Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee we gaan liften bejjenou lekker?quote:
eyy.. er wordt ook nog gevlogenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we gaan liften bejjenou lekker?![]()
NATUURLIJK met de trein
Ok, wat wil je/willen jullie nou gaan doen en hoe lang en wanneer???quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we gaan liften bejjenou lekker?![]()
NATUURLIJK met de trein
Ja, ik wilde jullie een mooie TT geven voor het slapen gaanquote:
Ja, dat zal bestquote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eyy.. er wordt ook nog gevlogen
Wat onbaatzuchtig en lief van je!!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde jullie een mooie TT geven voor het slapen gaan
Zo ben ik tochquote:Op zondag 16 januari 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat onbaatzuchtig en lief van je!!![]()
hoe lang doet de trein er over??quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde jullie een mooie TT geven voor het slapen gaan
Ik wil in principe hiervan uitgaan:quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, wat wil je/willen jullie nou gaan doen en hoe lang en wanneer???
IEMAND???quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, wat wil je/willen jullie nou gaan doen en hoe lang en wanneer???
TERING KAP EENS MET ONGEDULDIG DOENquote:
kijk eens naar de post boven jequote:
stuartquote:
Zie mijn editquote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TERING KAP EENS MET ONGEDULDIG DOEN![]()
we hoeven niet morgen om half 7 de bus te hebben
lol ...quote:
Je bent fantastischquote:
Naar de Krim? Baanrecord staat op 47:13 44:48 met 3 overstapsquote:Op zondag 16 januari 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe lang doet de trein er over??
Zier er erg gaaf uit!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil in principe hiervan uitgaan:
http://www.treinreiswinke(...)einrondreis_oekraine
met wie wel en wie niet interesseert me op voorhand niet zo gek veel, maar 4 man zou ideaal zijn. EN dan 4 man of 2 man 2 vrouw. En dat dan uitbreiden met een paar dagen voor bezoek aan Tsjernobyl zelf. Maar misschien kunnen we wel wat schuiven. 3 dagen Odesa is niet echt heel hard nodig bijvoorbeeld.
Maar goed we gaan niet morgen boeken of zo hoorhet is nu nog even hard brainwaven allemaal, en de bedoeling is dat het langzaamaan meer vaste vorm gaat krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
nee, die stap en beachbabe leeftijd heb je ook gehad hequote:Op zondag 16 januari 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, heeft wel wat...
Hou niet zo van standaardstrandtrips naar Lloret enzo.. En hoe vaak krijg je de kans voor zoiets??
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zier er erg gaaf uit!
Ik wil er zeker wel eens over nadenken!!
Eerst eens handig om jullie sowieso te ontmoeten![]()
Zet mij voorlopig maar eens op de "reserve"lijstSluit ik me bij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die stap en beachbabe leeftijd heb je ook gehad he
(sorry, moest ff)
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die stap en beachbabe leeftijd heb je ook gehad he
(sorry, moest ff)
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hoe vaak krijg je de kans voor zoiets??
Hoe vaak wil je de kans ZIEN?quote:Vertrek
Iedere zaterdag. Andere vertrekdagen mogelijk met extra overstap, op aanvraag.
nee hoor.. toch echt wel eerst ontmoeten !quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
hahaha niet eerst eens een gewone meet, gelijk naar Tsjernobyl
Stoer hoor
Dat zou wel berestrak zijn idd jaquote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
hahaha niet eerst eens een gewone meet, gelijk naar Tsjernobyl
Stoer hoor
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel berestrak zijn idd ja![]()
Stairway? Flikker op man gewoon 2 weken Oekraïne. NOW we're talking business![]()
Ik wil hem ook wel GRIJPEN hoor...quote:
Ja tuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. toch echt wel eerst ontmoeten !
dat weekendje is sowieso rete gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijkEn niet alleen dat, maar ook wat ik al eerder zei: Proefexcursie. Voordat we dit gaan doen moeten we eerst zien dat we een weekendje Berlijn / Zürich / München 'Kopenhagen / Vul maar in overleven met elkaar.
als je de 1e keer geweest ben dan kom je er niet meer vanafquote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef es70 het volgende:
Waarom plempt bier direct door naar je blaas?
Nou kijk als je WIL kan je gewoon de TRW bellen, die reis boeken en dan kan je over een maand al gaan. Lijkt mij. In je eentje is er niet zo gek veel aan denk ik, maar het KANquote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel GRIJPEN hoor...
Zo, je hebt alweer mail terugquote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef es70 het volgende:
Waarom plempt bier direct door naar je blaas?
Tis nie goed of het deugt niet he...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kijk als je WIL kan je gewoon de TRW bellen, die reis boeken en dan kan je over een maand al gaan. Lijkt mij. In je eentje is er niet zo gek veel aan denk ik, maar het KAN
Ja, maar dat weekendje is dan wel met de bedoeling om ook echt door te gaan he. Niet zo van "Ik vind een weekendje wel leuk maar daarna haak ik af"quote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat weekendje is sowieso rete gaaf
ik ben nog nooit op trein vakantie geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |