quote:Een sprankelende combinatie door het midden zette Billy-speler Luigi Zanzi in de 88e minuut zo ongelooflijk vrij voor het doel dat hij alle tijd had om in te checken op Foursquare: I just ousted the goalkeeper as mayor of the penalty box. Vervolgens omspeelde hij rustig de keeper en tikte de bal binnen: 1-3!
Welke afdeling zit je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, dan zijn we dus collega's
Al zitten we waarschijnlijk op een ander product/afdeling
Glasvezel, wel als bijbaan overigens. Ergens is er nog de intentie om een studie af te ronden..quote:
Waar (plaats) zit jij gestationeerd dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Glasvezel, wel als bijbaan overigens. Ergens is er nog de intentie om een studie af te ronden..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef vanpers het volgende:
Toch jammer dat ik Possie hier nooit meer zie.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar (plaats) zit jij gestationeerd dan?
Gelukkig krijg jij de 1 na de andere blessure, zodat Pascal steeds kan invallenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben er nog wel zo nu en dan hoor. Ik heb all1 helemaal niets met hattrick op t moment. Ik hou mn team all1 nog aan omdat ik het anders zonde vind van mn supporter en ik heb beloofd 2 spelers genaamd Prent te trainen en die belofte wil ik gewoon na komen. (al hebben ze dit seizoen inm al 2 weken training gemist.)
aha ik bij THD..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Glasvezel, wel als bijbaan overigens. Ergens is er nog de intentie om een studie af te ronden..
bagger.. ik had het al of het was al heel lang geleden gepromoveerd..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Drassss het volgende:
3 potentiële nieuwe toptrainees over een aantal weken gevonden
Hoe was jou mailtje Moon? Nog wat nieuwe gasten?
Klopt zo heeft ie al 2x ± een half uur mee kunnen doen. Helaas is dat wat anders dan 90 minuten maar goed beter iets dan niets.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig krijg jij de 1 na de andere blessure, zodat Pascal steeds kan invallen![]()
Voor jou is het tijdelijk in afwachting van een baan 'op niveau'?Je was toch wel al even afgestudeerd? Ik heb 'het geluk' dat ik de enige aap ben die een bepaald kunstje kan, zelf aangeleerd ook nog trouwens. Dat brengt me in de luxe positie dat ik niet in de eerste lijn zit, maar op een 'backoffice' op mijn manier de dingen doe die ik (relatief) leuk vind en wanneer ik er zin in heb (als in: eigen werkrooster bepalen)quote:
helemaal juist.. en dit is toch nog enigszins in mijn richting.. alhoewel ik bijna ook op Glas had gezeten..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor jou is het tijdelijk in afwachting van een baan 'op niveau'?Je was toch wel al even afgestudeerd? Ik heb 'het geluk' dat ik de enige aap ben die een bepaald kunstje kan, zelf aangeleerd ook nog trouwens. Dat brengt me in de luxe positie dat ik niet in de eerste lijn zit, maar op een 'backoffice' op mijn manier de dingen doe die ik (relatief) leuk vind en wanneer ik er zin in heb (als in: eigen werkrooster bepalen)
Beginsignaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef vanpers het volgende:
Kan iemand me bevestigen wanneer ik de training in de jeugd kan veranderen. Wanneer is het punt dat hun training bepaalt wordt, is dat bij het beginsignaal van de wedstrijd of bij het einde?
quote:Meteen na de berekening van de wedstrijd vindt de training plaats.
Ik zie in je Quote staan dat de berekening meteen na de wedstrijd plaats vindt. Maar niet wanneer ze die training op pikken zeg maar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
Hagonline geeft dat aan, zie ook mijn toevoeging
Dat mag ik hopen, anders hebben mijn 4 bronnen het allemaal foutquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef vanpers het volgende:
Thnx voor je hulp iedere keer maar weer, lijk wel een noob.
Ga het nu meteen aanpassen, en kan je vrijdagochtend vertellen of je gelijk hadmaar daar ga ik van uit.
Je training en opstelling staan vast vanaf dat begin punt zoals hier boven al vermeld. Daarna kan je doe en laten wat je wil want dat kan je niet meer veranderen voor die wedstrijd. Dus krijgt je spelert voor die 2e wedstrijd gewoon scoren als training. Zie het t zelfde als een opstelling die je niet meer kan veranderen een kwartier voor aanvang van de wedstrijd. Tenminste niet meer voor die bewuste wedstrijd maar je kan dan wel je standaard opstelling aanpassen voor de volgende wedstrijden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:58 schreef vanpers het volgende:
Thnx voor je hulp iedere keer maar weer, lijk wel een noob.
Ga het nu meteen aanpassen, en kan je vrijdagochtend vertellen of je gelijk hadmaar daar ga ik van uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |