Mooi kutquote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
10 mnd![]()
En ik ga echt DOOD daar.. Voel me echt ZO ongelukkig
Het is ECHT hel erg... Ik wil gewoon ontslagen worden.. Al weet ik dat ik van werkeloos zijn OOK heel ongelukkig wordtquote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow da's kut, dan is 10 maanden errug lang
ben je al aan het kijken voor iets anders?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
10 mnd![]()
En ik ga echt DOOD daar.. Voel me echt ZO ongelukkig
viel nog meequote:
neem aan dat je echt druk op zoek bent naar wat anders dan om dat te voorkomen dat je daar 10 mnd moet zitten nogquote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ECHT hel erg... Ik wil gewoon ontslagen worden.. Al weet ik dat ik van werkeloos zijn OOK heel ongelukkig wordt![]()
En ik kan het niet eens opbrengen zo bot te zijn dat ik ECHT ontslagen wordt..
Catch22
Dan moet je gewoon ontslag NEMENquote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ECHT hel erg... Ik wil gewoon ontslagen worden.. Al weet ik dat ik van werkeloos zijn OOK heel ongelukkig wordt![]()
En ik kan het niet eens opbrengen zo bot te zijn dat ik ECHT ontslagen wordt..
Catch22
plaatquote:
na hier vertrokken te zijn nog wat andere computer en MSN zaken, 4:20 was het uiteindelijkquote:
Werk dat ik niet leuk vind, met mensen die ik niet leuk vind, en (nog erger) mij ook niet leuk vinden, onder een constante enorme werkdruk want er zijn te weinig mensen om het werk goed te doen én er moet bezuinigd worden..quote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi kutWat moet je doen dan? Dat je er zo ongelukkig van wordt?
Och in t weekend kan het hequote:Op maandag 17 januari 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na hier vertrokken te zijn nog wat andere computer en MSN zaken, 4:20 was het uiteindelijk
toen was ik nog wakkerquote:Op maandag 17 januari 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na hier vertrokken te zijn nog wat andere computer en MSN zaken, 4:20 was het uiteindelijk
Mooi, je hebt het verhaal in ieder geval helder onder woorden. Dit tegen de juiste persoon zeggen en je bent er vanafquote:Op maandag 17 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werk dat ik niet leuk vind, met mensen die ik niet leuk vind, en (nog erger) mij ook niet leuk vinden, onder een constante enorme werkdruk want er zijn te weinig mensen om het werk goed te doen én er moet bezuinigd worden..
Anyway: ik heb me nog nooit zo onbegrepen, beroerd en ongewenst gevoeld als nu de laatste 2 mnd en ik wil gewoon WEG
yep, maar ik slaap doordeweek ook al vaak zo beroerd kort dat ik het weekend eigenlijk hard nodig heb een beetje bij te komen weerquote:
Wat, wie en hoe???quote:Op maandag 17 januari 2011 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, je hebt het verhaal in ieder geval helder onder woorden. Dit tegen de juiste persoon zeggen en je bent er vanaf
herkenbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar ik slaap doordeweek ook al vaak zo beroerd kort dat ik het weekend eigenlijk hard nodig heb een beetje bij te komen weer
Dit, je baas, en "Luister baas, we moeten praten. [insert quote]"quote:
Geen inkomen dan helaas..quote:
daarom nu voor 1 uur plat, slaap ik tenminste nog 6.5 uurquote:
jij blijft ook altijd lang wakkerquote:
fixedquote:Op maandag 17 januari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom nu voor 1 uur plat, slaap ik tenminstemisschien nog 6.5 uur
ik ben helaas een nachtmensquote:Op maandag 17 januari 2011 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij blijft ook altijd lang wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |