Oh je hoeft niet 5 dagen per week stage te lopen?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mwa, wel lekker rustig ff op school.
Maar nog steeds hoofdpijn.
Oh maar het is altijd zo snel achterhaald. Degenen die dit seizoen de ster zijn doen in het volgende seizoen niet eens meer mee, soms. Ik wacht nog altijd op de terugkeer van Marat Safinquote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Arantxa Rus door op de Australian Open.
* -Vaduz- geeft de komende weken wat tenniskennisles
Het is een snelle wereld, maar de talentvolle mensen komen op de plek waar ze horen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar het is altijd zo snel achterhaald. Degenen die dit seizoen de ster zijn doen in het volgende seizoen niet eens meer mee, soms. Ik wacht nog altijd op de terugkeer van Marat Safin(met kort haar)
Nee, 4.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je hoeft niet 5 dagen per week stage te lopen?
Arantxa is Spaans?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een snelle wereld, maar de talentvolle mensen komen op de plek waar ze horen.Arantxa is zeer talentvol. Safin, jammer dat hij gestopt is ja!
Haar voornaam wel, maar ze (20) is de beste Nederlandse tennisster van het moment.quote:
Nogalquote:Op maandag 17 januari 2011 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zwaar hè, 4 dagen werken![]()
Nou ja het went wel
Oh echt?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haar voornaam wel, maar ze is de beste Nederlandse tennisster van het moment.
Wordt vaak gedacht, maar is niet zo. Je spreekt het uit als A-rant-ska.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Wat grappig, ik moest denken aan Aranxta Sanchez. Zou ze vernoemd zijn?
Hoe is het met meisje Krajicek? Ik vond haar nogal onsympatiek
Oh nou ja, we hebben Arantxaquote:Op maandag 17 januari 2011 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt vaak gedacht, maar is niet zo. Je spreekt het uit als A-rant-ska.
En meisje Krajicek is echt niets meer, verkeerde mensen om zich heen en ik vrees dat het ook niet meer wat wordt.
Brenda Schultz is wel de bekendste. En nog verder de oude doos in: Betty Stöve. Bollegraf is nu bondscoach bij de vrouwen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja, we hebben Arantxa![]()
heel veel nederlandse toptenissters hebbenwe niet gehad hè? Ik kan me alleen Manon Bollegraf nog herinneren
Ojaaaaa, Brendaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Brenda Schultz is wel de bekendste. En nog verder de oude doos in: Betty Stöve. Bollegraf is nu bondscoach bij de vrouwen.
Ja klopt, die was ook mooi. Ze vond ik Anna Kournikova een goede opvolgster.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaaa, BrendaJa, natuurlijk
![]()
Betty zegt mij verder niets...
De allermooiste tennister ooit vond ik Gabriella Sabatini. Nu meer bekend van de parfums dan door haar tennistalent
Hmm, die vond ik niets aan. Een beetje een narrige uitstraling net als die andere, lange Russin.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, die was ook mooi. Ze vond ik Anna Kournikova een goede opvolgster.
Ik ook niet, net als Sharapova. Misschien dat je Dementieva wel mooi vond.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, die vond ik niets aan. Een beetje een narrige uitstraling net als die andere, lange Russin.
Er was er eentje (Russin geloof ik) die ik ook echt prachtig vond...ik weet alleen niet meer hoe ze heet.
Deze bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet, net als Sharapova. Misschien dat je Dementieva wel mooi vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door -Miauw- op 17-01-2011 12:47:46 ]With the stars as her umbrella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |