Wat zeg je dan als je nummer vragen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mobiele Telefoons zijn overrated, gewoon msn scoren.
Het lijkt me bijzonder onpraktisch, als je het nummer van die meid in de OP had gehad had je haar even kunnen bellen of smsen om te vragen waar ze was en dan was dit topic er nooit geweest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
jups. En dan zeg ik paas me je msn,want al die chicks hebben msn.
Oefen deze uitspraak: Wheremybitches?!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
Er is me recentelijk iets IJzingwekkends opgevallen. Zo sinds een tijdje ga ik meer uit dan normaal, dit om zoveel mogelijk loszinnige stoeipoezen te playen.
Dit scenario is mij ......
Even een smsje van 5 woorden sturen 'te geïnteresseerd' noemen. En blijkbaar was je al niet boeiend want anders was ze wel gebleven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
Achter haar aan bellen waar ze is, is slechtste wat je kunt doen. Als je te geintresseerd gaat doen haken ze af.
Dit, als je gestrest gaat lopen doen wordt het niks, gewoon cool blijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
als je niet met "moet scoren" de game ingaat scoor je meer.
Klopt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:27 schreef Schalks. het volgende:
Vrouwen houden van een man die onbereikbaar is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |