abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91438362
Of ben je als ondernemer overgeleverd aan Linkedin en nieuwe spelers als Upperz?

Ik vind linkedin niet gebruiksvriendelijk en vind al dat Engels niet handig.En tegenwoordig moet je voor bepaalde diensten gaan betalen (abbonementen etc).

Iemand tips?
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 22:28:48 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_91438561
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef Leonidas82 het volgende:
Of ben je als ondernemer overgeleverd aan Linkedin en nieuwe spelers als Upperz?

Ik vind linkedin niet gebruiksvriendelijk en vind al dat Engels niet handig.En tegenwoordig moet je voor bepaalde diensten gaan betalen (abbonementen etc).

Iemand tips?
www.[jevoornaamachternaam].nl .
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_91438812
Niet dat ik weet. Het is natuurlijk ook van belang dat er genoeg personen bij zijn aangesloten.

Dan kom je al snel bij Linkedin(zakelijk) of Facebook/hyves(privé) uit.
pi_91439403
Nu ben ik niet zo kapot van de interface van linkedin, maar buiten dat werkt het practisch gezien toch wel goed. Heel veel mensen hebben een profiel.. dat is uiteindelijk toch belangrijker dan een strakke interface.
pi_91439709
Ik had een profiel aangemaakt voor mijn bedrijfje. En meteen krijg ik berichtjes van, dit gaat niet werken, je kunt je beter aanmelden bij groups of companies.

Hoe werkt het verdomme dan, je moet toch een profiel maken of niet dan. IK hoef niet te showen hoe geweldige professional of andere superman ben, alleen mijn bedrijfsnaam en logo en dan gewoon andere lui contacten. Maar dit schijnt dus niet echt te lukken op Linkedin
pi_91439887
En wilde lid worden van een aantal netwerkgroups, kreeg ik direct berichtje van: wij hebben jou niet geaccepteerd, omdat onze groep niet voor reclamedoeleinden bestemd is :?

Dit soort gedonder heb je dus niet op twitter ofzo, kun je gewoon iedereen toevoegen. Maar op linkedin moet het allemaal weer moeilijk blijkbaar.
pi_91450156
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef Leonidas82 het volgende:
En wilde lid worden van een aantal netwerkgroups, kreeg ik direct berichtje van: wij hebben jou niet geaccepteerd, omdat onze groep niet voor reclamedoeleinden bestemd is :?

Dit soort gedonder heb je dus niet op twitter ofzo, kun je gewoon iedereen toevoegen. Maar op linkedin moet het allemaal weer moeilijk blijkbaar.
Dan is LinkedIn dus duidelijk niet geschikt voor jouw doeleinden.

Er zijn heel veel lokale ondernemersnetwerkjes, waar je lid van kan worden, ook voor jouw regio, vermoed ik. Maar ook die zitten niet te wachten op spam-rommel.
Adverteren doe je niet expliciet via social networks maar impliciet.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_91450227
Als je via LinkedIn lid wordt van een groep dan moet dat toch een relevante groep zijn?
En terecht dat ze daar strak in zijn. Als er daar ook gerotzooi komt met reclame schiet het z'n doel voorbij.
pi_91883594
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:12 schreef lezzer het volgende:
Als je via LinkedIn lid wordt van een groep dan moet dat toch een relevante groep zijn?
En terecht dat ze daar strak in zijn. Als er daar ook gerotzooi komt met reclame schiet het z'n doel voorbij.
Exact. LinkedIn is niet primair een medium om reclame op te maken voor je bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')