Niet onbewust eigen speler gekocht, wel door blijven bieden omdat ik hem zelf wilde hebben. Eind november heb ik François Saenen (222753667) van mezelf gekocht na een (op 't nippertje, het was mijn laatste bod, gewonnen) bidwar met een Deen. Had 'm impulsief gelist zonder überhaupt na te denken over subskills, karakter+specialty en m'n trainingsswitch naar SP die binnenkort volgt. Dat i.c.m. het feit dat z'n transfervergelijking na 1 Verdedigen-pop en 1 jaar ouder met bijna een miljoen steeg was voor mij reden om 'm zelf te willen behouden. Had die Deen nog een laatste keer geboden dan was ik overigens wel akkoord gegaan met de prijs en op zoek gegaan naar een gelijkwaardige/jongere vervanger. Nu hield ik hem 'gelukkig' zelfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wie had hier ook al ooit een keer onbewust zijn eigen speler gekocht? Dus maar door blijven bieden omdat hij hem perse wilde hebben?
EDIT - of zal ik m toch maar houden?quote:Sébastien Guérin (279208613)
20 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 08-05-2011
matig in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 15-03-2010 (12/41), 2s 12w 1d)
Total Skill Index (TSI): 24 220
Loon: 8 964 ¤ (7 470 ¤) /week inclusief 20% bonus
143 424 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Mja, hij wordt op zich in de gaten gehouden door de zwitsers. Andere optie is een jonge Hongaar verkopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als je 'm met 'winst' kunt verkopen, doen. Je hebt immers je NL-talenten al voor de lange(re) termijn. En het levert je weer een plekje op om mee te 'traden' (1-3 lvls)
je vergeet je fokcup wedstrijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:55 schreef Drassss het volgende:
Morguhhh
Nou vandaag een jeugdwedstrijd, trainee kopen en een jeugdspeler die ik verkoop. Wat heb ik veel te doen
Oh die bedoelde ik.. was nog niet wakker.quote:
Heb vorige week rond 15.00 een speler op de lijst gezet, toen ik hem zelf kocht meteen weer erop gegooid en dinsdag om diezelfde tijd 200k meer binnen gehaald. De zaterdagmiddag(of maandagavond) is dus niet heilig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:46 schreef Nixx- het volgende:
Vandaag ga ik om 12:00 wat spelers op de transferlijst mikken.
Het is sowieso een kwestie van geluk. Er hoeven maar twee managers te zijn die je spelers heel graag willen hebben, ongeacht het tijdstipquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb vorige week rond 15.00 een speler op de lijst gezet, toen ik hem zelf kocht meteen weer erop gegooid en dinsdag om diezelfde tijd 200k meer binnen gehaald. De zaterdagmiddag(of maandagavond) is dus niet heilig.
Tja... Soms staan er opeens 5 op die je kan kopen en dan een hele week geenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:12 schreef vanpers het volgende:
Helemaal met jullie beide eens.
Verder nog geen geschikte middenvelder op de lijst Drassss.
Enorm aanbod van 22 jarige middenvelders met bovennatuurlijk positiespel en wonderbaarlijk passen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef Drassss het volgende:
Daarom, tevens als iedereen hun spelers laat aflopen op de zaterdag heb je een enorm aanbod tegenover de vragers. Dat is ook niet goed voor de prijs. Ik kan me daarom nauwelijks voorstellen dat het een ramp is om je spelers op een willekeurige avond op de TL te flikkeren. Je krijgt er 99 vd 100 keren gewoon de marktconforme prijs voor.
Uiteraard kan het iets anders liggen wanneer je bijzondere speler hebt, maar ik praat even over de gemiddelde trainee of basisspelerquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Enorm aanbod van 22 jarige middenvelders met bovennatuurlijk positiespel en wonderbaarlijk passen?
Die speler heeft niet eens een transfervergelijking...
Vergeet niet dat mijn niveau zodanig is dat ik spelers creeer waarvan er weinig vergelijkingsmateriaal bestaat.
Ik heb nu de volgende speler in mijn selectie:
Adrie Noor (NT potentieel)
20 jaar + hoop dagen + Koppen
Scoren: Bovennatuurlijk
Passen: Uitstekend
Transfervergelijking: 1 hit van een paar maanden geleden.
Hij wordt door mij getraint tot bovennatuurlijk passen.
ben ik aan het werk...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh die bedoelde ik.. was nog niet wakker.
Tevens maakt Ajax - Feyenoord ook alles goed vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |