Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat hele ceremoniemeesteres-gebeuren is nog best vermoeiend! Ik ben nu al gestresst!
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
Ik was kapot op ''de'' dag.
Maar wel erg leuk om te doen !
Dat scheelt mij een boel stress ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef Reya het volgende:
Gelukkig kom ik enkel voor het bierdrinken
Awquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hebben hier nu een redelijk consequente "miauw" op de achtergrond. We zijn geloof ik geaccepteerd als tijdelijke baasjes.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Hij lult ons de oren van 't hoofd, ik word er af en toe moe van.
Laat je niet op je kop zitten door mensen die vinden dat je iets moet doen omdat het gebruikelijk is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat hele ceremoniemeesteres-gebeuren is nog best vermoeiend! Ik ben nu al gestresst!
Misschien snapt die kat het gewoon niet. Onze Roosje heeft bijvoorbeeld ook pas afgelopen week geleerd dat kip lekker is. Voorheen liet ze altijd haar stukjes opeten door Ringo, nu doet ze vervelend tegen hem, zodat hij een stap opzij zet en dan eet ze zijn stukjes op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:44 schreef Causa het volgende:
1 van onze katten wordt een beetje seniel en ons domme katje doet hem na.
Ik doe maar gewoon lekker waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat je niet op je kop zitten door mensen die vinden dat je iets moet doen omdat het gebruikelijk is.Ik begin ook al een beetje nerveus te worden, maar dat is omdat ik moet trouwen.
Gimli lust geen kip.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien snapt die kat het gewoon niet. Onze Roosje heeft bijvoorbeeld ook pas afgelopen week geleerd dat kip lekker is. Voorheen liet ze altijd haar stukjes opeten door Ringo, nu doet ze vervelend tegen hem, zodat hij een stap opzij zet en dan eet ze zijn stukjes op.
Komt vast goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe maar gewoon lekker waar ik zin in heb.
Da's waar, maar ik heb het nu eenmaal beloofd.quote:Je móet niet trouwen hoor, al is het wel wat lullig als je nu besluit dat 't toch maar niet moet.
Ach, onze katten zijn niet echt fan van lamsvlees. Ze nemen dan wel een stukje, maar trekken er echt een gezicht bij van "gadverdamme, dit is gewoon een dood schaap".quote:
beelden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Net bij Pompenburg keihard op mijn plaat gegaan met de fiets - er lag olie op het fietspad.Ik was nog niet opgestaan of de volgende ging op d'r plaat, zo tegen LHO aan. De toevallig passerende stadswachten gingen toen maar fietsers waarschuwen en LHO heeft de politie gebeld dat ze iemand moeten sturen.
Olie op het fietspad?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Net bij Pompenburg keihard op mijn plaat gegaan met de fiets - er lag olie op het fietspad.Ik was nog niet opgestaan of de volgende ging op d'r plaat, zo tegen LHO aan. De toevallig passerende stadswachten gingen toen maar fietsers waarschuwen en LHO heeft de politie gebeld dat ze iemand moeten sturen.
Ja, 'toevallig' over de helling bij Pompenburg/Couwenburg. Over een afstand van iets van 25 meter ofzo.quote:
Ja, zo te zien 'auto-olie'. Zou me niets verbazen als iemand het expres heeft gedaan als 'grap' ofzo.quote:
ik wens je sterkte.................en dan nog wordt je boosquote:
Een scooter met viertakt-motor zou het nog verloren kunnen hebben, maar dan alsnog wel toevallig..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef Isegrim het volgende:
Ja, zo te zien 'auto-olie'. Zou me niets verbazen als iemand het expres heeft gedaan als 'grap' ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |