Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen.
Mijn hoofd barst uitelkaar.
Fijne dromenquote:
Slaap lekker Liebchenquote:
adem in adem uitquote:Op zondag 16 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is dus ECHT niet te volgen als je er ineens invalt.. Komen, ghaan, komen, Tsjerobyl, gaan, komen... * DUIZELIG*
Wil je ook mee naar Tsjernobyl whisk?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is dus ECHT niet te volgen als je er ineens invalt.. Komen, ghaan, komen, Tsjerobyl, gaan, komen... * DUIZELIG*
Precies. Twee weken met elkaar in een hok is niet niks, plus de expeditie, de landen en hun gewoontes en taal, etc, etc. De interesse is zeer zeker serieus, maar ik wil dus indd e.e.a. rustig op een rijtje zetten. Ook voorstel Berlijn ben ik zeer zeker voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we dit gaan doen dan wordt het niet dit jaar maar 2012 dus. Ik wil dan van tevoren eerst een weekendje Berlijn doen in de uiteindelijke samenstelling, gewoon om te kijken of we het wel trekken met elkaar. Dat is echt wel nodigPlus wat ik al eerder zei: Er kan geen sprake van zijn dat iemand gaat meeliften op de anderen, iedereen moet in principe ook alles alleen kunnen. Dit soort reizen zijn niet voor beginners
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je ook mee naar Tsjernobyl whisk?Is goed tegen duizeligheid
![]()
dat Tsjernobyl verhaal snap ik ook niet echt hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wij bijten zo ergquote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Dat overleef ik vast niet met jullie erbij
Nicequote:
Marijke wou er heen en wok ook en MPG en ik ook. En MPG en ik menen het serieus. We kijken wel hoe ver we komenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat Tsjernobyl verhaal snap ik ook niet echt hoor
ben er ook al een paar keer in en uitgesprongen
Barretjequote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] is weer onder de levende..
[/me]
knetter druk weekend gehad..doen we ook niet meer..
en hmm.. m'n smileys zijn weg.. en ik heb een grote banner dat ik m'n addblocker uit moet zetten maar die is al uit voor fok!what to do what to do
spannende expeditie, ik ben benieuwdquote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marijke wou er heen en wok ook en MPG en ik ook. En MPG en ik menen het serieus. We kijken wel hoe ver we komen
Preciesquote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij bijten zo ergDat is niet meer leuk
en vanwaar de interesse om daar heen te gaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marijke wou er heen en wok ook en MPG en ik ook. En MPG en ik menen het serieus. We kijken wel hoe ver we komen
Trusten marijkequote:
Vanwaar? De tijd heeft daar ongeveer stilgestaan sinds 1986. Het is de bestet Teletijdmachine van de wereld ongeveer. Plus Oekraïene heeft geen visumgezeik.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en vanwaar de interesse om daar heen te gaan?
en wanneer zou dat plaats moeten vinden???
GF!
het lijkt me heel indrukwekkend maar tis nix voor mij ...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Twee weken met elkaar in een hok is niet niks, plus de expeditie, de landen en hun gewoontes en taal, etc, etc. De interesse is zeer zeker serieus, maar ik wil dus indd e.e.a. rustig op een rijtje zetten. Ook voorstel Berlijn ben ik zeer zeker voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |