Ik ben daar zelf nog nooit geweest. Voor die kant moet je denk ik in het Breda topic zijn (als dat er is), of hoort Breda nog wel bij 'ons'?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Dus. Naar aanleiding van het carnavaltopic in KLB net, waar moet ik zijn in West-Brabant? Eerste jaar met eigen auto en geen enkele vriend(in) uit het dorp met zin, ga ik het wat verder zoeken.
Welke cafés of tenten in gem. Moerdijk/Etten-Leur/Breda zijn een aanrader?
Moerdijk en Etten-Leur wel volgens de OPquote:Op zondag 16 januari 2011 23:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf nog nooit geweest. Voor die kant moet je denk ik in het Breda topic zijn (als dat er is), of hoort Breda nog wel bij 'ons'?
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Zaterdag coctail party gehad, de tering, heb het nog wel gevoeld zeg gisteren. Ben nu nog duf![]()
Was wel heel gezellig, en grappig,me kapotgelachen met een maat van me, die was me een partij bezopen, niet normaal, compleet van de wereld. Op een gegeven moment had ie wat gemorst op tafel, kreeg ie een doekje. Houdt ie het doekje naast de tafel, en veegt met zijn hand de drank van tafel op het doekje
Had ie ook nog bijna klappen gehad, hij wilde wat zeggen tegen een nichtje van een maat van me, wil ie haar aan tikken, prikt ie zo met zijn vinger tegen d'r tiet aan
Dit was weer zo'n avond om nooit meer te vergeten. Ook toen we naar huis gingen, ik was te voet, hij met de fiets, weg was 2,5 meter breed met aan beide kanten diepe sloten, en ik sta nog steeds verbaasd dat ie daar niet ingefietst is, dat achterlichtje van zijn fiets dat slingerend in de verte verdweenquote:
Iemand uit je vriendengroep?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:53 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ed-van-harddrugs.ece
Ok, wie was het?
Hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef teknomist het volgende:
Die hebben of geen rijbewijs of geen auto.En nee, ik ben geen pedo.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef teknomist het volgende:
Het vaagste is ooit dat ik terecht ben gekomen op treinstation Best na een avond stappen in Amsterdam, daar kan ik me echt helemaal niks meer van herinneren. En ik was alleen, ik was niet met mensen meegegaan ofzo. En daar kwam in die tijd ook geen nachttrein, echt heel vaag.
Hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad.En de internationale trein vanuit Amsterdam nemen terug naar huis als je nog helemaal koekwaus bent was ooit ook geen goed idee - hoewel Brussel op zich wel een leuke stad is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |