Volgens mij is het hele verhaal hypothetisch.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Puur hypothetisch hoor: Misschien is het normaal dat die nano-chips maar een beperkte levensduur hebben. Als ze langzaam maar zeker uitgeschakeld worden, lijkt het een natuurlijk lopend proces. Schakel je alles ineens uit, dan kan er een noodsignaal afgaan, en word je vernietigd met een self-destruct chip, omdat je dan een gevaar geworden bent voor de controle over ons.
Jouw UI oogt nogal gay en is daardoor zeer gevaarlijk voor users die hier open voor staan. Ze zouden weleens op verkeerde (seksuele) ideeën gebracht kunnen worden hierdoor. De subliminale boodschap die je uitdraagt met je UI is dan ook overduidelijk. Daarnaast zijn de kleurencombinaties nogal link.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij is het hele verhaal hypothetisch.Er wordt hier gewoon religie bedreven imo.
En net als elke religie ook gewelddadig!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij is het hele verhaal hypothetisch.Er wordt hier gewoon religie bedreven imo.
In principe wel; maar wat ToT schreef speelt ook;quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
No offence maar wat is het nou? Werkt het wel, of niet? En vanwaar doen beginners er goed aan rustig aan te doen?
Heeft dit niet meer met aantasting van de pijnappelklier te maken? Hoe kijk jij hier tegen aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
In principe wel; maar wat ToT schreef speelt ook;
langzaam is de beste weg.
De meeste mensen zitten vol implants en programma's, die kunnen worden geactiveerd als je te onbezonnen bezig bent. Die implants in je hoofd, vooral door fluoride, bemoeilijken ook vaak het visualisatieproces.
Heb je de oplossing dan al niet gevonden?quote:Ik heb een handleidinkje gevonden voor beginners met wat basiskennis.
www.planetaryhealingproject.org/Hyperspace_Exercises.doc
Deze kennis is universeel, maar het is ooit geschreven door een persoon, een zekere S. Swerdlow uit het Montauk project, in diverse boeken.
Bijvoorbeeld http://www.amazon.com/Hea(...)rspace/dp/0963188992
Voor de nieuwsgierigen is het zeker interessant om je hierin te verdiepen; Maar blijf altijd oppassen, want iedereen is verschillend en niet iedereen heeft dezelfde programma's en implants.
Ik heb van Montauk insiders begrepen dat deze kennis in de basis juist is, maar niet meer dan dat, het is alleen de basis;
en ik weet na veel jaren dat er nog veel meer betere methoden (combinaties van kleur, geluid, archetypen, symbolen, kristallen) bekend zijn, en dat die ook hieruit te ontwerpen zijn. Verder zal de actieve gebruiker altijd op zijn eigen intuitie en gevoel moeten afgaan welke hem het beste liggen. Bovendien moet het Christusbewustzijn altijd gerespecteerd worden in relatie tot de cosmische wetten en spirituele oefeningen.
Ik propageer hier dus niks en stimuleer hier niemand om dit te gaan doen; ik geef alleen informatie voor geinteresseerden of nieuwsgierigen, bijvoorbeeld om hun kennis te vergroten en betere ideeen op te doen.
Hyperviper, ja, die gouden aleph is een superwapen, maar werkt alleen defensief; dus alleen bij goede bedoelingen.
en BTW, echte "moordwapens" met implants bestaan ook; die zitten in de speciale agent-slaven met delta programming of assassin programming.
Dit soort archetypen bedoel ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:48 schreef Bastard het volgende:
Als je het hebt over archetypen ben ik (vanuit de tarot) wel geintresseerd welk archetype dat zou kunnen wezen?
Voor de ware kenners bevat de Tarot alle geheimen; Tarot is een stelsel om de cosmische wetten te kennen. De grote arcana is het hebreeuwse alphabet.quote:Tevens, wat is jou gedachte over de tarot en het gebruik als orakel ervan?
Thanks.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit soort archetypen bedoel ik niet.
[..]
Voor de ware kenners bevat de Tarot alle geheimen; Tarot is een stelsel om de cosmische wetten te kennen. De grote arcana is het hebreeuwse alphabet.
De eerste kaart van de grote arcana, de magier, staat weer voor de letter Aleph.
Het populaire kaartleggen is niet juist; en vaak niet ongevaarlijk.
Ik vraag me dus af waarom dan juist hij als enige in de positie zit om vragen te beantwoorden..? Wie is Bankfurt?quote:Op maandag 17 januari 2011 07:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er worden zaken aan hem gevraagd, wel zo aardig om dan (kort) antwoord te geven denk ik? Of bedoel je het anders?
Vertel mij hoe je in je hoedanigheid hier Christus dient?quote:Bovendien moet het Christusbewustzijn altijd gerespecteerd worden in relatie tot de cosmische wetten en spirituele oefeningen.
Wat wekt bij jou het wantrouwen? Zou je jij de vragen die hem gesteld worden kunnen beantwoorden, zo ja vanuit welke hoek?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af waarom dan juist hij als enige in de positie zit om vragen te beantwoorden..? Wie is Bankfurt?
Ik vertrouw hem in ieder geval voor geen nanometer. Dat ligt aan mij trouwens, niet aan hem.
Jazeker, ook door TV kijken, computers, mobieltjes, medicijnen, drugs etc.en niet te vergeten: vaccinaties.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heeft dit niet meer met aantasting van de pijnappelklier te maken? Hoe kijk jij hier tegen aan?
Laat ik zeggen dat ik alleen delen van de oplossing heb. Er zijn veel puzzelstukjes die nog geordend moeten worden, vertaald moeten worden, begrepen moeten worden, moeten bezinken. Daarnaast is er overal sabotage; maar in grote lijnen heb ik denk ik wel de puzzelstukjes compleet en heb ik wel een schatkaart in handen, en als ik hem verlies weet ik zo een nieuwe te maken. Alleen de weg naar de schat moet nog bewandeld worden, over nauwe paden en woest terrein.quote:Heb je de oplossing dan al niet gevonden?
Deel 1 van deze reeks was aangemaakt omdat hij ongelooflijk veel vragen van alle kanten kreeg, maar vanaf het vorige deel is het de bedoeling dat alle "insiders" hun informatie in deze topics kunnen delen!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af waarom dan juist hij als enige in de positie zit om vragen te beantwoorden..? Wie is Bankfurt?
Denk je dat de pijnappelklier de sleutel is naar verlossing van de gedachten-gevangenis? En zijn jouw methodes (de kleur visualisaties) oefeningen om dit orgaan positief te beïnvloeden?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jazeker, ook door TV kijken, computers, mobieltjes, medicijnen, drugs etc.en niet te vergeten: vaccinaties.
[..]
[..]
Laat ik zeggen dat ik alleen delen van de oplossing heb. Er zijn veel puzzelstukjes die nog geordend moeten worden, vertaald moeten worden, begrepen moeten worden, moeten bezinken. Daarnaast is er overal sabotage; maar in grote lijnen heb ik denk ik wel de puzzelstukjes compleet en heb ik wel een schatkaart in handen, en als ik hem verlies weet ik zo een nieuwe te maken. Alleen de weg naar de schat moet nog bewandeld worden, over nauwe paden en woest terrein.
Sterke vraag.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Denk je dat de pijnappelklier de sleutel is naar verlossing van de gedachten-gevangenis? En zijn jouw methodes (de kleur visualisaties) oefeningen om dit orgaan positief te beïnvloeden?
Salvad0r ik moet je gelijk geven in jouw opmerking. Maak van mij svp geen guru.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem in ieder geval voor geen nanometer. Dat ligt aan mij trouwens, niet aan hem.
Niet juist-waarom niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit soort archetypen bedoel ik niet.
[..]
Voor de ware kenners bevat de Tarot alle geheimen; Tarot is een stelsel om de cosmische wetten te kennen. De grote arcana is het hebreeuwse alphabet.
De eerste kaart van de grote arcana, de magier, staat weer voor de letter Aleph.
Het populaire kaartleggen is niet juist; en vaak niet ongevaarlijk.
Okay, fair enough.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Salvad0r ik moet je gelijk geven in jouw opmerking. Maak van mij svp geen guru.
Klinkt misschien vreemd dat ik dit schrijf, maar dit is denk ik wel de juiste instelling om hiermee om te gaan.
Ik heb al zoveel rare dingen meegemaakt w.b.t. deze zaken, dat je niet voorzichtig genoeg kunt zijn; daarom is alleen vertrouwen op jezelf in relatie tot God en het enige wat houvast biedt om hiermee om te gaan. Alle informatie zelf onderzoeken en overwegen, nooit iets blindelings aannemen. Je ontwikkeld odd er zelf wel een gevoel voor wat je kunt gebruiken en wat niet.
Heel belangrijk, hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Salvad0r ik moet je gelijk geven in jouw opmerking. Maak van mij svp geen guru.
Klinkt misschien vreemd dat ik dit schrijf, maar dit is denk ik wel de juiste instelling om hiermee om te gaan.
Ik heb al zoveel rare dingen meegemaakt w.b.t. deze zaken, dat je niet voorzichtig genoeg kunt zijn; daarom is alleen vertrouwen op jezelf in relatie tot God en het enige wat houvast biedt om hiermee om te gaan. Alle informatie zelf onderzoeken en overwegen, nooit iets blindelings aannemen. Je ontwikkeld odd er zelf wel een gevoel voor wat je kunt gebruiken en wat niet.
Dan schakel je die toch als eerste uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Puur hypothetisch hoor: Misschien is het normaal dat die nano-chips maar een beperkte levensduur hebben. Als ze langzaam maar zeker uitgeschakeld worden, lijkt het een natuurlijk lopend proces. Schakel je alles ineens uit, dan kan er een noodsignaal afgaan, en word je vernietigd met een self-destruct chip, omdat je dan een gevaar geworden bent voor de controle over ons.
Ja, ja en ja; in grote lijnen. Dit is een korte maar krachtige samenvatting.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef ToT het volgende:
Je had het er over dat fluoride (en andere gifstoffen) voor implants zorgen.
Is het stofje op zich al een implant,of zijn die stoffen bij elkaar weer grondstoffen voor implants? Indien dat laatste: is het puur een fysiek proces dat die implants gevormd worden uit die stoffen, of moet ik het zien als dat de "straling" van je TFT-scherm en je mobieltje enzo de gifstoffen in je lichaam zo beïnvloeden dat ze zo zeer secuur nanochips gaan vormen? (Je had het er immers ook over dat je nanochips kon krijgen van je TFT-scherm en je mobieltje enzo.)
Nee, elektroshock is een vorm van etherische implantaten en programmming aanmaken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:33 schreef Salvad0R het volgende:
Je kan ook 230V door je lichaam laten razen om de hypothetische chips door te branden, lijkt me.
Leuk is anders natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |