriendin langs die dus wel protesteertquote:
Als je in bepaalde wijken woont kan je je niet eens daarvoor verzekeren. Ik heb dezelfde postcode als Kanaleneiland-noord dus mij lukt dat niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij verzekerd voor jatten en valschade
Dat magquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen alle Eindhovenadepten, maar het blijft een kutstad.
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je in bepaalde wijken woont kan je je niet eens daarvoor verzekeren. Ik heb dezelfde postcode als Kanaleneiland-noord dus mij lukt dat niet.
DRM-achtige zaken zijn per definitie kut.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Q. het volgende:
De iTunes-store op de iPhone werkt anders prima. Net als de Mac-versie van iTunes. Perfect programma.Alleen de Windows-port is inderdaad kut.
En meegeteld worden in het protestquote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Protesterende studenten uitlachen en bij een vriendin langs die dus wel protesteert
Je zag een hoop grijs en dacht "Hey! Eindhovuuuuhhh!"quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toffe stad en PSVen ik passeerde ehv net met de trein
Stelletje proleten. Als je tijd hebt om te protesteren, heb je ook tijd om te werken. Kun je geld verdienen om je studie mee te betalen enzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Protesterende studenten uitlachen en bij een vriendin langs die dus wel protesteert
Ja ach, ze hebben op zich wel een puntquote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En meegeteld worden in het protest
Dat mag hoorquote:
Eindhoven heeft gewoon echt overeenkomsten met Apple.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat magMaar om het feit dat beide scholen heel hoog staan aangeschreven kun je niet heen
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je in bepaalde wijken woont kan je je niet eens daarvoor verzekeren. Ik heb dezelfde postcode als Kanaleneiland-noord dus mij lukt dat niet.
Zal wel op het Malieveld zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stelletje proleten. Als je tijd hebt om te protesteren, heb je ook tijd om te werken. Kun je geld verdienen om je studie mee te betalen enzo.Waar is het in Den Haag? Als het in het centrum is kunnen we ff een bakkie koffie doen.
Ik ben het er ook zeker mee eens, heb overwogen om er ook heen te gaan, ondanks dat ik niet meer studeer.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ach, ze hebben op zich wel een puntMaar ik vond mijn probleem met een mogelijke vervolgstudie erger en daar werd niet tegen geprotesteerd.
Tot vrijdag dan.quote:
Ik heb gestaakt op de middelbare schoolquote:Op maandag 17 januari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een keer gedemonstreerd, maar dat was gewoon op zaterdag
Wij noemden het gewoon spijbelenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gestaakt op de middelbare school
Tegen de tweede fase?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gestaakt op de middelbare school
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij noemden het gewoon spijbelen.
Zolang we het maar niet The Big Apple gaan noemenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindhoven heeft gewoon echt overeenkomsten met Apple.
Op een gegeven moment bereik je een functieniveau dat je gewoon even de deur uit kan zonder meteen verantwoording af te moeten leggen. Op dat niveau zit ik inmiddels.quote:
Lekker he?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op een gegeven moment bereik je een functieniveau dat je gewoon even de deur uit kan zonder meteen verantwoording af te moeten leggen. Op dat niveau zit ik inmiddels.
Ik ook! Tegen de oorlog in Irak in 2003.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een keer gedemonstreerd, maar dat was gewoon op zaterdag
Preciesquote:Op maandag 17 januari 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij noemden het gewoon spijbelen.
quote:
Dat sloeg zeker wel ergens op. Achteraf kwamen ze er achter dat de scholieren toch gelijk hadden en hebben ze t deels teruggedraaid.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Staken op school? Dat slaat nergens op
Bij mij was het tegen de verhoging van het collegegeld, 2002 ofzo. Was hartstikke gezelligquote:Op maandag 17 januari 2011 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook! Tegen de oorlog in Irak in 2003.Dat was in Amsterdam. Was best gezellig.
Dat heet geen staken, staken kan toch alleen in 't bedrijfsleven?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sloeg zeker wel ergens op. Achteraf kwamen ze er achter dat de scholieren toch gelijk hadden en hebben ze t deels teruggedraaid.
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang we het maar niet The Big Apple gaan noemen
Er is maar één partij van de arbeid, en dat is de VVD!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe niet aan protesteren, ik zorg gewoon dat ik er geen last van heb, VVD-mentaliteit 4 life.
Nee hoor, staken kan altijd/overal, het is protesteren in de vorm van het niet uitvoeren van je taken.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heet geen staken, staken kan toch alleen in 't bedrijfsleven?
Dat doe ik elke dag.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, staken kan altijd/overal, het is protesteren in de vorm van het niet uitvoeren van je taken.
Maar je hoeft ook niet te leren, je verdient er niets mee, en de school verdient niet direct aan jou.. Gewoon protesteren dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, staken kan altijd/overal, het is protesteren in de vorm van het niet uitvoeren van je taken.
hahaquote:
Alweer?quote:
*kijkt naar buiten*quote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ha hoe zuidelijker ik kom, hoe zonniger het wordt, het zonnige zuiden klopt echt.![]()
Nou... gister was het wel zonnig ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ha hoe zuidelijker ik kom, hoe zonniger het wordt, het zonnige zuiden klopt echt.![]()
Volgens mij had iedereen dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... gister was het wel zonnig ja.
Had gewoon de balkondeur open
Hier heeft de deur ook even open gestaan, toen ben ik zelf maar naar buiten gegaanquote:Op maandag 17 januari 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen dat?heb de hele dag alles open gehad hier thuis
moest toch schoonmaken, dus dan alles maar meteen buiten hangen enzoquote:Op maandag 17 januari 2011 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier heeft de deur ook even open gestaan, toen ben ik zelf maar naar buiten gegaan
Niet genoeg ruimte hier om vanalles buiten te hangenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moest toch schoonmaken, dus dan alles maar meteen buiten hangen enzo
Schoonmaken?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moest toch schoonmaken, dus dan alles maar meteen buiten hangen enzo
je weet hoe groot t balkon hier isquote:Op maandag 17 januari 2011 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte hier om vanalles buiten te hangen
Ja, k weet t, een beetje gayquote:
Je moet ook je vuile was niet buitenhangenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte hier om vanalles buiten te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |