Prima. Gooi maar een adres in m'n PM. Enige is dat ik het op z'n vroegst zaterdag pas op de post kan doen dan, maar dat zal vast geen probleem zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef Diemux het volgende:
Indien je het wilt versturen wil ik wel verzendkosten betalen, dan worden de brokken gebruikt voor het voeren van de zwerfkatten in Haarlem.
Nee dat is geen probleem. (zie PM)quote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Prima. Gooi maar een adres in m'n PM. Enige is dat ik het op z'n vroegst zaterdag pas op de post kan doen dan, maar dat zal vast geen probleem zijn.
Nietquote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Haarlem
Diemux, waar doneer je het aan dan? Dierenambulance of..?
Wist niet dat er zo'n project was maar huldequote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef Diemux het volgende:
[..]
NietVriendin beheert kittenopvang Haarlem en zij werkt aan het zwerfkatten project in Haarlem (waarderpolder).
Er lopen er flink wat rond, gelukkig zijn er ook weer bedrijven die regelmatig wat voer buitenzetten (quote:Op maandag 17 januari 2011 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wist niet dat er zo'n project was maar hulde
Werk zelf ook in de Waarderpolder, al dan niet bij een zwerfkattenproject
Blij dat mijn katten gewoon thuis bij leven
Zij helpt alleen zwerfkatten in de waarderpolder? Lopen er daar serieus veel rond?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:30 schreef Diemux het volgende:
[..]
Er lopen er flink wat rond, gelukkig zijn er ook weer bedrijven die regelmatig wat voer buitenzetten (). In samenwerking met de dierenbescherming zijn ze nu allemaal geholpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |