Ken jij de ultieme bazensong "bel es woë dea frekendel es" van Harry?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef Suli het volgende:
[..]
Wel degelijk![]()
Ach, wij hebben wel bazen als Harry & de Gebroeëke Zwiêgelkes, Ed Stroek, Frans Snels enz
Een liedje over een fucking friettent die Harry's frikandel zijn vergeten mee te geven, echt iets wat iedereen meemaakt. De kleine details uit het levenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ken jij de ultieme bazensong "bel es woë dea frekendel es" van Harry?
André van Duinquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef Theelepel69 het volgende:
Met carnaval op zich is niks mis...
Maar die achterlijke NL-talige hoempa hoempa muziek.
Daar lopen bij mij echt de rillingen over me lijf als ik zoiets afschuwelijks hoor
Nee, ik bedoelde eigenlijk meer zoietsquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef nattermann het volgende:
Dan geise zeker noa dae chinees op de koolsjtroat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Er zijn ook zat kroegen die gewoon techno draaien... Hier in Maastricht althansquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef Theelepel69 het volgende:
Met carnaval op zich is niks mis...
Maar die achterlijke NL-talige hoempa hoempa muziek.
Daar lopen bij mij echt de rillingen over me lijf als ik zoiets afschuwelijks hoor
eensquote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
Binnenkort begint dat gezeik weer: Carnaval
Volwassen mensen die zich verkleden en de hele dag gaan zuipen tot ze in coma in een steeg liggen. En dan de hele dag Ed & Anita luisteren en doen alsof het helemaal geweldig is.
Echt, het slaat nergens op
Mensen die feesten hatenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef ericosman het volgende:
Carnaval is voor blije mensen en voor mongolen !
Mensen die feesten hatenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Saarbarbaar het volgende:
Terechte klacht. Carnaval![]()
Normaal gesproken zijn mensen bang om te worden versleten voor gek als ze al een beetje rare kleding zouden dragen, nee, maar met carnaval mag het
Wees een echte baas, en durf in het dagelijks leven ook je boerenkiel of je Pipo de Clown-outfit te dragen
En maar zuipen, daaaagenlang
![]()
![]()
Mongolen die carnaval vieren![]()
Mensen die niet-carnaval-vierders verslijten voor autist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar is de grens van de Gemeente Aachen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weert is geen Limburg. Dat houdt op bij de grens Born - Sittard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |