Met die hangtietuh en spataderen.quote:
Nog niet,quote:
Kom zeg! We zijn nog niet bejaard!quote:
Ja, dat begrijp je goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Had jij een burnout van 10 jaar krak of begrijp ik je nou verkeerd?
denk het nietquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, ik zat net als werkgever (ja, ik heb alle inlogcodes van mijn werk nog) al te zoeken naar jouw CV op Monsterboard.
Stond je niet ook toevallig nog op andere vacaturesites ingeschreven? Zoals Nationale Vacaturebank?
Da's ook liev!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Kom zeg! We zijn nog niet bejaard!![]()
Al zou zondagavondliefde vanavond wel eens kunnen bestaan uit tegen elkaar aan knorren en boeken lezen en binnen vijf minuten in slaap vallen. We zijn al twintig uur wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoeraatjes voor Dude!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Holy shit wat een ellende, ik begreep altijd dat het lich. was en dat je daar nu van aan het terugvechten bent.quote:
Ik heb daar ook al (als werkgever) gekeken en kan je inderdaad niet vinden.quote:
zou tof zijn! dankjewelquote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al (als werkgever) gekeken en kan je inderdaad niet vinden.
Nou ja, als je het niet meer zelf op de PC hebt, flansen we toch meteen een nieuwe mooie up to date CV in elkaar.
waarom krak? en 10 jaar... mijn god!quote:
Dat heeft niets te maken met of ze je wel of niet mag, dat is haar werk.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
oh nog 1 ding waar ik sinds vnv aan denk... mijn boekhoudcollega met wie ik goed omga en het op de dins- en donderdagen reuze gezellig is doet de personeelszaken als uren berekenen en salaris uitkeren. maar omdat ik weet wat baas zoal aan haar vraagt om te doen denk ik er nu ineens aan dat hij makkelijk aan haar eens gevraagd zou hebben om te kijken naar de mogelijkheden om mij te ontslaan en voor 2,5 dag terug aan te nemen.
en daar draait mn maag weer even van om als zij dat heeft gedaan ook al is het aan haar gevraagd
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
En nu ga ik, op verzoek van mijn (v)echtgenote, even wat gevuilde eitjes in elkaar zetten.
Het is nu lichamelijk. Maar toen ik hier kwam en niet zo leuk was, was dat vooral geestelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Holy shit wat een ellende, ik begreep altijd dat het lich. was en dat je daar nu van aan het terugvechten bent.
dat heb ik wel moeilijk gevonden. als ik iets zei wat ze allang wist van baas dan stond ik eerst vanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met of ze je wel of niet mag, dat is haar werk.
Zakelijk denken en blijven in dit soort situaties FF
Wij hebben een poli coordinator bijvoorbeeld. Een hardstikke leuke spontane slimme meid waar je erg mee kan lachen, maar soms kan ze behoorlijk bazig uit de hoek komen als het over het werk gaat. Niks mis mee zolang je dat kan scheiden.
Dat snap ik en je bent echt een dag en nacht verschil met toen ik je pas op fok tegenkwam idd.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
Het is nu lichamelijk. Maar toen ik hier kwam en niet zo leuk was, was dat vooral geestelijk.
Dat geestelijke speelt nog steeds mee. Neem ik een pijnstiller voor de pijn of omdat ik het niet trek?
Dropbox zet je bestandenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Kijk FF (of kan dat niet als je geen member bent) voorbeeld van een online CV op linkedin :
http://nl.linkedin.com/pub/trudie-de-jong/27/763/9ba
En Annie is dropbox net zoiets?
Zakelijk zijn en open zijn kan heel goed samen gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
dat heb ik wel moeilijk gevonden. als ik iets zei wat ze allang wist van baas dan stond ik eerst vanmaar later begreep ik het wel. zij hebben ook een betere band samen, kunnen veel lachen enzo (tenminste, zij om zijn grappen).
het zakelijk denken bij dat heb ik wel moeite mee omdat ik zelf heel open ben en alles vertel ook al vraagt ze er niet naar. maar dat betekent niet dat zij ook zo moet zijn en dat weet ik.. gewoon mijn probleem dus
mooie cvquote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Kijk FF (of kan dat niet als je geen member bent) voorbeeld van een online CV op linkedin :
http://nl.linkedin.com/pub/trudie-de-jong/27/763/9ba
En Annie is dropbox net zoiets?
quote:Op [quote]
[b] Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dropbox zet je bestanden
Op, zoals een USB stick maar dan online. Cvheb ik dus in een PDF bestand en werk ik regelmatig bij. LinkedIn iets minder vaak maar is vrij up 2 date.
Ja en dat kan ik zelf niet zien. Zo raar.!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat snap ik en je bent echt een dag en nacht verschil met toen ik je pas op fok tegenkwam idd.
ja maar als ze dat heeft gedaan wat mij veel zeer doet dan vind ik het moeilijk....quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zakelijk zijn en open zijn kan heel goed samen gaan.
ik schaam me er ook niet voor. maar het lijkt soms wel of ik volgens anderen mij ervoor moet schamenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ook nooit verder gekomen dan MBO, dus schaam je er niet voor
Klikquote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
![]()
Ohja meldt je aan via deze link. http://db.tt/1S2mGHr
Levert mij weer 250mb op
ik kan een appel schillenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, ga eens een test doen! Dan zie je wat je kunt!
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef Anthraxx het volgende:
Iedereen doet waar die goed in is. Zolang andere zich dat ook maar realiseren en dat niet aan zichzelf gaan spiegelen (qua inkomen en wat je doet).
nu? nee ik zou nu slapen en heb mn tanden gepoetst dus lus geen appel meerquote:
Preciesquote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef Anthraxx het volgende:
Iedereen doet waar die goed in is. Zolang andere zich dat ook maar realiseren en dat niet aan zichzelf gaan spiegelen (qua inkomen en wat je doet).
Morgen dan!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
FFT ik stop je in als je een test gaat doen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Oh bedtijd! Morgen feest!
En Mams uitnodigen voor bubbels!
Tralala!
Jeejquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef LieLie het volgende:
Er is een nieuwe mobiele layout! Met smilies!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker slapen allemaal!
Zaterdag gaan we een lijst makenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
BahIk wil weer gaan klussen aan mijn huis
Dingen eindelijk eens afmaken verder
Harde werkertquote:
Dat is altijd zo belangrijk, he? De leuke collega's maken het werk stukken lichter.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, had een superfijne collega vandaag. Gister ook. En eergister ookPrima gewerkt eigenlijk
Lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, had een superfijne collega vandaag. Gister ook. En eergister ookPrima gewerkt eigenlijk
Mijn favo stopwoordje in het spaans is vale, bale dusquote:Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Lesson tres
Buenas noches! Soy de Ollanda. Entiendo Castellano un poco.
vale = balen?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn favo stopwoordje in het spaans is vale, bale dus
Dude, gefeli!!
Nee, je spreekt de v uit als bquote:Op maandag 17 januari 2011 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
vale = balen?
Dude jong gemicrodermaliseerd mokkeltje, gefeliciteerd met je 19e verjaardag!
MD's in haar kamer zien op te ruimen.quote:
quote:
nee hoor, donderdag verhuis ik pasquote:Op maandag 17 januari 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
MD's in haar kamer zien op te ruimen.
Nee sorry Lie, ander keertje op een andere plek. Te lange reis.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Lach me niet steeds uit
Kom je eigenlijk nog op de liemeet?
Raar he dat je kamer nu zo vol met dozen halfleeg staat?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd Dude![]()
zo heel veel is gepakt, alleen keuken en berging nog en dingen die ik nog gebruik, zoals lampen, pc, tv en belangrijke papierenben wel gesloopt
dat verklaart waarom is zo gestresst als ik weet niet wat ben en damn mn rug zit vastquote:Op maandag 17 januari 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
De Stress-Top 10 ziet er volgens Amerikaanse experts als volgt uit:
1. Verhuizen
2. Parkeerbonnen
3. Rij- en schoolexamen
4. Vakantie
5. Tijdelijk hoge werkdruk
6. Bruiloft
7. Presenteren
8. Bezoek aan de tandarts
9. Zwangerschap en menopauze
10. Ontmoeten van nieuwe personen
Dezijn mijn toevoegingen.
Bij Steer zou trouwens bellen van ouders bovenaan het lijste staan.
nouja vooral de kasten zijn leeg, en de badkamer, dus echt leeg ist nog nietquote:Op maandag 17 januari 2011 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee sorry Lie, ander keertje op een andere plek. Te lange reis.
[..]
Raar he dat je kamer nu zo vol met dozen halfleeg staat?
Iemand heeft een massage nodig morgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat verklaart waarom is zo gestresst als ik weet niet wat ben en damn mn rug zit vastiets teveel gedaan misschien
wmb niet, genoeg lakens hier, ook fleecedeken en heb ook een slaapzakquote:Op maandag 17 januari 2011 01:14 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoorslaapzak hioefde niet mee he?
fijn, heb al n hele tas vol zooi hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wmb niet, genoeg lakens hier, ook fleecedeken en heb ook een slaapzak
handdoek en washandje zitten al in mn tasquote:Op maandag 17 januari 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Pyjama, tandenborstel. Lenzenspul als je lenzen draagt. Wat kleding. Handdoek evt. Dan heb je alles wel.
Shampoo en Dove doucheschuimheb ik.
Is dat filmpje ergens te zien, perhaps?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:39 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Dude!
Dankzij het Spaanse Schaep zit ik nu John-Denverfilmpjes te kijken op youtube. ZO ZOET![]()
Deze draak heb ik met Meneer gekaraoked in Seoul (er is zelfs een filmpje van).
No way, echt mega-vals was het. En ook nog eentje van I will love again van Lara Fabian, trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 01:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is dat filmpje ergens te zien, perhaps?
quote:Op maandag 17 januari 2011 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk om te zien hoe ver iemand is met teruglezen
En jij roept almaar dat je nooit seks hebt!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:14 schreef Stereotomy het volgende:
Masturberen is inderdaad sex ja. Of wilde je dat niet zeggen, TS?
Ach tóe! We vertellen het echt niet door...quote:Op maandag 17 januari 2011 01:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No way, echt mega-vals was het. En ook nog eentje van I will love again van Lara Fabian, trouwens
Ik vind alles van Knopfler kut. Kan er niks aan doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet het, Isa. Maar ik had er bij dat nummer nooit over nagedacht
Afijn, ik ben die zoete zooi wel weer zat - welk nummer van Mark Knopfler was het ook alweer met die prachtige Edinburgh-clip?
Echt? Zelfs Blind Willie McTell met Bob Dylan?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:57 schreef Duderella het volgende:
Ik vind alles van Knopfler kut. Kan er niks aan doen.
Geen idee, ik blokkeer de man sinds mijn veertiende of zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Zelfs Blind Willie McTell met Bob Dylan?
Jezus Dude je lijkt 23quote:Op maandag 17 januari 2011 02:13 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eigenste Little Black Dress.
Ik kreeg er spontaan krullen van.
Shit, eigenlijk heb ik dus het vaakst sex van iedereen hier!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
En jij roept almaar dat je nooit seks hebt!
quote:
Bij de Elle-store in Zwolle.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:15 schreef ColdFeet het volgende:
Cute! Waar heb je 'm gekocht?
Ik moet echt snel veel inspiratie, ik heb nog anderhalve week om een fantastische jurk te vinden
Mooie jurrek hè?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat een geweldige dress, DudeEn je ziet er sowieso super uit!
Waarom kan dat niet voor de bruiloft?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:26 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, die verkoopster. Bekende frustratie
De gelegenheid is de bruiloft van een heel goede vriendin. En twee weken later het veertigjarig huwelijksfeest van mijn schoonouders. Echt reden om eens iets speciaals te kopen, vond ik.
Ik bedenk me nu dat ik nog een heel mooi jurkje heb van het Zuid-Afrikaanse merk Hip Hop () maar dat is kant en cremekleurig, dus kan echt niet voor de bruiloft
Volgens mij geldt dit sinds de jaren '50 al niet meer. Ik kan me niet voorstellen dat dit echt nog een probleem is?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:30 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat dat tegen de etiquette indruist; dames mogen geen wit dragen op een (traditionele) bruiloft, toch?
Lekker slapen CF. Morgen even de huisarts bellen hoor, vind ik trouwens.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nice! Is je aan te zien ook.
Anyway, ik ga op een oor!
Oi, leuk ja!quote:Op maandag 17 januari 2011 02:37 schreef ColdFeet het volgende:
't Is trouwens een bummer dat ze het hier niet verkopen; ik zie echt massa's perfecte jurkjes op die site
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:13 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het zelf niet doen in ieder gevalquote:Op maandag 17 januari 2011 02:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit sinds de jaren '50 al niet meer. Ik kan me niet voorstellen dat dit echt nog een probleem is?
Ik ken het alleen uit Joop ter Heul-boeken eigenlijk.
dat is goed wakker wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:13 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op maandag 17 januari 2011 09:31 schreef borisz het volgende:
MOgge
Morgen rond dit tijdstip zit ik bij PWC
Dat eerste.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendSoll. gesprek of echt werk?
Thiemo stond er goed voor idd maar helaas. Haase gewoon een nette overwinning zoals het hoort.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz; thiemo is er al uit he
maar Haase is door
Dynamo bijna kapotquote:Op maandag 17 januari 2011 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude feli!! En wat zie je er mooi uit in je killer dress![]()
Thijs is zomaar weer thuis gekomen. Hij was bijna bij Deventer toen de auto een melding had dat er iets niet goed was. Dus hij is omgekeerd en langs onze garage gereden en daar bleek de dynamo bijna stuk te zijn. Leenautotje mee en morgen zou hij klaar moeten zijn. Gelukkig niet veel aan de hand, maar het heeft voor hem weinig zin nog naar die bijeenkomst te gaan
Ik ga duimen voor jequote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat eerste..
Eerst nog een assessment daar en daarna nog een gesprek.. Gesprek zal vooral gaan over de motivatie.
Ik heb een mooi rapport thuis gekregen en daarop zal dat gesprek gebaseerd worden.
onze auto heeft voor ieder wissewasje wel een lampje volgens mijquote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dynamo bijna kapotGoed dat-ie dat aangeeft. Twee jaar geleden deed mijn auto opeens niks meer
Dode accu, dode dynamo. Bye bye 800 EUR
en vier keer terug naar de garage
![]()
Nee hoor, hoezo?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
Trouwens Sun, vergeet jij niet nog wat te doen?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
onze auto heeft voor ieder wissewasje wel een lampje volgens mijmaar gelukkig dus ook voor dit soort dingen
Nou, je moest je telefoon opladen en dan nog wat overboekenquote:
Oh dat, ja dat ging ik straks doen idd.. was ik niet vergeten hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, je moest je telefoon opladen en dan nog wat overboeken
Wat een uitstekend jurkje!quote:Op maandag 17 januari 2011 02:13 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat, ja dat ging ik straks doen idd.. was ik niet vergeten hoor
dat laatste heb je wel en nieuwer model voor nodig dan die van ons. Wij hebben wel een aansluiting, maar niet een officiële, die zijn van latere jaren pasquote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaJe zou er bijna Volvo voor gaan rijden
en voor de mogelijke iPod-aansluiting
Nu hebben de meeste auto's wel een indicator dat de Dynamo niet meer werkt. Het is 1 van de simpelere dingenquote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
onze auto heeft voor ieder wissewasje wel een lampje volgens mijmaar gelukkig dus ook voor dit soort dingen
Dat zou je zeggen jaquote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu hebben de meeste auto's wel een indicator dat de Dynamo niet meer werkt. Het is 1 van de simpelere dingen. Zelfs mijn Kever heeft het, naast het lampje voor remdruk en het lampje voor de oliedruk (de drie belangrijkste dingen in je auto).
Simpel, maar bij een moderne auto wel een dure grapquote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu hebben de meeste auto's wel een indicator dat de Dynamo niet meer werkt. Het is 1 van de simpelere dingen. Zelfs mijn Kever heeft het, naast het lampje voor remdruk en het lampje voor de oliedruk (de drie belangrijkste dingen in je auto).
Ooit....als ik geld teveel hebquote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat laatste heb je wel en nieuwer model voor nodig dan die van ons. Wij hebben wel een aansluiting, maar niet een officiële, die zijn van latere jaren pas
Ja, dat vervangen wel iddquote:Op maandag 17 januari 2011 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Simpel, maar bij een moderne auto wel een dure grap
Kloptquote:
Ik vind ze wel mooiquote:Op maandag 17 januari 2011 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het is of dat of er weinig ruimte om er zelf nog in te passenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat vervangen wel idd. Maar ik had het over het lampje
.
Ik hekel de manieren waarop nieuwe auto's in elkaar zitten. Voor elke simpele handeling moet je een halve motor er uit schroeven.
Gezellie bij Sunquote:Op maandag 17 januari 2011 10:03 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, dan maar thuis een drietal stukken afronden die me al tijden achtervolgen.
Die zijn wel ok Pee (moet bij ikea altijd even ze in het echt zien om te kijken of het niet erg goedkoop er uit ziet, zo niet dan zijn ze tof!)quote:Op maandag 17 januari 2011 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Die nog lekker in pyama zit omdat ze geen zin heeft eerst gewone kleren aan te doen en dan om half 2 weer om te kleden voor sportquote:
Leuk! En wat Sun zegtquote:Op maandag 17 januari 2011 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ja zonde van thiemo. stond 3e set met 5-2 voor en dan die liesblessurequote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Thiemo stond er goed voor idd maar helaas. Haase gewoon een nette overwinning zoals het hoort.
Arantxa Rus heeft iig haar eerste set gewonnen.
Kraai lag er bij de kwalificaties al uit
Ik ga ze vrijdag ff bekjkenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die zijn wel ok Pee (moet bij ikea altijd even ze in het echt zien om te kijken of het niet erg goedkoop er uit ziet, zo niet dan zijn ze tof!)
Volgens mij gaat het UWV pas meespelen als je geen werk hebt, dus je hoeft heul die UWV niet van binnen te zien. Vooralsnog zijn de uitzendbureau's genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
even een vraagje; kan ik gewoon naar het UWV lopen en daar vragen of ze mij willen inschrijven als werkzoekende? of moet ik bellen ofzo?
note: ik heb dit werk verkregen via UWV en hoop niet dat zij contact opnemen met werkgever om mee te delen dat ik mijzelf heb in laten schrijven als werkzoekende, anders laat ik mij daar niet inschrijven.
Je kunt er altijd naar toe lopen, denk alleen niet dat ze je ergens inschrijven aangezien je niet (dreigend) werkloos bent.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
even een vraagje; kan ik gewoon naar het UWV lopen en daar vragen of ze mij willen inschrijven als werkzoekende? of moet ik bellen ofzo?
note: ik heb dit werk verkregen via UWV en hoop niet dat zij contact opnemen met werkgever om mee te delen dat ik mijzelf heb in laten schrijven als werkzoekende, anders laat ik mij daar niet inschrijven.
Om te melden dat ze iemand gevonden hebben om de vacature voor administratief werk te vullen voor 2.5 dag.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kunt er altijd naar toe lopen, denk alleen niet dat ze je ergens inschrijven aangezien je niet (dreigend) werkloos bent.
Er waarom zouden ze in vredesnaam je werkgever bellen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om te melden dat ze iemand gevonden hebben om de vacature voor administratief werk te vullen voor 2.5 dag.
[..]
Om te melden dat ze iemand gevonden hebben om de vacature voor administratief werk te vullen voor 2.5 dag.
[..]
ok maar iemand hier zei dat ik mij het beste en bij UWV en bij uitzendbureaus kon inschrijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het UWV pas meespelen als je geen werk hebt, dus je hoeft heul die UWV niet van binnen te zien. Vooralsnog zijn de uitzendbureau's genoeg
Nu bij uitzendbureaus, als je ontslagen wordt bij UWV.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok maar iemand hier zei dat ik mij het beste en bij UWV en bij uitzendbureaus kon inschrijven
omdat ze goed contact hebben met elkaar..quote:Op maandag 17 januari 2011 10:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kunt er altijd naar toe lopen, denk alleen niet dat ze je ergens inschrijven aangezien je niet (dreigend) werkloos bent.
Er waarom zouden ze in vredesnaam je werkgever bellen?
hahhahaquote:Op maandag 17 januari 2011 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er zoveel mensen uitvliegen bij je baas dat het UWV maar direct een ambtenaar op jullie hebben gezet?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat ze goed contact hebben met elkaar..
ok, ik kan daar in ieder geval kijken op het prikbord dan met vacatures
Je hebt een baan en je wilt graag iets anders. Dan moet je gewoon zelf een andere baan zoeken. Uitzendbureau is ook niet echt handig, aangezien je helemaal niet beschikbaar bent zo lang je nog gewoon bij je baas werkt.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok maar iemand hier zei dat ik mij het beste en bij UWV en bij uitzendbureaus kon inschrijven
baas heeft bijna al het personeel daar vandaan gehaald en een vast contactpersoon gekregen. en er zijn er heel wat gekomen en weer gegaanquote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er zoveel mensen uitvliegen bij je baas dat het UWV maar direct een ambtenaar op jullie hebben gezet?
Anders heeft het UWV niets te doen met het bedrijf. Ook niet om vriendjes te blijven, want daar zitten ze niet voor.
aha! dus toch niet dat uitzendbureau...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt een baan en je wilt graag iets anders. Dan moet je gewoon zelf een andere baan zoeken. Uitzendbureau is ook niet echt handig, aangezien je helemaal niet beschikbaar bent zo lang je nog gewoon bij je baas werkt.
Dus: of je gaat solliciteren op vacatures, of je neemt ontslag en dan kun je je inschrijven bij het uitzendbureau en UWV, hoewel je in dat geval geen recht op een uitkering hebt, aangezien je zelf ontslag neemt.
Let er wel op dat na 3 of 4 dagen een bedrijfsarts of arbo iemand ingeschakeld wordt om te checken of je wel echt ziek bent.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aha! dus toch niet dat uitzendbureau...
ik ga geen ontslag nemen, hoogstens eventjes ziek meldenen kijken naar vacatures
Ziek melden? Om rond te gaan kijken naar vacatures?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga geen ontslag nemen, hoogstens eventjes ziek meldenen kijken naar vacatures
na de eerste dag al hier...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Let er wel op dat na 3 of 4 dagen een bedrijfsarts of arbo iemand ingeschakeld wordt om te checken of je wel echt ziek bent.
mannen mogen dat wel?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziek melden? Om rond te gaan kijken naar vacatures?Wees een vrouw en neem gewoon een dag vrij. Je hebt er genoeg.
Is niet zo vreemd hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
na de eerste dag al hier...
Ziek melden en dan andere dingen gaan doen vind ikquote:
Misschien gewoon je laptop niet mee naar bed nemen en jezelf eens vermannen en gewoon gaan slapen ipv FOK-ken of tennis kijkenquote:nee ja ik neem echt wel een dag vrij. alleen als ik me echt niet goed voel meld ik me ziek maar dat lijkt me logisch. als ik zo doorga met 4 uur slaap per nacht zie ik dat gauw eens gebeuren
Blijkbaar nodig bij jullie bedrijfquote:Op maandag 17 januari 2011 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
na de eerste dag al hier...
pff, ik heb geen tennis gekeken. vanochtend gelezen in de krant. als ik pas om 2u in slaap val ga ik echt niet nog eens tennis kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziek melden en dan andere dingen gaan doen vind ikDus nee, mannen mogen dat ook niet
[..]
Misschien gewoon je laptop niet mee naar bed nemen en jezelf eens vermannen en gewoon gaan slapen ipv FOK-ken of tennis kijken
hier ook klein bedrijf en idd... het zal wel het vertrouwen zijn. net als de 2 wachtdagen bij ziekte terwijl ik hier niemand op kan noemen die zich zomaar ziek meldt.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:52 schreef Anthraxx het volgende:
Terecht. Hoewel mijn baas er vrij makkelijk over doet. Maar ja, klein bedrijf. Vertrouwen is gewoon veel groter.
P. op zn aardigstquote:Op maandag 17 januari 2011 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijkbaar nodig bij jullie bedrijf
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
hier ook klein bedrijf en idd... het zal wel het vertrouwen zijn. net als de 2 wachtdagen bij ziekte terwijl ik hier niemand op kan noemen die zich zomaar ziek meldt.
daarbij als ik ziek ben werk ik nog tussen het slapen enzo door op mn computer en heb ik de tel bij me maar goed; ben al eerder over het vertrouwen gevallen over die 2 wachtdagen
dat was een geintje over dat ziek melden. zou dat wel willen uit kleine wraak maar zou dat niet durvenquote:
Tijd om eens te gaan bedenken waarom je dan lgt te huilen tot 2 uur en dat op te lossen.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker simpel gezegd als ik lig te huilen tot 2u
Ik doe mijn bestquote:
Ben je al in de OK geweest?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel! Even kijken hoe ver we komen vandaag.
Waren geen knieen de eerste twee ingrepen dus kon wat later komenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren geen knieen de eerste twee ingrepen dus kon wat later komen
Hopelijk pleurt ze de rest er ook achteraanquote:Op maandag 17 januari 2011 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft FF de middelvinger van haar baas al in die gevaarlijke machine gestopt?
Thanks!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef LieLie het volgende:
Herkenbaar Sarabi!
Maar ik hoef geen tentamens meer te leren!![]()
Succes he!
los jij het even op voor me? tis heel makkelijk. dank jequote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om eens te gaan bedenken waarom je dan lgt te huilen tot 2 uur en dat op te lossen.
[..]
Ik doe mijn bestMaar er zal ongetwijfeld een reden zijn waarom jouw baas van mening is dat een arbo-arts er direct bovenop moet zitten.
Wat is je planquote:Op maandag 17 januari 2011 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bloes, ik heb de koorbaas gemaild hoorEens kijken wat-ie van mijn plan vind
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Hopelijk pleurt ze de rest er ook achteraan
FFT, jij hebt ergens een probleem mee en dat uit zich in het jezelf in slaap moeten huilen. Vind het probleem, deal with it en slaap weer normaal. Je kan toch zo niet doorgaan? Wat doet de psych hieraan?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
los jij het even op voor me? tis heel makkelijk. dank je
Maar huilen is zeker niet de oplossing.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
los jij het even op voor me? tis heel makkelijk. dank je
Fotograferen, set foto's voor site en hyves aanleveren op klein formaat, rest van de foto's op een Oypo-site zodat men gewoon lekker zijn eigen foto's kan bestellen en afrekenen en er geen lieve Bloes tussen hoeft te zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is je plan
Soundchecken is dus al om half 5, en de jeugd treedt om 20.00 op volgens mij.. ik denk dat ik gewoon weer lekker naar huus ga of zo. Ik ga het woensdag ook nog wel even vragen hoe hij dat precies ziet danOm nou 2 en een half uur te gaan zitten wachten is me echt te lang en ik mot nog eten ook
Maar het hele huilen-verhaal speelde al voor het huis en de problemen op kantoor. Dus er zit iets diepersquote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar huilen is zeker niet de oplossing.
Je moet ook realistisch blijven kijken. Je weet nu waar je aan toe bent, voordat je verplichtingen bent aangegaan wb een appartement, dat is een plus.
Nu woon je dus thuis en is tijdelijk minder inkomen niet zo'n ramp, dat is een geruststelling.
Nu zit er dus weinig anders op dan een leuke nieuwe baan zoeken en van daar verder kijken.
natuurlijk helemaal goed!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FFT, jij hebt ergens een probleem mee en dat uit zich in het jezelf in slaap moeten huilen. Vind het probleem, deal with it en slaap weer normaal. Je kan toch zo niet doorgaan? Wat doet de psych hieraan?
En je hebt gelijk hoor. Het is niet makkelijk, maar het hele leven is niet makkelijk. En als je echt wilt, kun je het wel oplossen. Het kost alleen moeite. Het komt niet aanwaaien. Net als een eigen huis. Dat komt ook niet aanwaaien. Daar moet je ook moeite voor doen en keuzes voor maken.
Mijn gevoel zegt me dat jij nu die keuze niet wil / kan maken en dat je eigenlijk alles wilt. Dat gaat niet werken.
weet ik maar wat kan ik eraan doen als het gebeurt?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar huilen is zeker niet de oplossing.
knoflook!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef minilot het volgende:
Ik stink enorrrrrrm naar knoflook.Hummus
.
Tevens succes aan FFt! Niet te slachtofferig doen hoor, daar schiet je niks mee op!![]()
Wel zorgen voor een stevige ontslagvergoeding.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga op zoek naar een nwe baan en verder ben ik er nog vaak verdrietig om. dat is het.
sorry dat ik huil hoor, ik ben nou eenmaal niet zo sterk als jullie
voel je al wat spanning?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is je plan
Soundchecken is dus al om half 5, en de jeugd treedt om 20.00 op volgens mij.. ik denk dat ik gewoon weer lekker naar huus ga of zo. Ik ga het woensdag ook nog wel even vragen hoe hij dat precies ziet danOm nou 2 en een half uur te gaan zitten wachten is me echt te lang en ik mot nog eten ook
FFT, succes ermeequote:Op maandag 17 januari 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
natuurlijk helemaal goed!gelukkig maar dat jij weet hoe ik in elkaar steek, anders zou er nooit wat van mij terecht kunnen komen!
Super, want dat was idd best rottig vorige keerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Fotograferen, set foto's voor site en hyves aanleveren op klein formaat, rest van de foto's op een Oypo-site zodat men gewoon lekker zijn eigen foto's kan bestellen en afrekenen en er geen lieve Bloes tussen hoeft te zitten
En als-ie niet akkoord gaat, koop ik een kaartje en maak ik alleen foto's van jouquote:Op maandag 17 januari 2011 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Super, want dat was idd best rottig vorige keer
Als je zelf ontslag neemt?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel zorgen voor een stevige ontslagvergoeding.
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
Restjes-dag vandaagGriekse salade met brood
helemaal gelijk hoor! daar kom je niet verder mee. ik zit beetje tussen 2 vuren in. vanochtend nog discussie met mn moeder gehad. ik moet gewoon aardig blijven en de wijste zijn (zij denkt anders over een baas dan ik omdat ze vind dat ik blij mag zijn dat ik daar mag zitten) en ik blijf ook wel redelijk.. alleen mn gedachtes doen wat anders. erg hequote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef minilot het volgende:
Tevens succes aan FFt! Niet te slachtofferig doen hoor, daar schiet je niks mee op!![]()
gaat niet denk ik mocht ik weggaanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel zorgen voor een stevige ontslagvergoeding.
Waarom zou je het niet doenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef minilot het volgende:
[..]
!
Ik doe heel erg mijn best om in de winter winterse dingen te eten, en toch sta ik minstens eens per week op het punt om een Griekse salade te maken.Nog even volhouden tot de lente..
snap ik. zeker solo! ik kan denk wel. maar als je zenuwachtig word van bekenden in publiek moet je t zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is elke keer spannend als ik moet zingen
Nou, omdat ik het juist ook wel heel leuk vind om het soort gerechten dat ik maak zodanig over het jaar te verspreiden dat ik steeds heel gelukzalig en lyrisch word als er een seizoensverandering op handen is. Daar kijk ik dan echt heel erg naar uit, en dat vind ik juist wel fijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doenWaarom alleen winterse gerechten eten in de winter? Juist dit soort dingen zorgt voor een sprankje zomer en zo
w&s? ken ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:15 schreef golfer het volgende:
Enne FF: alvast inschrijven bij uitzendbureau's en W&S-bureau's kan nooit kwaad. Wel erbij zeggen dat je pas beschikbaar bent na jouw opzegtermijn minus je vakantiedagen.
Logisch klinkend verhaal welquote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, omdat ik het juist ook wel heel leuk vind om het soort gerechten dat ik maak zodanig over het jaar te verspreiden dat ik steeds heel gelukzalig en lyrisch word als er een seizoensverandering op handen is. Daar kijk ik dan echt heel erg naar uit, en dat vind ik juist wel fijn.![]()
Maar goed, ik hou er nu eenmaal van als setting en voedsel bij elkaar passen - ik ben ook geneigd om ons avondeten af te stemmen op een film die we anderhalf uur later in de bios gaan zien, dus ja.. Griekse salade in januari kán natuurlijk wel, maar ik merk dat ik er veel blijer van word als ik de eerste Griekse salade van het jaar in juni op mijn balkon eet, op een warme dag.![]()
Dat kan toch allemaal online?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
w&s? ken ik niet.
en ja dat zeg ik er idd bij. ik ga kijken wanneer ik een dagje vrij kan nemen om me eens bij bureaus in te laten schrijven. maar toch lijkt mij zelf naar vacatures kijken nog beter. denk dat ik daarmee eerder aan iets kom dan bij een bureau (qua eerdere ervaringen).
oh? haha ben al oud, weet nog niks van wat ik online kan doenquote:
Whehehequote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
En als-ie niet akkoord gaat, koop ik een kaartje en maak ik alleen foto's van jou
Je bent 1 van de jongste hierquote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh? haha ben al oud, weet nog niks van wat ik online kan doen
Praat me er niet van! Als ik erover nadenk dat ik, met een beetje geluk, nog zo'n vijftig jaar te leven heb, dan is dat 365 avondmaaltijden x 50 = nog 18250 gerechten en dat betekent dat ik dus onmogelijk álles kan eten dat er is! Te weinig tijd!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
minilot; ik vind het knap dat jij echt iedere dag weer iets anders kan eten
Nou ja, een béétje toch vast wel? Ik bedoel: er zijn de komende maanden bijvoorbeeld echt geen lekkere aardbeien te koop. Dus eet ik pas iets met verse aardbeien erin als het seizoen ernaar is, anders beschouw ik het niet als 'lekker voedsel'.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Nou ja, ik word gewoon blij van lekker voedselMaakt me niet zoveel uit of het in of buiten het seizoen is
Je hoeft natuurlijk niet alleen 's avonds die maaltijden te etenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Praat me er niet van! Als ik erover nadenk dat ik, met een beetje geluk, nog zo'n vijftig jaar te leven heb, dan is dat 365 avondmaaltijden x 50 = nog 18250 gerechten en dat betekent dat ik dus onmogelijk álles kan eten dat er is! Te weinig tijd!![]()
Werving & Selectiebureausquote:
Nou, ik heb gister toch echt gewoon diepvriesaardbeien gebruikt voor de yoghurtijs hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, een béétje toch vast wel? Ik bedoel: er zijn de komende maanden bijvoorbeeld echt geen lekkere aardbeien te koop. Dus eet ik pas iets met verse aardbeien erin als het seizoen ernaar is, anders beschouw ik het niet als 'lekker voedsel'.
Dat doet iedereen hier toch ongetwijfeld wel een beetje zo?
Kan ook wel. Maar dat is toch echt iets heel anders dan in de zomer verse, Hollandse aardbeien uit de volle grond eten - van die kleintjes die je van metersaf al kunt ruiken vanwege het misdadig zoete aroma..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik heb gister toch echt gewoon diepvriesaardbeien gebruikt voor de yoghurtijs hoor
Jaaa.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef DarkElf het volgende:
aardbeienkan niet wachten tot de boeren in de buurt ze weer uit de kas of liever nog, van het land halen. Aardbeien koop ik al jaren niet meer in de winkel maar gewoon bij de boer vandaan hier in de straat bijvoorbeeld
Wat ben je aan het schilderen?quote:zo laag 2 van de grondverf zit erop... nu morgen laag 1 van de echte lak. das het leukste werk natuurlijk.
oh ja en t stinkt hier
ik heb geen idee welke soorten er zijn, weet alleen dat de boer hier verderop hele lekkere verkoopt, zo van t land af aan het einde van onze straat. en een dorp verderop hebben ze een aardbeienautomaat (boer heeft op zijn erf een automaat staan waar je van 's ochtends tot 22 uur 's avonds gewoon aardbeien kan halen, van hemzelf natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa.Vooral Lambada's - de lekkerste aardbeien van de hele wereld!
oude boekenkast, die bruin is om aan het toveren tot een creme witte, maar das dus schuren gronden schuren gronden schuren lakken schuren lakken, nieuwe handgreepjes..quote:[..]
Wat ben je aan het schilderen?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Kan ook wel. Maar dat is toch echt iets heel anders dan in de zomer verse, Hollandse aardbeien uit de volle grond eten - van die kleintjes die je van metersaf al kunt ruiken vanwege het misdadig zoete aroma..Dat is dan een dusdanig groot genot dat ik de rest van het jaar probleemloos geen inferieure aardbeien eet.
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef DarkElf het volgende:
oh ja vanmorgen zag ik op de bodem van de kast 2 poezenvoetjes in de grondverf staan
gelukkig maar 2 , allen op de bodem en niet op de bodem, plank 1, plank 2 etc..
dat doet bijna iedereen hier in de sc toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
minilot; ik vind het knap dat jij echt iedere dag weer iets anders kan eten
gelukkig was het LoeiBrulBoei geweest ipv Pol, want het waren voetjes. als het pol geweest was waren het wrs vegen door zijn enorme potenquote:
Whehehehe. Dat zou echt leuk geweest zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig was het LoeiBrulBoei geweest ipv Pol, want het waren voetjes. als het pol geweest was waren het wrs vegen door zijn enorme poten
nee drama, probeer maar eens verf uit zijn vacht te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe. Dat zou echt leuk geweest zijnPol
Ja, dat wel. Maar ik zie het toch wel een beejte voor mequote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee drama, probeer maar eens verf uit zijn vacht te krijgendat lukt niet zonder knippen...
nope.. dat heb ik toch laatst allemaal laten testen en zo. Heb een lage weerstand maar geen aanwijsbare oorzaak.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef DarkElf het volgende:
jij bent best vaak gammel eigenlijk sun, heb je geen vitamine tekorten ofzo?
laten slijtenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee drama, probeer maar eens verf uit zijn vacht te krijgendat lukt niet zonder knippen...
Bij pol ook eens gedaan, we hadden in ons vorige huis 1 vlak een andere kleur gespoten op de muur. maar even vergeten dat dan 'spatjes' verf neerdwarrelen, daar was hij dus doorheen gekuierd met zijn witte wollen voetenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
laten slijtenheb ik bij Sam ook eens moeten doen
![]()
vervelend is dat. zeker omdat je met van die lopende bacillenverzamelaars-verspreiders werktquote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nope.. dat heb ik toch laatst allemaal laten testen en zo. Heb een lage weerstand maar geen aanwijsbare oorzaak.
Bij sam was het zo weg. Heb die plek waar hij het had zitten gewoon iedere dag geborsteld en binnen een week was het al weg gesletenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bij pol ook eens gedaan, we hadden in ons vorige huis 1 vlak een andere kleur gespoten op de muur. maar even vergeten dat dan 'spatjes' verf neerdwarrelen, daar was hij dus doorheen gekuierd met zijn witte wollen voetenzag er niet uit! Ook laten slijten indd nadat we t ergste eruit gehaald hadden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |