hier komen er 14 per week bij..quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Nixx- het volgende:
k** supporters hier.
De seizoensverwachting van de fans staat op: elke dag in deze divisie is een bonus
Tot op heden: 6x gewonnen, laatste wedstrijd verloren
Op dit moment vertrekken er supporters.![]()
Flikker op en kom nooit meer terug!
Ene kant wel, andere kant is dat wel dodelijk wanneer je even 2 weken op vakantie bent en geen internet hebt. Dan mis je zoveel.. Je hebt ook wat spellen die elke dag een wedstrijd spelen of alleen op werkdagen.. Dat is helemaal niks naar mijn meningquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef Flappekz het volgende:
Hattrick zou toffer zijn als alles twee keer zo snel zou gaan.... 2 competitiewedstrijden per week, 2 friendlies, 2 trainingen..
Ga jij op vakantie naar Oegoeboegoestan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant is dat wel dodelijk wanneer je even 2 weken op vakantie bent en geen internet hebt. Dan mis je zoveel.. Je hebt ook wat spellen die elke dag een wedstrijd spelen of alleen op werkdagen.. Dat is helemaal niks naar mijn mening
Zonder grappen, maar het plan is wel om richting Mongolië te gaan deze zomerquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ga jij op vakantie naar Oegoeboegoestan?
Da's makkelijker dan een friendly in HT daar regelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonder grappen, maar het plan is wel om richting Mongolië te gaan deze zomer
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's makkelijker dan een friendly in HT daar regelen
Hier wel meer. Mits ze gelukkig zijn dan. Op dit moment rennen ze met ± 20 man per week weg.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ze helemaal gelukkig zijn krijg ik er maar max 6 bij.
moet je betere opstellingen makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier wel meer. Mits ze gelukkig zijn dan. Op dit moment rennen ze met ± 20 man per week weg.....
Bij mij komen er 2 per week bij als ze helemaal gelukkig zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ze helemaal gelukkig zijn krijg ik er maar max 6 bij.
Beter kan niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je betere opstellingen maken
Heb je een redder in nood nodig? Ben ik momenteel ook voor Filleadh Mor...soort van interimanager met een botte bijlquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter kan niet.Ik heb geen slechte spelers lopen en de beste staan allemaal in de basis maar als ik dan (door vorm oid denk ik) maar 178 hatstats haal dan snap ik er geen hol meer van en is t ook totaal niet leuk meer. Ok afgelopen zondag (190 hatstats) had ik geen counter moeten spelen mja ik heb door gebrek aan interesse niet gekeken naar mn tegenstander. Helaas mede door een bagger aanval win ik dan dus weer niet.
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter kan niet.Ik heb geen slechte spelers lopen en de beste staan allemaal in de basis maar als ik dan (door vorm oid denk ik) maar 178 hatstats haal dan snap ik er geen hol meer van en is t ook totaal niet leuk meer. Ok afgelopen zondag (190 hatstats) had ik geen counter moeten spelen mja ik heb door gebrek aan interesse niet gekeken naar mn tegenstander. Helaas mede door een bagger aanval win ik dan dus weer niet.
![]()
moet je op zoek naar vleugelspelers.. daar win ik mijn wedstrijden op dit moment ook mee..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
je meisje is het spelletje ook zat of heeft ze er simpelweg geen tijd voor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je een redder in nood nodig? Ben ik momenteel ook voor Filleadh Mor...soort van interimanager met een botte bijl
Moon bedoelde 14 per week, niet per update. Er zijn er twee per week namelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef vanpers het volgende:
Hier 10, nog nooit meer gehad.
Bij mij staat ook dat elke dag in deze divisie is een bonus is en ik sta 2de.
Verder saaie Hattrick dag.
Morgen 2 updates van de jeugd, training senioren en me weer bezig houden met de opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |